Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Moderator, da..og andre interesserte

Me Rotary

over 18 år siden

Me Rotary

Skal si du er hårsår!.Tålte ikke at gamle Exerexes Jr. fortalte deg en ting eller fire.

Tenk kutte eiers maskin av den grunn, det betyr ikke mer for den eier at han/hun må gå ned en etasje å bruke en annen maskin, eller ta i bruk de som står i våre andre hus.

Det er ikke så uvanlig at folk på sørlandet eier flere hus. Jeg har tre og min kjære to, alle med det utstyret som trengs, grunnet mange fam.medl.

Du gnåler til Exe at han får holde seg til temaet - men er merkelig taus når for eks. TLTM skriver ett inlegg. Da hyler et hav av nics hjjjep osv dritt. De holder seg langt fra temaet, men hva gjør moderator - lukker øynene og smiler selvtilfreds??

ville det ikke været mer skvært å behandle alle likt, så slipper man å bytte nic to -ti ganger daglig??

I stedet for å komme med en latterlig, for noen, advarsel på ei tilfeldig linje, som eier av maskin ikke ser og kan forholde seg til, burde det vel gå an å sende en mail til gjeldende maskin.?

Skriver dette fra en annen maskin en den du tror sperret. en telefon til selgeren av alle maskinene den personen eier, gjorde susen. De lovte å fikse opp hvis du "dummet "deg igjen, enkelt for dem, selv om jeg/m. flere er grønne i bruk av data.

Tipper du er så feig at du sletter denne tråden, den er relevant for de som ikke har samme muligheter som meg og oss. Klart at de fleste brukere ikke leser ei bok. Det meste som får folk til å skumme er som tatt ut fra den nyeste litteraturen.

Gamle Exe kommer kanskje på film, i hvert fall er ei annan bok under innspilling. "Berlinerpoplene".

Uforståelig for mang, selvføgelig - men de som forstår flire nok litt av og til. Oi, det surkle heil ned i lastrommet nu, æ sitte som ein snadd i eil trålpose.

Morsomt å se om dette er fjernet når jeg kommer hjem. Husk å holde deg strengt til det vide tema, elles klipper jeg :-)

Personen er det ikke altid du treffer

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Merkelig at dama ikke ser at alt handler om henne? Hvem er interessert - uten om henne selv? Slett henne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Lenge siden du har fått deg noe, Lili? Jeg stiller min snasne kropp til disposisjon, hvis det er det som skal til. Vet at yngve gjør det også. Det gjør han alltid.

Ta kontakt med meg ved å klikke på konvoluttsymbolet,
eller Yngve på :

yngve@cumswapping.com

Krutt,
taking one for the team.

Ja vel

over 18 år siden

Ja vel

Krutt, det kan vel ordnes. Du skal se det er akkurat det jeg trenger.

Er du brukendes da, sinte koner vil jeg ikke heller ha på nakken.

Yngve høres ikke så fristende ut--- eller er han kjekk?

og så

over 18 år siden

og så

Du som er lei av drittprat, du kan ikke kneble meg, men du skal vite at jeg er snill mot de snille.

Innrømmer at det sviver litt for fort mellom ørene og det kan bli en del rart av det, men folk kjøper bra av pisset mitt, mellom permer.

Lover dyrt og hellig - ved min....grav at jeg ikke skal være slem eller jabbe om meg og mitt noe særlig mer . OK?? Vær så snill... (jeg krypper)

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Jeg skjønner at du anser deg selv som forfatter. Fint for deg. Min anbefaling er at du holder deg til det. Her inne passer det dårlig.

Du skjønner

over 18 år siden

Du skjønner

Ikke så mye du, LAD - Forfatter?? det er dine ord. Du må forstå at dritprater ditt passer ike dårlig.

Noen som har sett denne nic-eren skrive noe fornuftig. lei, men pøser på :-)

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Når du skriver at "folk kjøper bra av pisset mitt, mellom permer" synes jeg det er nærliggende å tolke det som at du skriver bøker...
Leser du ikke hva du selv skriver?

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Me Rotary, Exerexes og "dere andre":
Så du tror at tråder som dette er helt relevante i dette forumet?
Jeg stengte deg ute fra forumet i går. Dette respekterer du tydeligvis ikke, men fortsetter å provesere med meningsløse innlegg om blabla.

Virker som du vil starte den samme idiotiske krangelen som sist. Nå får du (dere) en siste advarsel: Hvis denne "terroriseringen" av forumet fortsetter, vil jeg ty til andre metoder enn å sperre IP for å holde deg borte. Det handler om lover og regler!

