Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

07 blåkopi av 06

anno

over 18 år siden

anno

Hørte nettop på radio at en eldre herremann mente at vi her på sørlandskysten, måtte regne med at det kunne ta en tid utover våren 07, før det ble snøfritt som i år.

Han mente at han sjelden tok feil, i fjor visste jeg ikke hva jeg gikk glipp av på vårparten da baner på østlandet begynte å åpne, mens vi måtte vente i uker her sør.

Om denne karen har rett, hvordan forholdt det seg da på vestlandet, Jæren, solastranda m.fl. i mars april i fjor. Når begynte banene deres å åpne. De Lutte????+

Jo litt tidlig å tenke på det nå, men kan ikke helt la være. Noen som kan svare på hvordan det var i vår?

Lost ball

over 18 år siden

Lost ball

Så langt jeg jeg kan finne ut, så hadde både Solastranden og Jæren dugnadsturneringer 2. april, det betyr som regel "sesongstart". Stavanger hadde åpent påsken med vintergreener, stengte noen dager, og åpnet ordinært 21. april. Sola åpnet rundt 13. april (tror jeg).

Noe senere enn vanlig, det var visstnok noe som kalles tele som var i bakken. Noen som vet hva det er...? :-)

anno

over 18 år siden

anno

Takk for svar. I tilfelle som i fjor, høres ikke dette ille ut i det hele tatt.

Blir flott å prøve seg litt i Rogaland :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her