Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

lavt tak, langt mellom veggene

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Så sannelig ser æ at kammerat kvindølen har fådd munnkurv. Nyydelige baner så langt i sør at varmegradan berre fosser på, får ikke reklamere før sin ypperlige bane.

Kan d ha noe me missuneles å gjør, ikke veit eg, men meir en ein kvaljæger veit å sette pris på de bæste.

Nu må de bli slutt på all hetsing av det lange, å så må og de små sleppe tel, så sanninga kjem til rettes.

Enig

over 18 år siden

Enig

Dersom dette var gjort for å kvele en diskusjon om Kvinesdal Golfbane så er det fullstendig bortreist av Webmaster å bryte den debatten.

Dersom det var for å unngå en annen utskjelling som ble foretatt tidligere uvisst av hvem og hvor, så burde webmaster begrense seg til å fjerne innleggene om dette bestemte tilfellet med en henstilling om å la den "bjørnen" hvile og la hoveddebatten gå. Det vil kanskje bli litt arbeid med en gang men de fleste vil ta signalet og slutte med sleivsparkene når de blir fjernet.

Det må da være mulig å diskutere anlegg og baner utenom Holtsmark og Miklagården uten å bli sensurert.

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Se nu det webmaster, deinne kallen/kjærringa fekk satt ord på det, slik e nu meinte det sku va.

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Du gir deg aldri du, Exerexes, eller hva jeg skal kalle deg! Trodde vi hadde kommet til enighet? Eller tar jeg feil?

Du har i utallige innlegg angrepet Webmaster. Hva er meningen med det? Har du noe imot meg? Det tror jeg vel egentlig du har etter frasene dine på telefon å dømme. Her snakker jeg om fraser og "kallenavn" som hadde blitt slettet på dette forumet TVERT!

Du kan diskutere Kvinesdal eller andre golfbaner som mye du orker, så lenge du holder deg på et normalnivå. Det starter i og for seg ok, men diskusjonene har en tendens til å ende opp i provokasjoner, krangel og drittkasting. De som har vært gjennom de diskusjonene tidligere, vet hva jeg snakker om.

Det er synd at hele tråder må fjernes, da det som regel er mange fine og konstruktive innlegg i samme tråd. Grunnen til at hele tråden fjernes er at det er enklere å ta bort hele enn å bruke tid på å gå igjennom og fjerne enkeltinnlegg. Diskusjonen har allikevel levd sitt liv og har engasjert mange.

Hvorfor har du forresten begynt å skrive "nordnorsk"? Er det for å provosere noen?

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Kvinesdølen og Exerexes - kan dere ikke bare skrive ting rett frem akkurat slik dere mener? Så kanskje det er mulig for andre her å skjønne hva dere prater om.
Det er så drita kjedelig å slite seg gjennom setning for setning, bare for å innse at jeg ikke skjønner hva inni heiteste det er dere snakker om.
For det er vel det som er poenget...
Hvis dere absolutt må snakke i koder hadde det vært bedre om dere kunne bruke msn istedet.

Replikk

over 18 år siden

Replikk

Jeg tror vi snakker om én og samme person her!

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Hehe jeg skjønte det etterhvert. Er vel "gode" gamle paranoide TåkeLili igjen ja.

Enig

over 18 år siden

Enig

Jeg står for det jeg skrev i sted, men som en melding til vedkommede som har ødelagt så mye når det gjelder enhver oppegående diskusjon når det gjelder Kvinesdal så håper jeg de tar fra deg tastaturet med umiddelbar virkning. Det er svært synd at ett så bra anlegg som Kvinesdal skal bli identifisert med slike uttalelser som tideligere har vært på trykk. Banen fortjener det ikke og det er drepende for diskusjonene.

Det kan svært godt hende at det du gjør skjer med god vilje men det kommer så galt ut siden du har lagt deg ut med så mange her på forumet at det får konsekvens i negativ betydning for klubben og anlegget.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Håper Webmaster kan forstå disse enkle ord. Jeg vet ikke hvem som er eier av denne maskinen (ip)!

