Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bedriftsgolf/Turnering

Magga

over 18 år siden

Magga

Leste om en rekke bedrifter som spilte turneringer i løpet av sommeren.
Noen som vet hvor man kan finne informasjon/Påmelding til denne turneringen ?

Megga

over 18 år siden

Megga

Hos den enkelte bedrift. Slike turneringer er alltid lukkede turneringer for den enkelte bedrift og spesielt innbudte.

Magga

over 18 år siden

Magga

Var et stykke i Norsk Golf for en tid tilbake der det var en turnering mellom en rekke bedrifter.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

magganus, er det virkelig deg?

magga

over 18 år siden

magga

ja det er meg jesus maria!!!!

Hypple

over 18 år siden

Hypple

Magga? fra gode gamle tider?

Todd H.

over 18 år siden

Todd H.

De lokale Bedriftsidrettskretsene arrangerer "golfserie" gjennom hele sesongen - på lik linje med bedriftsfotball etc. Må melde på lag og spille i "divisjonsystem" mot andre lag (bedrifter).

Kontakt din Bedriftsidrettskrets om hør om de har golf på programmet.

xxxx

over 18 år siden

xxxx

Spilte i OBIK (oslo bedriftsidrettkrets) i år.
Vi kunne selv velge divisjon, og valgte 2.
Her spiller mann på handicap fra 0-25,9. Matchplay.
1. divisjon 0-17,9 (tror jeg)
3. divisjon 0-GK

Utrolig morsomt

Vips

over 18 år siden

Vips

I Molde Golfklubb har vi seriespill for bedrifter som går gjennom hele sesongen. Starter ved sesongstart og holder på ca helt til banen stenger.

Vi har hvert år ca 30 lag som deltar i turneringen. Spiller en innledene serie der vi bruker fourball stableford med 3/4 hcp. Vi har tre grupper som spiller kamper mot hverandre og plasseringen fra gruppene avgjør hvor i sluttspillet de skal spille. 1-2 plass i hver gruppe spiller om plassene 1-6 sammenlagt, plass 3-4 spiller om plassene 7-12 og så videre.

Jeg har vært med å arrangere dette i tre år nå og det er en formidabel suksess. ca 130 spillere på alle nivå er med og alle er meget fornøyde.

Hvis noen er interessert i å starte opp dette i sin egen klubb, har vi fullt sett med regler og info som vi kan dele.

Vi undersøkte litt med bedriftsidrettsrådet til å begynne med. De hadde ikke noe sånt på programmet og ville også ha masse penger for at de skulle arrangere noe sånt. Dvs det var jo vi i komiteen som måtte gjøre jobben. Dette ville vi ikke være med på og gjorde det på egen hånd slik at klubben skulle få inntektene istedet.

Hvis noen er interessert i å høre mer,,,, spør eller ta kontakt med meg. Konseptet er såpass bra og gjennomprøvd at det kan brukes i alle klubber.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her