TLTM
Tigerpille:
Jeg røpet bevisst, for å se reaksjonene. Sier heller ikke at jeg ikke gjør noen feil. Det gjør vi alle?
Er blitt nettklokere fordi, som sagt, SE mennesker! At noen blir "sykt" lei, kan ikke jeg helbrede. Det likner litt Idol - syken (det er så sinnsykt, sinnsykt, uten jeg vil tro at det bare er en munnhell, fra de unge deltakerne).
Heksejakta på forumet er ikke kun meg som blir utsatt for, derfor min overrskelse og glede over at noe nytt er på beddingen.
Ulf må gjerne mene 1 prosent, men det er heilt feil, og Tigerpillen forstår nok selv hvorfor han/hun vil klore neglene til blods. (konkuranse ?? )
Når det kommer usakeligheter, ikke bare fra meg, må man jo begynne å lure. For ikke si VET.
Dette skal handle om golf, helt fint, men den som får usaklig motbør, er det naturlig for å pushe igjen. Helt naturlig!!
Leser nok evt. fler innlegg, men som den privatpersonen jeg er nå, vet jeg ike om jeg gidder å svare fler gjettninger. Time will show.
Fikk en telefon fra en som sa det gjaldt scangolf, og ble en god del klokere av det. Skvært og fornuftig! Takk! Mine Øyner ble åpnet, jeg ante ikke da hvordan ting hang i sammen, mens andre persom i stua, flirte med en gang, men har tenkt igjennom, og det er enda uklarheter.
Likevel, annonyme som er lite oppvakte? og er et haleheng - vanskelig å forholde seg helt alvorlig til dette.
Hva med fullt navn, mindre lett å prate "skitt" da, seriøsiteten øker, og ferre som tør stemple, da det kan være straffbart. Ønsker Scangolf lykke til og håper på forbedringer, ikke at innvolverte utgir seg som vanlg bruker? for å tippe.
(likt skrevet - hvorfor oppdaget ikke folk det før avsløringen?
Golfforum med sakeligheter og litt kjatting til å le av burde da være OK, siden ren utskjelling er lov!
En ip-hver sin person, er det slik det skal være-javel, Scangolf, får laste inn fler maskiner da men den respektive brukers navn på gul-lappen.
Tvi,tvi!