Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skaft - Jeg skal kjøpe nytt sett

Lenlie

over 19 år siden

Lenlie

Kan noen hjelpe meg litt. Jeg skal kjøpe nytt sett. Både driver, wooder og jern. Men det er en jungel å velge mellom. Kommer nok ikke til å bruke mer enn 5000 på jern, og 2 - 3000 på driver. Men, jeg blir litt satt ut av de ulik skaftne på driver, wooder og rescue. Har hcp 25,5 og satser på å spille med disse køllene til ca 10 hcp.
R.flex, stiff, etc. Hva skal man velge. Jeg blir litt usikker, butikkene i Trondheim er ikke de beste på kunnskaper. Noen som har tips til gode nettsteder å bestille på så takker jeg for det.
På fohånd takk.
Hilsen Lenlie

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Har snart denne ferdig skrevet på en tast, men golfutstyr skaffes billigst hos www.rockbottomgolf.com og ebay. Når det gjelder skaft så har jeg ikke peiling, men jeg har omtrent samme hcp som deg og spiller med regular flex på både jern, wood og driver.

Awaw

over 19 år siden

Awaw

Her skal du få et tips som du kan forholde deg til.
Ring til SMD og bestill enb time på Titelist Launch Monitor.

Etter en slik test får du greie på alt du trenger ang utstyr som passer for deg. Det er slike proene bruker for å optiamlisere sitt utstyr.

Det koster noen hundringser for en runde, men hva gjør det når du slipper å være usikker lenger. Ikke mer testing av køller i det uendelige osv...

Ja det er bare et tips. Du må sikkert påregne litt ventetid for en time, men sesongen er jo på hell så da kan du jo bruke vinteren til å starte en ny sesong med nedskrivning og atter nedskrivning :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her