Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tage på Tour

Fan

over 18 år siden

Fan

Hipp hipp hurra. Noen som vet hvilke retter han nå har (antall konkurranser osv), når ha er i gang osv? Og ikke minst, hva med tv-dekning?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Tror Canal+ har kjøpt rettighetene til europatouren fra nyttår.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Hva?!?! Skal ikke SportN vise ETC !?!?

Nå blir jeg desperat her!

HIO

over 18 år siden

HIO

Det stemmer, Canal plus har kjøpt rettighetene til Europatouren... samme for meg, har canal plus :-)))

Sakset fra privataaffarer.se

Canal+ Norge: CANAL+ sikrer eksklusive tv-rettigheter til...

CANAL+ sikrer eksklusive tv-rettigheter til Europatouren og Ryder Cup

CANAL+ har sikret seg de nordiske tv-rettighetene til noen av deviktigste golfturneringen, Europatouren og Ryder Cup. Avtalen innebærerat CANAL+ fra og med januar 2007 og tre år frem vil vise 600 timer golfpr. år i Norge, Sverige, Finland og Danmark.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Nei nei nei. Nå blir jeg spinnvill her.

Oi. Vent. Hvem skal kommentere da? Slipper vi Nilsen og Westereng?

704

over 18 år siden

704

Passer meg helt ypperlig. Da har jeg enda et argument for å forsvare kostnaden ved canal+. Med både PL og ET så må jeg jo ha det :o)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

704: hm det var jo et veldig godt poeng :) Takk. Du berga dagen.

Picard

over 18 år siden

Picard

Snakket med treneren idag. Han kunne fortelle at han har fått en god klasse og får spillt de fleste turneringene dvs. 80-90 prosent om lag. Dvs. gode muligheter til å gjøre en god figur om han får litt flyt. Blir spennede å se hvordan det går dette har. Jeg er evig optimist og er rimelig sikker på at han beholder kortet :)

snappy

over 18 år siden

snappy

Første turneringen er mest sannsynlig i Sør Afrika om to uker.

Ron

over 18 år siden

Ron

Betyr dette at SportN ikke vil sende noe golf fra EuropaTour neste år?

HIO

over 18 år siden

HIO

Det er korrekt, de har ikke rettigheter lenger...men de har til PGA, dersom Orveland eller Bjørnstad skulle klare å kvale via mandagsturneringene

Bønnings

over 18 år siden

Bønnings

En liten presisering til det HIO sier: Rettighetene til å sende fra PGA-turneringene har de uavhengig av om Bjørnstad og Orveland kvaler...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her