Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

VM for amatører dag 2.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Både Marius Thorp og Knut Børsheim har startet strålende i dag,Marius på -2 etter 6 hull og Knut på -4 etter 7. Dette ser veldig bra ut

http://www.golfstatresults.com/public/leaderboards/player/static/player862.html

704

over 18 år siden

704

Knut har faktisk lagt på en 5 birdie på åtteren. Fire på rad :o)

704

over 18 år siden

704

Tror forresten jeg skal flytte til Mauritius og bli statsborger der. Da er jeg temmelig sikker på at jeg skulle fått spille VM :o)

Truls

over 18 år siden

Truls

Tror Krish Narayanan blir farlig i dag. Han er foreløpig +26 etter 11 hull!

Trippelbogey

over 18 år siden

Trippelbogey

Krish Narayanan fikk faktisk nettopp sin første par for turneringen på 13. hullet på andre runden. Han setter nok pris på alle lyspunkter han kan få... (etter 31 hull har han 1 par, 10 bogey, 10 dobbelbogey, 6 trippelbogey, 3 kvadruppelbogey og 1 femdobbelbogey (hva heter det, pentuppelbogey?)

TB

Truls

over 18 år siden

Truls

ja, hva heter det egentlig!
Siden det heter dobbel, trippel og kvadruppel, må det vel fortsette med noe som: pentabogey, hexabogey, septabogey og octabogey.
Sku'n tru!

Men hvorfor den heter kvadruppel aner jeg ikke! hvor kommer "uppel" inn i bildet? :-D

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Knut har hatt bogey på 12 og 15,og er på -3 for dagen. Håper han spiller inn et par birdies på slutten nå. Marius er fortsatt på -2,spiller jevnt uten bogies sålangt

704

over 18 år siden

704

Nei nei nei. En liten kollaps på Knut her nå...

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Får glede oss over Marius,han storspiller og er -4 for dagen med to hull igjen. Oppe på T2 sammenlagt sålangt

Trippelbogey

over 18 år siden

Trippelbogey

Kortvarig glede. Avsluttet bogey - bogey. Endte på -2, som også blir lagets score da Børsheim gikk på par (etter å ha vært -5 etter 8 hull).

Sjekk svenskene: -12 for dagen, med fortsatt noen hull igjen.

Hmmmmm

over 18 år siden

Hmmmmm

Bana var jo så lett, så de gidder sikkert ikke gjøre sitt beste

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Hmmmmm: det var trist lesing på din første kommentar, nå er det bare pinlig.

Hmmmmm

over 18 år siden

Hmmmmm

Det som er pinlig er vel heller de norske spillerene? Ligger omtrent et lysår bak svenskene, men er like store i kjeften.

Jonas B.

over 18 år siden

Jonas B.

Til Hmmmmm: Meld deg på Nigerias lag i VM eller noe a!?

ellers hold kjeft!!!! Skulle likt å se noen av de tullebukkene på dette forumet været i nærheten av å kunne spille golf!!

Søppel...

Truls

over 18 år siden

Truls

Svenskene har hatt en go dag ja! Dårligste score var 67 (-5). Kjipt å ikke få det som tellende. På en annen side, ikke!

bare lurer

over 18 år siden

bare lurer

Anders Kristiansen:
8 slag på et par tre. Hva heter det?

vet

over 18 år siden

vet

en skikkelig smell heter det....

Hmmmmm

over 18 år siden

Hmmmmm

Hvem lo sist her....? jo meg....Kanskje de lærer ydmykhet neste gang. Og jeg tror faktisk jeg hadde spilt meg inn på Nigerias golf lag, og jeg er dårlig

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her