Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

TaylorMade r7 jern

Nick

over 18 år siden

Nick

Jeg lurer litt på de forskjellige utgavene av r7 jernene. Har aldri fått anledning til å prøve de, men de ser tiltalende ut synes jeg.

Er litt vanskelig å lese seg til hvilken modell som er riktig for meg så er det noen som har noen erfaring med disse køllene?

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Jeg har nettopp kjøpt meg R7tp jerna og er kjempefornøyd så langt. Har til nå spilt 3 runder med de, har veldig solid og god følelse. Jeg har S300 True Temper skaft på. Ballbanen er noe høyere enn det jeg hadde med Mgolf FBPro jerna jeg spilte med før. Men r7tp lover at man skal få lik lengde hver gang, og jeg kan ihvertfall ikke si at det ikke stemmer. Lengden har også økt med noen meter for hvert jern.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Nå vet jeg ikke hva slags hcp du har, men jeg har siden tidlig i sommer spilt på r7 xd jernene med taylormade sine lette stålskaft i regular. Er kjempefornøyd. Veldig lettspilte og fine køller. Så at de hadde r7 xd og r7 cgb til utlåns på Fornebu igår. De skulle imidlertid ha 5900 for 5-sw for r7 xd med stålskaft, jeg fikk 4-SW ferdig momset levert hjemme på døren for knappe 4000, så dersom du skal kjøpe så hadde jeg gjort det på nett.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her