Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som har erfaring med Pinemeadow gol

he-man

over 19 år siden

he-man

Noen som har erfaring med Pinemeadow golf koeller. Lurer paa aa kjoepe et helt sett, og vil veldig gjerne hoere fra noen som har erfaring med disse koellene.

spiller

over 19 år siden

spiller

har ikke hørt om køllene. Noe helt nytt , beste er å holde seg til kjente varemerker.

SnabelA

over 19 år siden

SnabelA

Du vet at de fleste køllene på denne siden er "klone" køller? Altså kopier av kjente merker... Har four ball putteren, som er en kopi av Oddessy sin putter. Helt grei kvalitet, og kostet bare 250 kroner.

seb

over 19 år siden

seb

jeg hadde en stund et sett med pinemeadow exell ( et eller annet ) .

Hodene har ok , mens skaftene var elendige . Så her bør du gå for en oppgradering fra det billigste allternativer . det samme gjelder for grepene . Uten tvil de dårligste grepen jeg har kjent .

NåMindreEnnBareBogey

over 19 år siden

NåMindreEnnBareBogey

Kjøpte mitt første golfsett fra Pinemeadow for 4 år siden. Passet på å velge TrueTemper skaft og Lamkin grep. Godt fornøyd med leveranse og kvalitet for meg som nybegynner. Har spilt meg ned til 13 med dette settet. Bytter nå til et kjent merke nå som jeg føler at jeg vet litt mer om golf.
NMEBB

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her