Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sandwedge i vm

Ketil

over 18 år siden

Ketil

Jeg slår ganske langt med wedgen min, men tror dere at gutta på VM-laget slår lengre og isåfall hvem?..Slår ca 113 med Sandwedgen. Hvorfor spiller Anders Kristiansen VM, har sett han flere ganger på b tour??

Fred

over 18 år siden

Fred

når jeg "skødder" wedgen min, så går den ca. 119 meter... hvem er de andre som skal spille vm da?

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Anders fortjener jo å spille da, men hvorfor er Knut og han Thorp med, de har jo ikke prestert godt nok i år har de vel??

SuperLavHandicaper

over 18 år siden

SuperLavHandicaper

Vist du har sett Anders Kristiansen på B-Tour så er du heldig.. Fordi han har bare spillt to av dem i hele sitt liv!
Dette er noen av våre Beste talenter noen sinne! tenk bare at de er verdens mestere og europa mester.. Lille Norge! Tenk på det.. hvem klarer å gå 67 på evje under en elendig regn dag? banen har aldri vært vanskilgere! det forteller litt! sier bare lykketil jeg! stå på Gutta!

Kai Ove

over 18 år siden

Kai Ove

Kjære Ketil... Dette er tåpelig. Å sammenligne deg opp mot landlagspillerne på lengde er jo bare latterlig. Ufattelig mange golfere kan slå ballen langt. Men det er få av de som kan slå en lav draw, en høy fade, med spin og uten spin. Og det jo klart.. en spiller som har vært med å vinne både Lag-VM og Lag-EM, hvorfor skulle da han få spille VM? Skjerp deg a...

ManoWar

over 18 år siden

ManoWar

Og ikke glem Ryder Cup for juniorer under 18 år, ranket som nr 1 med +3,8 i hcp....

snappy

over 18 år siden

snappy

Flere av disse spillerne kan slå SW langt over 120m. Men disse slagene er ikke brukende til noe, så de trener nok ikke veldig mye på dem. Lite sannsynlig at både GW, PW og 9j brekker på en og samme runde.

Dette må være en av de dummeste spørsmålene jeg noen gang har sett..

Full sjerpings

dust

over 18 år siden

dust

kanskje du kan feie ballen 120 m, men kan du slå den 20 m med den kontrollen de har??

Exerexes

over 18 år siden

Exerexes

Har aldri vært på et VM, om ikke disse banene er veldig forskjellig fra de jeg har spilt på, er jo ikke SW-en beregnet på å slå langt.

Sandbunkerne er jo ikke så langt fra målet. Det er nok mulig å slå langt med en SW også, men det er jo presisjonen som er viktigst

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her