Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklaquiz

A-L`s - dilter

over 19 år siden

A-L`s - dilter

Fjosok, Pasek, Nye Gunnar Bull og den purunge skal spille golf, og har reist til Mikla. De kan ikke kjøre helt fram til banen, men parkerer et lite stykke unna. Derfra må de bære utstyret sitt. For at dette skal bli en quiz/oppgave, så plasserer vi prosjappa et lite stykke unna både bilen og banen. Gutta blir enige om at Fjosok og Pasek skal gå og skrive alle inn i boka, mens Nye Gunnar Bull og den purunge skal bære alt utstyret fra bilen til banen, og at de møtes der. De klarer kun å med seg ett sett hver (hi, hi). Hvis alle fire hadde båret hvert sitt sett fra bilen til banen hadde det tatt dem 5 minutter. Hvor lang tid bruker Nye Gunnar Bull og den purunge på samme jobben (Rund av til nærmeste hele minutt og forutsett at de ikke tar noen pauser underveis)

Mikladust

over 19 år siden

Mikladust

Idiotisk!!!

Erik____

over 19 år siden

Erik____

HAHAHAHHA, hva folk finner på.

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Jeg vil bare understreke at jeg ikke har noe å gjøre med denne trådstarteren. Det er mange baner som har værre bakker fra parkeringsplassen og opp til klubbhuset enn Miklagard. Den tyngste er nok Kjekstad.

Henke

over 19 år siden

Henke

Nye Gunnar Bull og den purunge bruker nøyaktig like lang tid, siden dette er samme personen. Han har denne sesongen vært svært flink til å trene, og fremstår som mer fit enn noen gang. Siden han kun kan bære et sett hver gang, men samtidig kjenner til snarveiene, så vil jeg anta at alle fire settene står klare ved første tee i løpet av tolv minutter.

A-L`s - dilter

over 19 år siden

A-L`s - dilter

Henke: nesten ;-)

asak

over 19 år siden

asak

Herregud for vås......

A-L`s - dilter

over 19 år siden

A-L`s - dilter

Hvis vi bytter ut den purunge og setter inn Mikladusten i stedet, blir det lettere da?

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Den fikk du klem på gitt...

:-)

Tiltak

over 19 år siden

Tiltak

Neste gang kjører dere opp til proshop, lemper av utstyr og folk.
SÅ kjører dere ned og parkerer. Dette er lov.....

B menneske

over 19 år siden

B menneske

A-L`s - dilter (17.10.06 kl. 02:16) Midt på natta
Mikladust (17.10.06 kl. 05:54) før hannen våkner

sov om natta, så slipper vi andre denne type idiotiske innspill.

A-L`s - dilter

over 19 år siden

A-L`s - dilter

Neida Dilter, selvsagt har ikke du noe med dette "fjaset" å gjøre. Det var meg (Me Rotary) som skrev dette fritt fra Anne Lene Johnsen sin IQ-trim.

Siden det ikke kom noen rette svar, spiller nok ikke hun golf eller jabber på denne debattlinja.

De menneskene jeg valgte ut, ble fra mikla, grunnet jeg har lagt merke til at de ikke er så hårsåre. :-)

Natta - B menneske, sov godt.

Olle

over 19 år siden

Olle

40 min?

Olle

over 19 år siden

Olle

Sorry så ikke at det var 2 som bar regner da med at det blir 15 min, gitt at de ikke går noe raskere uten bag.

A-L s - dilter (me Rotary)

over 19 år siden

A-L s - dilter (me Rotary)

Nei Olle.

Til å være en dame med 170+ i IQ, syntes jeg hun lager veldig lette oppgaver.

For henne må jo mennesker med gjennomsnitts IQ kanskje nesten virke litt tilbakestående????

Oppgavene hennes har jo veldig lett svar - tenk at dette er en lett oppgave.

Vet min egen IQ, men i min fam. tar de som gidder det like lett.

Svaret er så lett at mange smarte hoder bare ler av dem.

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Huff, leste igjennom det jeg skrev, etter at det var postet, selv med rotete setning og kommafeil - virket det som selvskryt.

Det var ikke meningen!!!!

Pittulf

over 19 år siden

Pittulf

Det er greit, Me Rotary. Du lyktes ikke så veldig godt heller :)

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Pittulf: Jeg skammer meg litt, men syntes det er gøy med litt avveksling i blant.

Leter ofte etter noe jeg kan humre litt over, med trådstarter, ikke av :-)

Litt kos innimellom setter jeg pris på. Det spriter opp for mitt vedkommede, og forhåpentlig for andre også. (er ikke bare egoist, håper jeg..)

t

over 19 år siden

t

Fortsett å surr i din egen verden du Rotary

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

t: Er det virkelig så galt fatt med meg, at jeg kun surrer runt i min egen verden??

Føler ikke det selv, da jeg bryr meg om andres ve og vel, selvfølgelig bryr jeg meg om andre mennesker og håper at alle skal ha det godt (har dårlige dager, skal holde meg unna debattforumet disse dager, så godt jeg kan). Skal prøve å kun lese!

Blir jeg opfattet slik, trenger jeg virkelig å korrigeres. Gi meg gjerne tilbakemelding, så skal jeg gjøre mitt beste for at det skal bli andre boller, og jeg et bedre menneske.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Mere blod! Mere blod!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

35 minutter tar det

Niels

over 18 år siden

Niels

Så vi har The Return of Kvinesdal Køntri Kløbb ja?

A-L`s - dilter

over 18 år siden

A-L`s - dilter

Olle, stemmer med 15 min.

Beklager at jeg overså det innlegget.

Gratulerer! (men det var jo veldig lett):-)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Stemmer ikke med 15 minutter så lenge Purunge og Nye Gunnar Bull er bare en person!

peer

over 18 år siden

peer

Stemmer vel heller ikke med 35 minutter hvis Purunge og Nye Gunnar Bull er bare én person, 25 minutter holder!

A-L `s - dilter. Me Rotary

over 18 år siden

A-L `s - dilter. Me Rotary

Hei Fjosok, jeg fulgte ikke helt med, trodde den purunge var Nye Gunnar Bulls sønn (aner ikke om han har en).

Derfor byttet jeg den purunge ut med "Mikladusten". Da ble det forhåpentlig fire personer igjen :-)

Ellers god morgen alle sammen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her