Runar Nyrud
Hei folkens.
Jeg er primært intressert i golf på DVD, og ville gjerne høre om dere har gode tips om nettsteder med godt utvalg.
Jeg har handlet endel på www.blackstar.co.uk.
Den siste filmen, Solheim Cup 2003, kom på 183,- inkl. alt, frem til i postkassa. :-)
Er, etter det jeg kan se, meget raske til å sende filmene.
Andre filmer jeg har kjøpt fra Blackstar:
Open Championship, The - Video Collection - The Open Century (DVD) (Region 2)
Open Championship, The - Video Collection 2000 - The Magnificent Eight - St. Andrews (Pal VHS)
Old Course, The - A Golfing History Of St Andrews (Pal VHS)
Jack Nicklaus - The Man Behind The Legend (DVD) (Region 2)
Har en del andre filmer også; Rydercup filmer (2 dvd og 1 vhs), Jack Nicklaus - hans 18 major titler (husker ikke tittelen), Nick Faldo instruksjonsvideo, div. Tiger Woods DVD'r osv.
MEN poenget: jeg er stadig intressert i mer, og det er sikkert andre også, derfor denne "tråden".
Jeg er primært intressert i golf på DVD, og ville gjerne høre om dere har gode tips om nettsteder med godt utvalg.
Jeg har handlet endel på www.blackstar.co.uk.
Den siste filmen, Solheim Cup 2003, kom på 183,- inkl. alt, frem til i postkassa. :-)
Er, etter det jeg kan se, meget raske til å sende filmene.
Andre filmer jeg har kjøpt fra Blackstar:
Open Championship, The - Video Collection - The Open Century (DVD) (Region 2)
Open Championship, The - Video Collection 2000 - The Magnificent Eight - St. Andrews (Pal VHS)
Old Course, The - A Golfing History Of St Andrews (Pal VHS)
Jack Nicklaus - The Man Behind The Legend (DVD) (Region 2)
Har en del andre filmer også; Rydercup filmer (2 dvd og 1 vhs), Jack Nicklaus - hans 18 major titler (husker ikke tittelen), Nick Faldo instruksjonsvideo, div. Tiger Woods DVD'r osv.
MEN poenget: jeg er stadig intressert i mer, og det er sikkert andre også, derfor denne "tråden".