golfballen
Vil bare tipse alle her på forumet, om en måte å få seg en billig fantastisk golftur!!! Jeg og 3 venner satt en uke på internett for å finne en passende pakketur til et sted der det var fine golfbaner som var åpne om vinteren.. Vi fant masse fine alternativer, men alle var sånn unødvendig dyre, eller så ble det mye stress med booking, vanskelig å finne info om området golfbaner også videre... Men til slutt fant vi ut at norwegian flyr møkkabillig til golfparadiset allgarve/faro i portugal. Der er det spekket med helt sinnsyke baner bl.a. flere pga baner, det ligger omlag 30 baner innenfor en times kjøring. Så vi fant ut at dit skulle vi, så vi bestemte oss for å bestille fly og deretter satse på at vi fant hotell da vi ankom, men midt i bookingen av fly hadde norwegian automatisk minst 100 alternativer til hotell også. Det passet oss veldig bra og bestilte selvfølgelig hotell og fly samtidig. Dette høres helt vanlig ut helt til dere får høre prisen! Vi drar lørdag 16 desember og kommer hjem 23, altså 7 dager. Hotell og fly kom på usle 1350,- per pers. og greenfeer til 5 baner, bl.annet old course, laguna og ocean får vi for ca 200euro, altså snaue 2000kr. Leiebil hele uken kom på 1500 delt på 4.
Totalt så kom denne skreddersydde pakken på drøye 3500,- pr pers!!
(fly t/r portugal, 7 netter hotell, leiebil og greenfeer for 5 dager)
Vi var så fornøyd med denne bestillingen, alt ble bestilt gjennom norwegian, veldig trygg og rask bestilling!(ca 10 min)
Håper noen får brukt for denne infoen!!
Mvh Espen
Totalt så kom denne skreddersydde pakken på drøye 3500,- pr pers!!
(fly t/r portugal, 7 netter hotell, leiebil og greenfeer for 5 dager)
Vi var så fornøyd med denne bestillingen, alt ble bestilt gjennom norwegian, veldig trygg og rask bestilling!(ca 10 min)
Håper noen får brukt for denne infoen!!
Mvh Espen