Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Irland i påsken - Tips ønskes

PC

over 21 år siden

PC

Jeg planlegger en ukes tur til Irland i påsken. Er det noen som kan anbefale golfbaner og hoteller? Jeg flyr til Dublin og leier bil noen dager. Jeg regner med å spille 3-4 runder og kjøre litt rundt. Hvilken del av Irland er bra? Finnes det rimelige golf/hotell-pakker? Både links og park er interessant.

På forhånd takk!

St. Patrick

over 21 år siden

St. Patrick

Sjekk - http://www.golf.ireland.ie/links/default.asp?id=71

Irland golfer

over 21 år siden

Irland golfer

Jeg har vært i Irland, og da sør/vest. Billig billig å spille, 200,- -

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

PC,

Send me an e-mail and I might be able to help you out with a few things.

Brian

Lykketryne

over 21 år siden

Lykketryne

Du klarer deg lenge der du lander, og rekker ikke oppleve all golf rundt Dublin på en uke.
Vil du reise litt rundt; prøv Killarney! Ca 3 timer fra Dublin: 3 baner, der 2 av de ha arrangert Europatour for damer. Vakkert og morsomt, godt vedlikeholdt...osv - meget bra! Ta med fiskestangen da det er en "Golf and fishing club". Killarney er også veldig hyggelig på kveldstid.
God tur, heldiggris

Kasper Kvistgaard

over 21 år siden

Kasper Kvistgaard

Hej!

Jeg har boet 2 år i Irland, i landets næststørste by; Cork!

En fantastisk by, med ikke mindre end 40 golfbaner indenfor en radius af 50 km. Hele byen er omgivet af ca 10 baner, hvor flere af dem har hotel/bed & Bedfreast tilknyttet!

Kører du ned fra Dublin, får du også set Irlands meget smukke østkyst, som nok også er den flotteste strækning i hele Irland!

Du må have en rigtig god tur, og drik lige en Guinness for mig :-)

Kasper

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her