Me Rotary
Tenk kutte eiers maskin av den grunn, det betyr ikke mer for den eier at han/hun må gå ned en etasje å bruke en annen maskin, eller ta i bruk de som står i våre andre hus.
Det er ikke så uvanlig at folk på sørlandet eier flere hus. Jeg har tre og min kjære to, alle med det utstyret som trengs, grunnet mange fam.medl.
Du gnåler til Exe at han får holde seg til temaet - men er merkelig taus når for eks. TLTM skriver ett inlegg. Da hyler et hav av nics hjjjep osv dritt. De holder seg langt fra temaet, men hva gjør moderator - lukker øynene og smiler selvtilfreds??
ville det ikke været mer skvært å behandle alle likt, så slipper man å bytte nic to -ti ganger daglig??
I stedet for å komme med en latterlig, for noen, advarsel på ei tilfeldig linje, som eier av maskin ikke ser og kan forholde seg til, burde det vel gå an å sende en mail til gjeldende maskin.?
Skriver dette fra en annen maskin en den du tror sperret. en telefon til selgeren av alle maskinene den personen eier, gjorde susen. De lovte å fikse opp hvis du "dummet "deg igjen, enkelt for dem, selv om jeg/m. flere er grønne i bruk av data.
Tipper du er så feig at du sletter denne tråden, den er relevant for de som ikke har samme muligheter som meg og oss. Klart at de fleste brukere ikke leser ei bok. Det meste som får folk til å skumme er som tatt ut fra den nyeste litteraturen.
Gamle Exe kommer kanskje på film, i hvert fall er ei annan bok under innspilling. "Berlinerpoplene".
Uforståelig for mang, selvføgelig - men de som forstår flire nok litt av og til. Oi, det surkle heil ned i lastrommet nu, æ sitte som ein snadd i eil trålpose.
Morsomt å se om dette er fjernet når jeg kommer hjem. Husk å holde deg strengt til det vide tema, elles klipper jeg :-)
Personen er det ikke altid du treffer