Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

lage/modifisere køller. Deler i Norge?

Tom André Hansen

over 24 år siden

Tom André Hansen

I mange andre land (spes. USA virker det som) finnes det en rekke firmaer som selger deler og utstyr slik at man selv kan sette sammen sine køller. Ta f.eks. www.dynacraftgolf.com. Finnes det noen, som driver med noe som i det minste minner om dette, i Norge? Det jeg hovedsakelig er ute etter, er å endre skaftet på noen av mine køller. Jeg føler meg mer hjemme med stålskaft og vil ha dette på driveren min og ... Jeg vet jo at jeg antagelig kan gå til nesten hvilken som helst proshop å kjøpe et skaft, men hva koster det da? Hos disse firmaen jeg nevnte får man jo gode skaft helt nede i $5. Antagelig finnes det ikke noe slikt i Norge, så jeg får nøye meg med en dyr proshop eller bestille fra USA.

PS! Ikke forstå det slik at jeg syter over å kanskje måtte betale noen hundrelapper for et skaft eller to. Det er bare det at jeg kanskje blir så fornøyd med min egentilpassede kølle at jeg vil gjøre dette med alle minne køller. Hei, kan jeg kjøpe løse hoder til min driver for noen få hundrelapper ... Ja det slår å betale 3000,- for en kølle som jeg etter noen månder fremdeles ikke blir helt venn med (for the record - Jeg ville aldri bruke over 1500-1600,- på én kølle. Odin forby). Blir jeg ikke venn med denne delene til noen få hundrelapper, så kjøper jeg bare en annen.

--
Tom André Hansen
Sorknes GK

Gjermund

over 24 år siden

Gjermund

Jeg har sett noen steder som gjør slikt, men de eneste jeg kommer på akkurat nå er på golfsenteret på Grini og denne adressen:

http://www.customgolfservice.com/

Per C Juel

over 24 år siden

Per C Juel

www.customgolf.se i Sverige selger komponenter, bl.a. hoder fra Maltby og skaft fra True Temper.

Per

over 23 år siden

Per

Jeg har montert sett fra Dynacraft selv
med veldig bra resultat....

Frakt for en kølle er ca. 220,-
Tar ca. 3 uker..

Eller ta kontalt med Gard på proshopen
på på Østmarka GK.

Nichols Golf på Høvik? selger også løse skaft..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her