Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spektakulær opphenting

Kalle

over 18 år siden

Kalle

Her er settingen:
Det er søndag 29 oktober på Meland. Denne søndagen er årets siste med sommergreener. Vi er siste flighten på banen og er kommet til det 18 hullet etter nesten 5 timer med kuling og regn.
Vi er en firerflight som spiller Texas scramble 2 mot 2, og jeg og min partner leder med 2 slag. Når vi slår ut fra gul tee, 160m par 3, forsvinner alle slagene ut i skumringen og vi klarer ikke å se hvor de respektive ballene havner.
Når vi kommer fram til greenen viser det seg utrolig nok at en av ballen ligger i koppen! Med en ustødig hånd fisker jeg opp ballen og konsaterer at det desverre ikke er min...
Jeg og min partner havnet kort, og klarer ikke å sette parputten - dermed taper vi årets siste match, dog med visshet om at noe virklig spektakulært måtte til.
Gratulasjoner er på sin plass til Lars G. med årets sansyligvis site HIO!

Keyser

over 18 år siden

Keyser

Føyer meg til i rekken av gratulanter....Lars G fortjente en oppmuntring etter alle skadeproblemene de siste årene.

Flipper

over 18 år siden

Flipper

Med starttid 1130 er jeg mest imponert over at dere ikke klarer å komme dere rundt før skumringen. :-)
Grattis med HIO.

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Lysten til å legge en ball i koppen før jeg forlater et hull er så stor, at jeg må spørre om det finnes straff for sånt tull?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her