Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skandalehelgen

Flipper

over 18 år siden

Flipper

Henrik Bjørnstad er nettopp fullstendig sviktet av støtteapparatet.
De norske ungguttene i VM svikter totalt. Er nå på 23. plass.

Målsetningene var høye. Da faller man hardere.

Er det ikke på tide å diskutere personene rundt spillerne?

Jan Erik Aalbu må gå. Først skjøv han ut populære Per Sundberg og nå har han brukt et år på å få Henrik på Nationwide.
Niklas Diethelm snakker om VM-gull og Norge ender laaaangt bak de beste. På tide å ta sin hatt?
Lars Vangdal leder et jentelag som ikke presterer i det hele tatt. Da takker man for seg.
Johan Elliot regner jeg med allerede er sparket.

Diskusjonene om personene rundt spillerne er nødt å komme.
Gleder meg til Golfforum.

mr tee

over 18 år siden

mr tee

Ja!!!!!!
Spark alle!!!!!
Hva med presidenten i NGF??? Spark han i samme slengen!!!!
Alle på kontoret til forbundet må ta sin hatt også!!!
Er det noen vi har glemt nå??

tulling

over 18 år siden

tulling

Til Flipper! Hva er det du er laget av? og du følger heller tydeligvis ikke med i timen. Husker jeg ikke helt feil hadde vel ikke Bjørnstad spilt golf hadde det ikke vært for Aalbu, som fikk han til å satse igjen Den populære treneren du sikter til klarte ikke en gang å ringe til Bjørnstad i løpet av det året han ikke spilte golf, som landslagssjef. Ellers alt bra??

Skandale

over 18 år siden

Skandale

HYL!!!
Spark i øst! Spark i vest!
Jeg er så forbanna!!!!!!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jada, og utøverne selv har null ansvar.

er akkurat som i fotball. trenerne og apparatet har alltid skylda, og spillerne er alltid gode nok...

jeg ler.... snevre syn på virkelighet noen har her inne...

Ha ha

over 18 år siden

Ha ha

Som i Nytt på nytt, hvem skal ut! Selvfølgelig skal Per Sundberg ut, han har jo hatt stor suksess med Knut Børsheim bla annet og er godt likt blandt utøverne. De andre blir jo selvfølelig på sine plasser!

anonym

over 18 år siden

anonym

agenten klarte ikke utføre jobben sin, så han må vekk.
Makan til sløv oppfølging skal en lete lenger etter.
Husk dette er en spilleragent!!!

Tor

over 18 år siden

Tor

Men er det Diethelm sin skyld at spillerne ikke presterer som de er i stand til? Ta dere sammen, norge har aldri hatt en bedre sesong noen gang

Herregud

over 18 år siden

Herregud

Okay, gutta spilte ikke på topp i vm, men det er ganske sykt å klage på det. Mener dere virkelig at gutta skal spille topp golf hele året? Golf svinger opp og ned, og det gjelder alle!!!!!!!!! Er mektig imponert over gutta sin innsats i år. Hvis noen mener at enkelt bør trekke seg fra jobben sin så bør dere se på hvilke resultater dere har i jobbene deres...

Ha ha

over 18 år siden

Ha ha

Det er vel ingen som klager på guttene! Diethelm ønsker vel ingen debatt om sin stilling. Han håper nok at debatten går over i stillhet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her