Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

tilpasset køller?

bjarte

over 18 år siden

bjarte

Hvor mange her har fått tilpasset køllene av pro når dere kjøpte golfsett? Hvor mye må/måtte dere betale ekstra for slikt?

H

over 18 år siden

H

Ikke noe ekstra.
Alle de kjente merker gjør tilpasning gratis og proen din bør ha nok med avansen han får på salget

Lost ball

over 18 år siden

Lost ball

Fikk tilpasset Titleist jern på demodag arrangert av grossist. Kostet ikke noe ekstra, skulle kanskje bare mangle; det har ikke hjulpet noe heller...

HG

over 18 år siden

HG

Kjøpte Callaway jern i fjor. Koster ingen ting for tilpassning. Gjøres på fabrikk i UK etter spesifikasjon fra pro.

bjarte

over 18 år siden

bjarte

noen som har erfaringer med dette i stavanger området?

Lost ball

over 18 år siden

Lost ball

Eehh, ja...

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Flere av de større fabrikantene f.eks Ping har nett-fitting. Du skriver inn dine vitale mål, og får ut anbefalt fitting. Kan også gjøres hos tgw.com uten tillegg i prisen. hvor nøyaktig dette blir vet jeg ikke. Kan sikkert bli litt tilfeldig, men det kan det sikkert være hos en pro også.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

blir jo helt bingo å justere lie på bakgrunn av nett-fitting (teit ord btw). du må jo slå slag og se resultatet, justere, og sjekke om det gjorde susen, evt justere mer osv.

M05

over 18 år siden

M05

Jeg anbefaler på det varmeste å prøve. http://www.divotmastersgolf.com
Jeg brukte Ping web-fit og litt utprøving av utstyr for å finne specsa mine. Kjøpte så disse jerna http://www.divotmastersgolf.com/CustomClubDetails.asp?productID=43
, med mine specs, og er kjempefornøyd.
Valgte TT Dynamic Gold SL (pured), da jeg måtte ha litt lengre skaft, i illegg til 3 grader upright lie vinkel.
Og da disse jerna er forged, er det ingen problem å gjøre etterjusteringer på lie-vinkel.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her