For det meste har jeg nesten ikke brukt denne pc-en i det hele tatt. Om jeg skriver noe angående scangolf, er det fra annet hold.

Det kan virke som Webmaster/moderator ønsker å sverte noen, og lar dritten fra andre florere (har jeg fått høre klart og tydelig.)

Et sammendrag fra en lokalavis angående den flotte banen i Kvinesdal, ble til noe en kan kalle hysteri, og at Webmaster enda slipper gjennom skitt, etter et år, er for meg uforsåelig.

Webmaster hvilke diskusjoner?

Jeg har ingenting i mot deg Webmaster og hvor er de utallelige angrepene mine imot deg?

Har ikke lagt meg ut med mange, men det virker som at det er mange som ønsker å legge seg ut med meg, gjennom andre personer. OOho

Kvinesdal er en solid eventyrbane i stadig utvikling, så om den som kaller seg "enig", og faktisk er inne på noe vesentlig, mener at dette setter klubben og banen i et negativt lys av denne grunn og kaller flere personer DU, (altså meg), må bero på en misforståelse. Eller lar personen "enig"seg draes med lasset? Det er for meg heldigvis ukjent.

Grunnen til at jeg nå skriver fra samme IP-adresse som for ett år siden er at jeg ble tilkalt, for å forsøke å ordne opp, men jeg vil tro at det ikke har noen hensikt. De som vil missforstå, gjør det uansett og de som lyver, det samme!

Alikevel ett spørsmål til: Hvem og når har jeg truet en debattant med fysisk vold???

Ønsker jeg å debattere, finnes det mange pc-er, og jeg kan heller ikke se at jeg har brutt noen avtaler. Jeg er nok her en stund, så er det noen med mer en to hjerneceller som lurer på noe, er det bare å spørre. (hopper over flåser).

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

TLTM ble TILKALT FOR Å ORDNE OPP!

Hahahaha. Årets største opprydningsaksjon!

Paprika

over 18 år siden

Paprika

Det er noen helt andre som må tilkalles for å ordne opp i deg TLTM

t

over 18 år siden

t

Enkle ord????????
Enda mer tåkeprat

Lei av drittprat

over 18 år siden

Lei av drittprat

Hoho. Hun tror hun lager debatt!

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Det er kanskje ikke så langt fra sannheten, men siden så jo ikke ut! :-)

snedd

over 18 år siden

snedd

Det er uflaks for denne banen i Kvinesdal, som sikker er helt ålreit, at man har slike "forkjempere" som TLTM og Exerexes. De skremmer jo bort enhver som kunne tenke seg å stikke innom for å prøve banen. I hvert fall meg.
Jeg valgte for øvrig i dette innlegget, som et av få unntak i denne tråden, å unngå tåkeprat. Det er enklere da.

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Blir noen vred hvis denne tråden fjernes nå? Eller hører den hjemme på et golf-forum?

TLTM

over 18 år siden

TLTM

De fem siste er av typen som burde slettes. Enhjernescelleamøber?

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Unskyld, så ikke så nøye etter. Mente ikke de 5 siste men "tullingene".

Beklager!

Srixon

over 18 år siden

Srixon

Du er ikke så glup selv du TLTM. En amøbe er pr definisjon en en-cellet organisme.

Du burde fjernes fra forumet. Ingen andre.

Undrer

over 18 år siden

Undrer

Det er noe jeg undrer på. Det skjedde i fjor på denne tiden at Lili kom på forumet og holdt et jævla havoc i flere måneder. Og nå skjer det igjen. Er du innelåst i en kjeller uten internett i sommerhalvåret? Hvorfor blir du i det hele tatt satt fri om vinteren?

Enig

over 18 år siden

Enig

Til dere tre - vil dere være så vennlige å slutte med tullet deres. Det tjener ingen hensikt å holde på slik.

Til TLTM: Basert på Webmasters uttalelse skrev jeg mitt innlegg hvor jeg regnet med at innleggene over kom fra deg. Saken for ett år siden var svært ødeleggende for Kvinesdal som bane og all diskusjon her på forumet og det er svært synd. Beklager derfor om jeg har "rettet baker for smed" her i dette tilfellet.

