Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

noen som har noe golfrelatert det går an

Tigerpille

over 18 år siden

Tigerpille

å krangle om eller?
er så lei i dag. har ikke noe å gjøre på jobben, og sjefen er sur, så da vil jeg heller sitte her og gjør unytte..... hihihihi

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Det er bare å skrive et innlegg om at Miklagard eller Hakadal suger. Eller hva med å skrive at klonekøller er like gode som originaler. Eller hva med å foreslå Asbjørn Ramnefjell til St. Olavs orden? Da får du opp temperaturen her.

Tigerpille

over 18 år siden

Tigerpille

jeg synes Asbjørn Ramnefjell fortjener prisen som årets beste programleder!

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Enig - i konkurranse med Mess TV, Svisj (eller hva det nå heter) og Sonen på TV2 vinner Asbjørn Ramnefjell prisen i kategorien "Beste programleder". Juryen begrunner med: "Utsøkte svar på seer SMS'er som de andre chatteprogrammene kan lære av" juryen har også valgt å legge vekt på at programlederen aldri har falt av pinnen.......

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Skriv noe negativt om Henrik, gjerne personlige medfødte "feil". Da blir det liv, rai rai!

Fooore

over 18 år siden

Fooore

By the way Sunny, er banen din bra nå?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Har dessverre ikke vært der på en stund, så det aner jeg ikke. Vil tippe at den har litt lange våte fairwayer, men at greenene er fine.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Fint, da blir det spill i snøstormen i morgen formiddag!

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Du kan jo skjelle ut meg, eller starte fight klubb, det gjør ofte susen.

Hvis du er kløktig nok kan det jo bli slik at flere som ønsker å få ut fustrasjonen henger på.

Egentlig snålt mange bruker mine ord, (selv om jeg ikke kaller folk for "syke i hodet) - de må ha lært av mine kloke ord :-)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Golfrelatert, så jeg først nå, men jeg spiller golf (av og til bra og for det meste laaangt under pari)

t

over 18 år siden

t

Jøss TLTM. Det må vel i tilfelle være den første gangen du holder deg til golfrelaterte ting.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Hei "t". Neida, jeg interesserer meg for golf, og hatt sett og skrevet nesten daglig på forumet.

Det gikk greitt helt til jeg røpet at Me Rotary++ var TLTM, da begynte den "gamle" heksejakten igjen.

Mennesker jeg har pratet hyggelig med flere ganger hold seg heldigvis for gode til å "sparke", og jeg sparker sjeldent, selv om jeg kjenner igjen nic. og navn.

Sevsagt kan noen ha byttet nic for anledningen, men de som kaller meg mentalt syk uten å kjenne meg, burde jeg oversett -men lot dem få en sjanse til å øse ut av seg nylig.

Har ikke papirer på om jeg skulle vært innesperret eller ei, men mine psykologvenner, finner ikke noe galt med meg. "normal reaksjon")

Bærer ikke nag til noen, håper på hyggelig golfmøter og spill, og vil håpe at jeg ikke har tråkket noen for hardt på tærne, og har kun hatt hyggelige samtaler med kjente og ukjente på min hjembane.

Hvis du bruker "t" hver gang, har jeg nok vært litt småsur på deg en gang - men liker ikke meg selv for slike småligheter.

Første gang jeg så på dette forumet, ble en overraskelse, mennesker jeg omgås med oppfører seg ikke slik, og jeg var ikke vant med nettpjatt.

Nå kommer det en ny debattlinje mm.(baneguiden, det ser jeg fram til) Kutt og kapp i utider (og tider) håper jeg nykommerne er bedre til.

Bra du sier "vel" for 97 prosent av det jeg har skrevet er golfrelatert. :-)

Ulf

over 18 år siden

Ulf

Kan du for h.... slutte med denne forbanna crusaden din TLTM??? Du bærer ingen nag? og allikevel begynner du å gråte å sutre å gnåle om det samme igjen og igjen at det er heksejakt på deg? Du er jævla irriterende, og derfor blir blant annet jeg dritlei av deg.

1% av det du skriver er golfrelatert, eller relatert til tråden du pjatter i.

Tigerpille

over 18 år siden

Tigerpille

begynner du nå igjen?
har du en enorm trang til å unnskylde deg samtidig som du sier du aldri sier eller gjør noe galt?
Du avslørte ikke at du var Rotary etc. det klarte vi fint uten at du "røpet" noe som helst....
Se hva som skjer? et par setninger, så handler tråden om deg igjen....
kjerring....

Ulf

over 18 år siden

Ulf

Beklager at jeg ikke klarer å styre munnbruken. Men jeg er så sykt lei. Beklager til alle andre enn TLTM.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Tigerpille:

Jeg røpet bevisst, for å se reaksjonene. Sier heller ikke at jeg ikke gjør noen feil. Det gjør vi alle?

Er blitt nettklokere fordi, som sagt, SE mennesker! At noen blir "sykt" lei, kan ikke jeg helbrede. Det likner litt Idol - syken (det er så sinnsykt, sinnsykt, uten jeg vil tro at det bare er en munnhell, fra de unge deltakerne).

Heksejakta på forumet er ikke kun meg som blir utsatt for, derfor min overrskelse og glede over at noe nytt er på beddingen.

Ulf må gjerne mene 1 prosent, men det er heilt feil, og Tigerpillen forstår nok selv hvorfor han/hun vil klore neglene til blods. (konkuranse ?? )

Når det kommer usakeligheter, ikke bare fra meg, må man jo begynne å lure. For ikke si VET.

Dette skal handle om golf, helt fint, men den som får usaklig motbør, er det naturlig for å pushe igjen. Helt naturlig!!

Leser nok evt. fler innlegg, men som den privatpersonen jeg er nå, vet jeg ike om jeg gidder å svare fler gjettninger. Time will show.

Fikk en telefon fra en som sa det gjaldt scangolf, og ble en god del klokere av det. Skvært og fornuftig! Takk! Mine Øyner ble åpnet, jeg ante ikke da hvordan ting hang i sammen, mens andre persom i stua, flirte med en gang, men har tenkt igjennom, og det er enda uklarheter.

Likevel, annonyme som er lite oppvakte? og er et haleheng - vanskelig å forholde seg helt alvorlig til dette.

Hva med fullt navn, mindre lett å prate "skitt" da, seriøsiteten øker, og ferre som tør stemple, da det kan være straffbart. Ønsker Scangolf lykke til og håper på forbedringer, ikke at innvolverte utgir seg som vanlg bruker? for å tippe.

(likt skrevet - hvorfor oppdaget ikke folk det før avsløringen?

Golfforum med sakeligheter og litt kjatting til å le av burde da være OK, siden ren utskjelling er lov!

En ip-hver sin person, er det slik det skal være-javel, Scangolf, får laste inn fler maskiner da men den respektive brukers navn på gul-lappen.

Tvi,tvi!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her