Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Valg av køller!?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Skal sannsynligvis skaffe meg enten Callaway x-18 eller TaylorMade RAC LT, 4j-PW; noen som har sterke preferanser ift valg?

Fred Erik

over 18 år siden

Fred Erik

Jeg har LT-jern.. er veldig fornøyd med de!

seb

over 18 år siden

seb

ville valgt TM LT . ikke ment for å provosere men burde ikke valgt stå mellom callaway x-18 pro og TM LT eller callaway x-18 og TM rac os ?? er ikke det likere køller ..... eller i mitt hode blir det likere køller når jeg skulle velge du kan jo selvsagt velge va du vil :)......... kan gått være jeg er helt på bærtur her .

ps mitt valg sto mellom x-18 pro , ping i5 , sirixon 1-506 og tm rac lt. valgte det siste og er stor fornøyd.

king Ben

over 18 år siden

king Ben

LT

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hva med de ny TM r7 tp jernene?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

De tilbud jeg har fått dreier seg om x-18 eller TM RAC LT.

Har ikke budsjettert med veldig mye på nye køller, men disse tilbudene er i nærheten av budsjettet...

??

over 18 år siden

??

ha ha ha x-18 best ?? kjøss meg i ..... . en til av disse tullingen som blir lurt av potet produsenten callaway ......

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hvis du har budsjettproblemer så anbefaler jeg et søk på ebay... :) Tror forøvrig det er litt hipp som happ hvilke du velger. Alle settene til de store produsentene vil være bra.

Brimi'n

over 18 år siden

Brimi'n

Se på køller som på mat.
X-18 er som potetgull og brus, herlig godt der og da, men ikke særlig sunt i lengden. X18 stiller mindre krav til ferdigheter relatert til score så du utvikler spillet ditt saktere.
RAC LT er som ei brødskive flerkornbrød med potetsalat og lettmelk, smaker godt og ikke så værst sunt.
Men vil du ha noe som gjør riktig godt for spillet ditt i det lange løp skal du spise grovt knekkebrød med leverpostei, drikke skummet melk og spille med blades.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Blades-køllene mine legges i skapet inntil balltreffen min er mer stabil.

Men sesongen 2008/2009 er mine kjære Wilson på banen igjen!

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Har hørt at knekkebrød skal være kreftfremkallende. Om ikke spilling med blades er det, så er det vel iallefall særdeles frustrasjonsfremkallende...

Trond V

over 18 år siden

Trond V

Jeg er også på jakt etter nye jern. Har spilt med for vanskelige køller, dvs Hogan Apex Plus (hcp 15,6). Har blitt straffet for mye pga litt ujevne balltreff. Jeg har testet bl.a X-18 og Ping G5. Ble ikke HELT overbevist av noen av de køllene. Likte imidlertid X-18 bedre enn Ping. Skal teste Cleveland CG4 en av dagene. Er spent på dem. Noen som har testet CG4, og som kan sammenligne dem med X-18?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Trond må teste TM r7 XD...

Fooore

over 18 år siden

Fooore

For min del ble det kjøp av TM RAC LT, og plutselig kan det se ut som om en liten draw kommer snikende.

Det vil nok nesten frambringe gledestårer i øynene til min kjære pro...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Eller tårer over at det blir mindre penger på han neste sesong...

Fooore

over 18 år siden

Fooore

He-he, neida, det er mer enn ok å gå på de neste 2-3 årene, ingen fare!

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Sjekk det du ønsker golfreview.com der finner du uttalelser om de fleste kjente produsenters produkter.

Luna

over 18 år siden

Luna

X-18 pro uten tvil.
Har selv spilt X-14 pro siden de kom.
Har testet det meste, men har iennå kke funnet noen som overgår disse .

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her