Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Myke baller

Nils

over 21 år siden

Nils

Noen som vet hvor jeg kan få tak i myke treningsballer. (gummi)
Bruker disse i simulator, da vanlige baller har en tendens til å bli være helsefalig. Vanlige treningsballer (plastikkballer), tåler bare ett slag med driveren, og de er flate.

Har noen baller som kom med et sett med strand-tennis av alle ting. Kjøpt i syden. De fungerer utmerket, og tåler alt. Laget av gummi, og hule inni. Ikke farlige ved bruk i simulatoren. Samme dimensjon som golfball også.

Men tilbake til spørsmålet mitt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne?

PS: www.smolagolfklubb.no med ny hjemmeside....
Stikk innom da vel..

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

"...baller som kom med et sett med strand-tennis..."????

Skjerp deg!

pål

over 21 år siden

pål

Du kan jo alltids bruka squash-ballar... men om det er behageleg å spele med, er jo ei anna sak!

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Hallo Nils, gjør som jeg har gjort i butikken min, lag ett bur av tau og snurpenot. Heng opp noen gamle gardiner i enden, og du ha ett ufarlig område. Mailer deg ett bilde.

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Kanskje disse er noe: http://www.progolfscandinavia.dk/default.asp?Action=Details&Item=479

ca 30 kr. for 6 stk. er jo ikke dyrt heller :-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

...hvis vanlige "airballs" sprekker etter ett slag ville jeg begynt med å senke svinghastigheten....

...ellers finnes det kompakte skumgummiballer som holder men jeg synes det gir lite info ved trening... Følg Børjes råd, lag deg din egen "swing cage"...

Nils

over 21 år siden

Nils

Takk for mange gode svar.
Skal prøve litt forskjellig.
Smilende sam har vel et lite poeng.
Svinghastighet ligger på rundt 180 km/t.
Så det er jo i raskeste laget.
Men å bruke snurpenot og gardiner i simulatoren gir jo et litt dårlig bilde.
Må jo se skjermen.

Nils

over 21 år siden

Nils

Jeg har fortsatt lyst til å vite om noen vet å få tak i myke strandgolfballer...
De har jeg stor tro på.
Passer meg utmerket.

Geir-Arne Johansen

over 21 år siden

Geir-Arne Johansen

Se om du finner noe du kan bruke på http://www.ballsonline.com/ jeg mener at de greiene du leiter etter heter beach ball. Det har faktisk flere forskjellige navn og i utlandet koster det jo maks 40 kr for 2 baller og 2 racketer. Det er jo mulig å bare hamstre dette. Uansett prøv en google etter beach ball balls eller no, jeg trykte bare på den første linken jeg fant. Det var ballsonline.com .. Lykke til

GAJ

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her