Jeg mener fortsatt at det kunnne vært gjort en liten jobb enten av webmaster eller en han betrodde til å rydde bort noen av sleivsparkene mot TLTM som kommer med en gang det er noe "tåkeprat" og ikke minst når en viss bane nevnes på forumet. Det hadde ikke gått så lang tid før de sluttet dersom de bare ble fjernet (som de over her for eks).

Jeg skriver ikke mer i denne tråden og håper den dør ut med dette.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Du avslører deg selv på en litt merkelig måte TLTM!

1. Ingen andre jeg har lest innleggene til her inne skriver på samme måte som du. man trenger ikke være språkforsker for å se hvilke innlegg du skriver, enten det er med det ene eller det andre nicket.
2. Du sier du ble "tilkalt for å rydde opp"..... ble du tilkalt til å bruke PC'en med den samme IP'en som alle de andre nickene som skriver på den måten som kun du gjør? merkelig!!
3. Du sier, og jeg siterer:
"Jeg har ingenting i mot deg Webmaster og hvor er de utallelige angrepene mine imot deg?"
Denne uttalelsen avslører jo at du er Exerexes blandt annet, siden spørsmålet var rettet til Exerexes, og ikke til "deg".
4. Du sier, og jeg siterer igjen:
"Alikevel ett spørsmål til: Hvem og når har jeg truet en debattant med fysisk vold???"
Vel, hvor i DENNE tråden finner du den påstanden?
Jeg husker påstanden veldig godt, og jeg husker også din trussel mot denne debattanten. du la frem, uten at dette er ordrett; Du kunne lett finne ut hvem debattanten var, og du hadde mange venner i hjembygda som stilte opp for å hjelpe deg med slike ting når det var nødvendig.

Er veldig spent på om du klarer å besvare disse punktene på en skikkelig måte, eller om det bare ender med uforståelig tøv og bortforklaringer.

CMC

over 18 år siden

CMC

Klart den hører hjemme her, så folk med fornuft kan se hva som "rører" seg i/under grumset.

Mange kloke og evnerike mennesker her, så det er jo en advarsel for nybegynnere.

Vit at endel burde vært, elller er på instituasjon. Andre ønsker kun å slenge alt oppsamlet skitt til andre en de menneskene de ikke tør prate med under 4 øyne.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

1. Snål påstand som faller rett gjennom
2.Gjentakelse
3.Det er jo Webmaster som sier det./hvis det var ment til Exerexes vet jeg ikke så mye om dette. Jeg kjenner til mine samtaler med Webmaster, noe jeg ikke vet hva andre kan vite noe om. Kvinesdal og hva skal jeg kalle deg, henviser vel til før og nå, Mulig jeg tar feil eller ?
4.Skal si du har god fantasi Indek Såtte - hvilke ting, mot hvem og hvilken bygd??

Strixon - jeg skrev ikke om en-cellede organismer, om du tør skal jeg gjerne gi deg en leksjon om disse organismene.

Snedd: synd for deg at du ikke får oppleve en sååå flott bane. Bra for oss at vi slipper deg, hvis du griser til banen på samme måte som forumet. Adjø - sne vekk.

Perper

over 18 år siden

Perper

Tror desverre det bare er en løsning webmaster: Steng alle IPer fra Kvinesdal og omegn!

enig

over 18 år siden

enig

TLTM - Vær så snill - dette er bare ødeleggende for deg og omgivelsene dine, prøv å være voksen og slutt, hev deg over det.

Dette tjener ikke til noe som helst Webmaster - Ikke steng tråden - fjern den.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