Du husker jeg fortalte at jeg skulle følge nøye med på hva som kom fra deres IP? Det har jeg gjort og det gikk greit en stund. Innleggene var greie nok og hadde et golfrelatert innhold. Nå har det sklidd ut igjen.

Jo, men

over 18 år siden

Jo, men

Forfatter er ikke rett.. Jeg tror vi lar det ligge :-)

Geir Åge

over 18 år siden

Geir Åge

Sørlendinger (rotary, exe + venner):
Nå er det ikke bare webmastern du irriterer på deg. Nå er jeg drita lei av alle usaklighetene og møkket dere sprer på forumet. Håper dere blir fjerna totalt via internett-leverandøren deres. Dette er trakassering.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Lili,

Yngve ble kåret til Hønefoss og omegns 107.mest sexy mann allerede i 1984, så hans skjønnhet er ubestridt. I sin klasse riktignok, men dog.

Forstår du ikke det

over 18 år siden

Forstår du ikke det

Geit Åge. Det er netopp internett-leverandør og et annet stort firma som hjelper. (når mer en ett intenett-"firma" eller hva de kalles, er ute etter deler ev eiendommen vår, er de ikke så dumme at de sparker oss bak)

Hvis du hadde giddet å lese, hadde du sett at det er lovet at ingen herfra skal være verre en deg eller andre.

Hvis du kun er ute på å pirke, så må du regne med at det kan komme skitt, ikke herfra - men du vet jo ikke hvordan andre vil opfatte deg!

Jeg har stor forståelse for at webmaster Jarle ble dritforbanna på meg for et år siden, men denne Moderatoren fatter jeg meg ikke på. Nå fikk du brukt ytringsfriheten din, noe nok mange setter pris på. Ha det bra :-)

Surpriser

over 18 år siden

Surpriser

Hva f... er dette!! Jeg trodde dette hadde noe med golf aa gjoere! Men har etter hvert skjoent at det er det ikke.

De flesestge innlegg jeg leser, unntatt referat om hvorden Bjoenrstad gjoer det, handeler faktisk ikke om golf, men om egoet til mer eller mindre serioese aktoerer. Hvorfor ikke bruke muligheten til aa spre gled om golfens fordeler istenfor alt det toyset som blir servert!!

Datahackeren

over 18 år siden

Datahackeren

"Start"
"Kjør"
"cmd"
"ipconfig /release all"
"ipconfig /renew all"

Og vips, en helt ny ip... :)

Hei Krutt

over 18 år siden

Hei Krutt

Det er jo ikke sikkert jeg deler flertalles syn på sexye menn. Det høres likevel lovende ut fodi det var i´´84, da jeg er litt oldofil, men hva menes med hans klasse? sånn omternt 160/103 kg, med musegrått hår og briller i kolaklassen.

Eller 190/50 kg med kviser? Brad Pitt, Roger Taylor, Gaute Grøtta grav? Syntes du han er sexy? :-P

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Har du ikke noe å gjøre? Ikke gjør det her!

Webmaster, jeg har

over 18 år siden

Webmaster, jeg har

jo lovet. Er ikke det bra nok. Dette hører ikke hjemme på et golfforum, helt greitt for meg. Nå svare jeg kun. Du kan jo bare stenge dette fjaset, ingen vil vel savne det.

Lik rett for alle....Bryter noen ut for å hakke...er det dem som er ufine.

Jeg har sagt unskyld til deg for min egen del, og det mener jeg virkelig. Hva mer ønsker du nå. Ikke tull. ingen usakeligheter, verre en andres. Alt dette på min kappe, men verken du eller andre er fjernstyrte.

Enig

over 18 år siden

Enig

Surpriser- jeg vil heretter gjøre mitt beste :-)

Srixon

over 18 år siden

Srixon

Kvinesdalperson: fikk ikke dere en advarsel her om dagen? Hva skjedde i natt igjen da? Enda mer vås og tull. Dette er vi lei av. Kan dere ikke slutte med dette?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Kjære TLTM,Exerexes,CMC,Me Rotary eller hvem du er.

Mitt utseende eller vesen om du vil skal du ikke legge så mye energi i å tenke på, for det er ikke ditt problem.
Det som er ditt problem, er at du fremstår som en særdeles syk person, som ikke har hverken respekt, moral eller forståelse for at folk blir forbanna når sånne som deg fjaser rundt på et åpent forum med innlegg helt uten mening, bare for å provosere, for så å "beklage" og unnskylde deg på de merkeligste måter i etterkant.

