Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

slutt på sesongen

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Nå er det slutt på golfsesongen for de fleste av oss. Hva gjør vi nå for å holde oss i form både fysisk og det psykiske, som følger med som ei pils i snor etter en båt.

Noen bedre forslag en svette gymhaller og skiturer for oss uten snø her i sør??

Gwynned

over 18 år siden

Gwynned

Når dene måned er slutt tar jeg en pause til over Jul. Vel, har spilt i romjula før, kan skje igjen. Forsøker å trene allsidig frem til Jul. SATS og gymsal er nødvendig for meg. Er også villig til å være med ski og sykkelturer med familien når presset blir stort.

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Blir det ikke litt svette gymsaler (SATS), ski er fint men for lite snø. Sykkelturer hjelper, men krever nok familie/vennepress og helt frostfritt. Takk likevel, men jeg er nok litt spenningssøkende av natur.

Kanskje jeg burde begynne med fjellklatring????

Noen som har fler og kanskje bedre råd en dem jeg gir meg selv?

Greven

over 18 år siden

Greven

Slutt? Her er alt aapent, skjoenner ikke hva du snakker om. Det skal dog sies at jeg er i Madrid, og ikke det kalde moderlandet. Han en fin vinter paa fornebu og sandaker. FOORE....

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Henda på hodet og ryggen mot. Guuud må nu gamle Exerexes reise til Madrid.

Dæ e som d surkle heilt ned i lasterommet. Greven veit å årdne sæ. Invitere du mæ, så ska du få kvalbiff i fløtesaus kvar dag , som takk.

exerexesskallesmadre@finnmarsken.no

Sam Arve

over 18 år siden

Sam Arve

Forslag:
1) FIGC, Fornebu Indoor... fint å trene nærspill.
2) SATS, slå lengre
3) Yoga, bli god

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Takk Sam Arve, flere hoder tenker bedre enn ett. Det med Yoga, jeg forstår ikke helt hvordan jeg kan bli bedre golfspiller på det viset. Har aldri prøvd, men kan det være å konsentrere seg om golf, og bare golf i detalj. Omtrent som meditasjon?

Schizo?

over 18 år siden

Schizo?

Lite å finne på om natten?

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Nei, ka du tru schizo. Nærspel me to balla i aktivitet om natta, de e ikje å førakte.

Du kan jo prøve sjølve.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Helvete, en nordlending som ikke er redd for vise frem dialekten sin..

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Nu trur eg at eg bli skrullat. Tenk, jesus, maria å hælvette i ein setning.

Norlendinga og finnmarskinger e ikkje værre en østlendigan. Det bli næsten som rasisme det derre styret.

Afrikanærne e svarte å norlendigan/finnmarskingan er blitt mobba.( Du veit alt det derre styret me kvalfangst å skallesmadringa på selunga).

Men de fra nor og afrikanæren like golf begge toan å de e jo ikje så værst.

Nu vil eg golfe litt, å håpe at alle uansætt farge å dialækt får ein fin dag!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her