Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Holtsmark helt Topp !

Imponert !

over 18 år siden

Imponert !

Hadde gleden av å spille Holtsmark i dag på en fantastisk høstdag.

Fantastiske greener !
Det var vesentlig bedre greener på Holtsmark i dag 24. oktober enn de fleste baner har på sitt beste i løpet av hele sesongen.
Honnør til Holtsmark som holder banen oppe med slike forhold, her er det mange som har mye å lære !

flise

over 18 år siden

flise

og hva er greenfee der?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Flise: sjekk hjemmesider for slikt, så slipper du å bli feilinformert!

Skal spille Holtsmark første gang lørdag, gleder meg!!

flise

over 18 år siden

flise

ja, det er greit.. men de som nettopp har spilt der, vet jo hvor mye de betalte..

tertit

over 18 år siden

tertit

I følge Holtsmark sine hjemmesider er greenfee 300 på hverdager og 400 i helga.

bagpipe

over 18 år siden

bagpipe

Men det er jo sinnsykt vått i fairway og ellers på banen.

Føler at det er litt misvisende markedsføring og sende ut sms med at banen er i topp stand. For hvis dette er topp stand har jeg blitt lurt...

happy

over 18 år siden

happy

Bagpipe når spilte du der sist og at det er litt vått på fairway er vel ikke overaskende på denne årstiden. Spilte selv på søndag på nyklipte greener og teesteder som var som stuegulv. Slutt å sutre og benytt heller anledningen til¨å få med deg noen runder golf før alt er stengt. Ikke glem at de fleste baner er stengt og det er 25 oktober !!!!!!

H

over 18 år siden

H

Med det nicket du har valgt bør du vel tåle litt vann Mr Bagpipe ;-)

Enig med Happy og spiller gjerne selv om det surkler rundt skoa nå.

Anno

over 18 år siden

Anno

Mange baner er virklig flotte nå, også enig med happy, selv om deler av baner er store områder av tilfeldig vann.

Gode sko, H. Surkler det bare rundt, og ikke inni, så hadde det vært fint om du ville fortelle hvilket merke,

Mine adidas er ikke helt vanntette (lekker litt i sømmene) ;-)

704

over 18 år siden

704

Mine adidas er potte tette. Helt fantastiske sånn sett, men ikke spesielt fine. Har imidlertid vært borti Nike og Callaway som IKKE er tette, til tross for at de er mye nyere.

Adidas pleier jo også ha to års vanntettgaranti, så hvis skoene er nyere enn det og lekker i sømmene så bør du få nye.

Har hørt mye godt om FootJoy også, men har aldri prøvd dem selv.

Anno

over 18 år siden

Anno

704: Takk for svar. Ja skoene er bare noen måneder, og lekker litt der de tre stripene er, på innsiden av skoene , ikke på yttersiden, merkelig nok.

Det var for en uke siden jeg merket det, men var da på en bane jeg mer eller mindre vasset i vann og det regnet. Prøver til helga igjen og hvis det samme gjentar seg, (selv om jeg hopper over de værste vannpyttene), så tror jeg det kunne vært lurt å la Adidas få dem igjen for da kan de jo se om det er en feilvare eller om det er noe de kan forbedre ved skoene. De er fine å se på, derfor ble akkurat de valgt.

H

over 18 år siden

H

Ecco.
Kommer ikke en dråpe inn så lenge vannstand er under ankelhøyde ;-)
Har hatt Ecco i 5 år. Kjøper to par om gangen og bytter for hver runde. De er vanntette i to - tre sesonger også begynner de å bli litt morkne.
Spiller mye.

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Jeg var kjempefornøyd med mine nye Adidas-sko i år helt til jeg spilte i regn. De er ikke vanntett i det hele tatt. De i proshoppen mener at de ikke lover at dem skal være vanntett fordi det står "Waterproof Limited". Møkk og tull.

Nei blir nok FootJoy neste gang som jeg alltid har vært fornøyd med.

anonym

over 18 år siden

anonym

sa jo mine var mye bedre og VANNTETTE!!
Oakley Bowtye ruler

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Tar man av fra hovedveien i "krysset" Gunnerudveien/Skjeggerud for å komme til Holtsmark?

Chris

over 18 år siden

Chris

Har hatt samme problem med Adidas 360. De er ikke vanntette. Fikk byttet de på garantien 1 gang men de nye er ikke veldig mye bedre, blir våt hvis det regner eller er skikkelig vått på banen.
Har Footjoy GFII og de er helt vanntette.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Fooore:
Husker ikke veinavnene,men man tar til venstre etter å ha kjørt "gjennom" Sylling,følger veien bortover noen minutter,og så ned til venstre igjen,står vel et skilt ved den avkjøringa. Lett å finne fram

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Man takker så meget!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Fooore: Kjører du mot Drammen fra Oslo tar du av etter Liertoppen. Følg høyre ved første kryss, og så til høyre i første rundkjøring. Så følger du veien helt til du kommer til Sylling, ta venstre, og kjør til du finner skilt til venstre mot golfbane.

704

over 18 år siden

704

Noen som vet hvordan det er der ute i dag? Jeg lurer også på å spille der i morgen.

overasket

over 18 år siden

overasket

hei

har spilt der i dag. Topp forhold på tee og greener, litt bløtt i fairway men var absolutt vært besøket.
god tur

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Da var det sendt ut melding om at Holtsmark er stengt for iår.

704

over 18 år siden

704

Kom nettopp hjem fra Holtsmark. Veldig skuffende fordi banen var stengt. Jeg sjekket nettsiden til Holtsmark og Golfbox i tillegg til at jeg ringte (uten å komme igjennom) for å sjekke om de var åpne, men jammen ble det bomtur gitt.

De hadde visst åpent til å begynne med og sluppet ut en del folk på banen før de ble hentet inn igjen. Slik som jeg forstår det så ble det kaldere i løpet av morgenen og frosten kom.

Forståelig at de stenger da, og jeg klandrer ikke Holtsmark på noen måte. Men jeg hadde så lyst til å spille golf i dag :o(

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Bomtur til Holtsmark idag på meg også. To bøtter på rangen og rett hjem. Hagen kaller! Jeg håpet jeg skulle slippe!

saab

over 18 år siden

saab

Fikk melding idag om at Holtsmark har stengt for sesongen :-(

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Manglet vel en grad eller to på å re-åpne i formiddag, så da har jeg spill på Holtsmark til gode for år 2007!!

Skulle dog gjerne spilt, anlegget så bra ut fra range&bil!

Så vi dro til Solum og rakk å spille 11hull før snøen stoppet videre spill.

Undres om sesongen er slutt nå?!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her