Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golferen

Applaus

over 18 år siden

Applaus

Må si meg mektig imponert over golferen.no. Synes siden er norges desidert best golfside på nettet. Interessante og relevante innlegg og artikkeler....

Erik

over 18 år siden

Erik

Enig med du - skal jo ikke så veldig mye til - men golferen.no er i særklasse!!

De andre:

golfsiden.com

Heimsnikra design som suger big time! n3sport sidene innen fotball enkelt knuser i design. Noen finurlige småartikler iblant.

golf.no

Boring

scangolf.no

Glimrende statistikk opplegg + beste forumet - men dessverre ingen nyheter og artikler.

De andre er såpass kjedelige at det ikke er verdt å besøke de.....

Min mening vel og merke.....

Todd H.

over 18 år siden

Todd H.

Enig med trådstarter...

Men Golferen.no bommer på en ting. Den linken de har i høyre marg om åpne baner og driving ranger er ikke oppdatert.

Slå opp der nå. Den første banen som står der er Hakadal. Det står at banen er åpen. Når er det oppdatert? 13.10 kl 10:38

Se litt lenger ned - på Haga. Det står at banen er åpen og at det er oppdatert: Torsdag kl 08:23

Hvilken torsdag er det? Antakeligvis nå torsdag, 26.10, men det må stå der.

Hvis golfsiden.no ønsker å ha en slik service må den til enhver tid være oppdatert, særlig i disse dager hvor det er usikkert om åpning/stengning fra dag til dag.

Det er noen av oss som krampa ikke har tatt ennå, og da er en slik service genial. Men når jeg leser at Hakadal er åpen, men det ikke er oppdatert siden 13.10 må jeg allikevel gjøre flere undersøkelser for å finne ut av dette.

golfsiden.no - skjerp dere her så begynner det å bli mange øyne på terningen

Brad

over 18 år siden

Brad

De "skrøt" jo i en artikkel av at de skulle være både her og der for å dekke happenings denne perioden. Kanskje de har glemt å la en være igjen hjemme for å oppdatere andre ting på sidene?

trådstarter

over 18 år siden

trådstarter

Brad. Hva er det egentlig å dekke her hjemme da? Enig med Todd H at dersom de skal deke hvilke baner som er oppe bør dette gjøres ofte og med dato o.s.v. Men synes personlig at det er viktigere at de er ute å dekker spillerne våre...

Brad

over 18 år siden

Brad

Nettopp, om banene er åpne eller stengte. Greit at det kommer nyheter fra der det hender noe, men JEG syntes det er viktig å vite om JEG kan spille eller ikke. Jeg spiller heller selv enn å følge med på nyheter fra happenings i utlandet. Det er dermed ikke sagt at de nyhetene er uinteressante.

trådstarter

over 18 år siden

trådstarter

Skjønner hva du mener, det er litt dårlig oppdateringer generelt på banestatus. Men det er lettere å ringe til Larvik o.s.v. enn til sør-afrika og dubai

Brad

over 18 år siden

Brad

Det er da like lett å ringe til Larvik som til f.eks. Dubai! Kanskje et par ekstra nummer å taste ;-)

Uansett, jeg er redd min siste runde i år er spilt.
Jeg får heller gå ut å legge om til vinterdekk :-(

akkjasann

over 18 år siden

akkjasann

Jeg sjekket den siden og reklamen ligger jo over innleggene på debatten jo. I hvertfall med min Mozilla browser....
Er jo helt håpløst å lese hva som står til høyre i innleggene...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her