Jeg har vært med på dette forumet i over 3 år nå, og har aldri opplevd maken til vannvidd.
Det er helt greit å tøyse og tulle, men den trangen du har til å spre drit og flytte fokus over på ditt irriterende vesen er rett og slett helt fantastisk.
Dette handler overhode ikke om webmaster og hvorvidt han er hårsår, men derimot så handler det om deg, og at DU ødelegger hele forumet med ditt tullprat.
Se hva som skjer når du deltar!!! Ikke mange aktive tråder som handler om noe interessant. kun om deg og din utrolige holdning til alt og alle.
Du kan ikke gjemme deg bak det at andre også er ufine her. det er ingen tvil om at andre også er ufine, men ingen er ufine på nivå med deg.
les hva du skriver selv!!! Du sier rett ut at du driter i om Webmaster sperrer din IP. du bare skaffer en ny!
Du trenger deg inn på et forum hvor det har kommet klart frem at du er uønsket.
respektløst, ignorant og i tillegg skaper du utrolig mye dårlig reklame for stedet du kommer fra, og banen du spiller på.

Vi var en gjeng, blandt annet bestående av flere her på forumet, som hadde planlagt en tur til din hjemmebane i sommer, men det klarte du fint å ødelegge med å skrive så mye piss at vi rett og slett avlyste hele turen fordi vi ikke orket tanken på å spille på en bane hvor du vanker...

er ikke det synd? du svarer sikkert nå at det er like godt, for vi ville bare forsuret banen og plassen du kommer fra alikevel.....
men, det er jo typisk for deg det.

argh... jeg blir så irritert at det er nesten sprøtt.

Vær så snill

over 18 år siden

Vær så snill

Dersom det er mulig på noen måte å stenge den destruktive personen ute så vær så snill å gjøre det.

Vær så snill å ikke referer til Kvinesdal og denne personen i samme innlegg selv om vedkommede kanskje er fra bygda.

Dette er en person som kun er ute etter å ødelegge for både Kvinesdal, klubben, seg selv og de rundt seg så mye som mulig og ser ut til å lykkes med det.

Dette er pinlig på alles vegne - både for den som ønsker å ødelegge og alle dere andre som svarer personen - ser dete ikke hva som skjer??? dere følger opp som en saueflokk og fyrer vedkommede opp slik at det aldri tar slutt.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg skal gjøre et forsøk. det er dessverre ikke bestandig så lett å stoppe seg selv når man handler i affekt.

pinlig er det, og det beste for alle ville vært å ignorere, men det er som sagt ikke så lett, når vedkommende opererer under et 20 talls nick og sprer sin idioti overalt.

vel, det være sagt. nå er det natta, og jeg får håpe at dette snart er over....

Nei Yngve

over 18 år siden

Nei Yngve

Det driter jeg ikke i, men dere må jo ha frihet til å gjøre som dere ønsker.( Latterlig om du skulle være redd for å møte meg.)

Når det gjelder din kropp og utseende, må du jo se hvem som la den ut for "salg"- det var ikke meg. Hvis du tror at jeg har interesse av deg må jeg nok skuffe deg :-)

Jeg tror ikke noe på deg yngve, når du sier at dere avlyste en tur pga. furumpjatt. Om det likevel skulle være sant er dere nok bare barn, eller forvokst sådanne.

Hvis jeg har lyst til å reise til din hjemmbane, reiser jeg - enten jeg møter deg eller ei. Tviler på at vi skulle begynne å sloss.

En liten ting til: Jeg forstår ikke ditt sinne, det virker ikke normalt...Et nic -et navn-person(er) du ikke kjenner. Går det virkelig an å bli annet en lei seg.

Som nok du også har sett er folk blitt angrepet verbalt -når jeg blir det, blir jeg lei meg, og angriper jeg noen selv -likeså, så du kan trøste deg med,( om det er noen trøst,) at jeg misliker meg selv om jeg sårer andre. Feilen med et tastatur er at jeg ikke ser ditt fjes nå, ikke hvordan du reagerer på der jeg trykker ned her.

Folk er svært forskjellige, noen bryr seg, andre ikke. Når det gjelder TING er jeg ikke nøye på det, mens andre er ekstremt opptatt av det. Må ha de rette golfkøllene, ballene, klærne, bilene.

Det er jo klart det er gøy å ha gjester, hvis de ikke ødelegger banen eller forsøpler, som enkelte klarer å få seg til å gjør. Jeg tror trygt jeg kan si velkommen til alle som ønsker å oppleve en utrolig naturskjønn bane, du møter ofte vakre syn som en andemor med sine unger, som går fra vannhinder til vannhinder, harer i massevis, skogens konge, mm. :-)

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Da får jeg håpe vi er ferdig med dette en gang for alle!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her