Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made CGB vs Power Play System Q D

kristian

over 18 år siden

kristian

Ser at nordicagolf.se fører en klonesett til taylor made. Taylor made koster 9000,- power play koster 1750,-. Noen som seriøst har fakta om dette er "like" køller?

seb

over 18 år siden

seb

kloner/ kopier er helt ok men ikke noe mer en det. du får va du betaler for ......

står det på pengene så vil jeg heler anbefale å handle brukt på ebay , min erfaring er at du får mer for pengene da .

hvis du vil ha merke køller til en billig penge har de fleste nettbutikker i statene nedsatt pris på cobra 3100/3400/2300 . de ligger vel på 230-250 dollar . så med frakt og toll å alt . kommer du vel på rundt 2500,- ....

seb

over 18 år siden

seb

bomet med 100 dollar på cobra ..... var 329 . men forsatt et bra kjøp da .

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Vil tippe at du kan få TM r7 cgb køllene til ca 500 dollar nye på ebay. Dvs ferdig levert og momset hjemme hos deg til for ca 4500.

doc

over 18 år siden

doc

Hei Solskinn! Du skryter f.ø. så mye av de TM køllene dine at jeg snart er fristet å prøve dem :). Spiller selv kzg forged blades som jeg f.ø. trives godt med, men du vet- den som har mest køller når han dør, vinner :0

Eier av TM LT

over 18 år siden

Eier av TM LT

Slå en ball med et TM LT 5 jern, og treff 1 cm utenfor sweetspot. Det føles som smør.

Slå en annen ball med et KZG forges XO blade jern, og treff 2 mm utenfor sweetspot. Og det føles som å slå med en spade.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hadde selv noen KZG MCII køller tidligere. Overgangen er stooor, men det kan jo like gjerne ha noe med at jeg mistenker KZGene for ikke å ha vært noe særlig for meg, selv om de var "custom-fit" (Jeg har standart kropp, så custom betyr da, standard lengde, standard grep, standard lie...). Ser at de har fått r7 xd jernene på Fornebu. Du kan sikkert prøve de der. Eller du kan sende meg en mail også kan vi samkjøre en tur på Fornebu hvor du kan prøve så mye du ønsker. :)

Eier av TM LT

over 18 år siden

Eier av TM LT

Jeg digger mine LT køller, bare så det er sagt. Men jeg prøvde noen r7 XD køller. haha. for noen køller. Dem fikk RETT FRAM hele tiden. Helt utrolig digg å slå med. Plagdes litt med å spille med min sedvanlige fade. Og de var vanskelig å punche med. Men fytti for noen køller. Utrolig lett å slå. Bare synd dem er så dyre.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg fikk mine (4-SW) for ca 4000 ferdig momset og levert på døren, så de er egentlig ikke så dyre heller. :)

Eier av TM LT

over 18 år siden

Eier av TM LT

Synnygalpher: Jammen du jukser og bestiller fra utlandet :D Men jeg skjønner deg jo godt. Blir nok å gjøre det jeg og, hvis jeg en gang i livet skulle finne ut at jeg har lyst å bytte køller. For det har jeg jaggu ikke. Hva for sett har du anskaffet deg?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Tm LT: Er du ny på forumet eller? Jeg har ikke tall på hvor mange tråder hvor jeg har snakket om mine "magiske" r7 xd jern... Trodde omtrent alle golferene i hele verden nå visste hva slags køller jeg hadde kjøpt :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her