Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

stavanger -ny klubb

morten

over 18 år siden

morten

Sesongen er kraftig på hell, så jeg tenker i disse dager litt rundt det å melde meg inn i en ny klubb rundt Stavanger, evnt spillerett 2007.

Noen som har gått gjennom slike prosesser og truffet sine valg, som har gode tips?!

Tema å tenke på: kroner&øre innemlding&årsavgift, banekvalitet, åpning&stenging av bane, klubben sosialt sett, tilgjengelighet for spill, annet.

snappy

over 18 år siden

snappy

Hei..

Jeg er medlem av Stavanger GK. Denne banen er ikke lett å komme inn i raskt. Du må nok beregne ca. 3 år fra du setter deg på ventelist til du får tilbud. Her koster det rundt 10.000,- for å bli medlem. Disse pengene får du aldri igjen dersom du slutter i klubben.

Banen åpner senest av alle klubbene i Stavanger, og stenger tidligst.

Kvaliteten på banen er så som så, men banen er pen. Klubben har et fantastisk miljø, mange å spille med osv.

Så har du Sola GK. Her betaler du 25.00,- for å komme inn. Du får 22.000,- igjen dersom du flytter og velger å selge aksjen til klubben. Eller du kan selge aksjen på det frie markedet for kankje en bedre pris. Du taper maks 3000,-

Banen er nok den beste med tanke på kvalitet, klubb hus osv. mangler litt på miljø, men så kommer jo jeg neste sesong så da blir det bra der....

Alle de andre banene kommer et stykke bak disse to...

Picard

over 18 år siden

Picard

Vil bare si meg helt enig.

Jeg skullle ta samme valg for et par år siden og falt ned på Sola GK. Vil på det sterkeste anbefale en av disse klubbene. Du kan for all del ha mye golfgøy i de andre klubbene også, men det er disse to som har det lille ekstra.

Lykke til med valget.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her