1. ikke noe svar nei.... bortforklaring
2. ----------------"----------------------
3. Hvis du har hatt samtaler med Webmaster, så får du holde de samtalene for deg selv, og ikke stille dumme spørsmål om de samtalene her inne på forumet. det skaper jo alle de misforståelsene det kan. skjønner du ikke at dette forumet er åpent? når du svarer på et innlegg som var rettet fra webmaster til Exerexes og påstår etterpå at du ikke har svart på spørsmålet, så virker det ganske avslørende på meg i hvertfall...
4. Fantasi sier du..... leser du ikke hele setningen? Jeg skrev hvilke ting, og du vet vel hvilken bygd du er ifra? jeg aner ikke addressen din jeg, og det ble ikke spesifisert. har ikke fotografisk minne, men nok til å huske at du la frem at dine venner kunne fikse folk og hadde gjort det før.
Senere så påsto du at det var noen som hadde rappet maskinen og skrevet det under ditt nick, og klart å avsløre passordet ved å bryte seg inn i anlegget til Webmaster(kjempesannsynlig), og så senere igjen, så benektet du at dette noensinne hadde funnet sted, og nå sier du at JEG har god fantasi!!!!

som sagt, så var jeg spent på om du klarte å svare med uforståelig tøv og bortforklaringer igjen, og det gjorde du jo med glans.

Når det gjelder tilgrising av forumet, så tror jeg nok vi er et stort flertall som mener at det er helt andre personer enn Snedd som bedriver dette.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Tror faktisk at jeg bør høre på "Enig". Alikevel er det jo litt snålt å se hva f.eks. Indek såtte får seg til å skrive hvis han føler seg snytt.

La ham få litt valutta til :-) Denne fireren gnir han på selv om han ikke har fotografisk hukommelse. Jeg husker nemlig at det ikke var noen med det nic-et :-) Rappet en stasjonær maskin :-) Fikse folk som har gjort HVA før :-)

Fikk du slukket din omtåkede hjernes tørst??

Enig med det du skriver angående Snedd, du kan jo også sne under :-)(I gjørma der de useriøse hører til. Koz og klemz :-)

Snedd

over 18 år siden

Snedd

Takk for det, Indek Såtte!
Vi bør vel kanskje ikke fortsette denne tråden nå. Men så gjorde jeg det selv...

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Ja, Snedd. er nesten umulig å la være....
TLTM tror ikke på meg siden jeg ikke brukte dette nicket når dette skjedde, og samtidig sier hun det ikke skjedde.....

LOOOL!!!!!!

"Jeg har aldri sagt det, og når jeg sa det så var det ingen som het Indek Såtte"

LOOOL!!!!! igjen....

Trine Lise T. Møller

over 18 år siden

Trine Lise T. Møller

Gratulerer Exerexes!!

Småfinurlig den der. Bruke mine initialer, for å lokke fram det nederste av slammet i tjernet "scangolf".

Skal si at ordet Kvinesdal, mixet med fire bokstaver fikk fart på unga (i sikkert flere aldere).

Som jeg tidligere har sett, under mitt eget faste nic, er det kun et fåtall som i det minste tør bruke sitt ekstranic når de aner blod.

Ser omtrent på nye innlegg og svar daglig men hvor finner vi: Lei av dritprat, replikk, paprika, t ,undrer, Indek Såtte og perper? Døgn- nicere.

Ellers kan jeg huske å ha debattert hyggelig med Strixon og Snedd for ikke så lenge siden, men så viste det seg å være to epler av den tvilsomme sorten. Sikkert ikke av de værste, men de letteste halehangerne i klassen Bloody Mary.

Egentlig synd at ikke flere "nestenkjente" nic dukket opp, så vi alle vet hvem/hva vi debatterer med. De registrerte luktet nok lunta, eller faktisk er lei av dritprat, rettet mot bokstaver.

Det er faktisk slik at Tiger Lili Taylor Made (bra mix av navn, forresten) bruker et annet nic, så nå kan disse som ler så hjertelig av seg selv via tastaturet, le og le - av seg selv. Miiii Hiiii.

Nytt blod, hva er Tigerlilis nye nic?? kom igjen premenstruelle "kviger"!

Tjalle

over 18 år siden

Tjalle

Steng, fjern, eller sperr inne. Webmaster har vel ikke mulighet til det siste, men min erfaring er at andre vil ta seg av denne delen før eller senere.

Trine Lise T. Møller

over 18 år siden

Trine Lise T. Møller

Ja,Tjalle du har nok vært sperret inne før du, siden det er din erfaring.

Tjalle

over 18 år siden

Tjalle

Sure babe! They are coming to take you away!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her