Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hyllest til Henrik Bjørnstad!

Minst1

over 19 år siden

Minst1

I disse dager kjemper han for plassen sin på touren neste sesong og det er på sin plass for å skryte av han. Han har på diverse forum blitt kritisert for å spille dårlig og jeg synes det er veldig ¨norskt¨ å tenke negativt når han sliter.

Jeg vil gjerne takke Henrik litt i dette forumet. Han har engasjert meg og mange andre for sin tøffhet. Han droppet europakval for å kvalifisere seg til PGA. Han klarte det med glans! Han vil spille mot de beste. Han har aldri gitt opp, kritisert noen eller unnskyldt seg. Jeg tenker hele tiden på at han spiller de vanskligste banene med de vanskligste hullene som kan tenkes. De vanskligste greenene, alle reisene, presset etc.

Henrik er en ydmyk spiller og skaffer seg i disse dager erfaring for å lykkes på ett eller annet tidspunkt og jeg er helt sikker på at vil lykkes!
Jeg takker for mange lange kvelder foran pc`n og tv`n. Følger hvert slag på tourcast og håper hele tiden på at hans navn dukker opp blant de beste på listen.

Jeg har spilt golf i 9 år og har ett hcp på 5,1 og vet hvor vanskelig denne idretten vi elsker mest krever av oss. Derfor settes hans prestasjoner i ett helt annet lys i mine øyne!

Vil takke deg Henrik, for mange spennende turneringer i tiden som har passert og den som kommer!!! Jeg vet du vil lykkes og sette på plass alle som har tenkt negativt og kritisert deg opp igjennom sesongen.
Det ligger nok endel misunnelse bak og jeg skulle ønske jeg hadde hatt den muligheten og talentet du har!

ulven

over 19 år siden

ulven

Enig. Han har hatt en lang sesong, som startet allerede i fjor. Formsvikten han fikk noen måneder var antakeligvis uungåelig. Han viser nå igjen at han har nivået inne.

735

over 19 år siden

735

Vel talt minst1.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her