Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Vm

Jimmy

over 18 år siden

Jimmy

Virker som jentene sliter litt i Sør Afrika, noen som har en god forklaring på hvorfor?? De trener vel mye antar jeg og hvorfor er prestasjonene så "dårlig" som de er??

Satses det ikke mye på jentene da?..hvem??

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Amalie og Anki har vel ikke spilt turnering på 1 1/2 måned, og formen er sikkert rusten. De er antakelig litt lei golf etter sesongen her hjemme, og hvordan treningen har vært den siste måneden vet jeg ikke, men tviler på om treningsinnsatsen har vært helt på topp. Menneskelig, men synd. Lene kommer imidlertid rett fra collegegolf i USA, her er det vel heller en formsvikt. Håper de spiller bedre de siste 2 rundene så ihvertfall avslutningen blir sånn noenlunde.

H

over 18 år siden

H

Håper du tar feil Pepper.
Det er veldig mange som hevder at vår korte sesong her hjemme gjør at vi ikke kan bli bra nok.
Jeg vet ikke om de som spiller VM bor i Norge eller om de bor i varmere strøk vinterstid, men hvis man skal forstå at spillere er i dårlig form eller rusten form til et VM så er det noe veldig galt i satsningen.
Og hvis de er slitne så har de for dårlig grunnkondisjon. Tror jenter har enormt mye å hente på bedre styrke/kondisjon. Da holder toppformen mye lenger også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her