Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Losby skuffelse...

veggiss

over 19 år siden

veggiss

kjøpte to dagsmedlemskap på Losby under auksjonen som var på scangolfturneringen, betalte 1000 kroner tilsammen, og var fornøyd med det. pengene gikk til en god sak, og jeg skulle få spille en av norges flotteste baner...trodde jeg.

ringte inn på tirsdag for å booke tid i dag, men fikk beskjed om at det var fullt, og at det var ballrenne frem til klokken 11 som var eneste mulighet. fikk beskjed om at det ikke skulle være noe problem å møte opp på morgenen og spille, da det ikke var så mye folk da.

kryper ut av sengen klokken 0700 i dag tidlig, og kjører av gårde sammen med fruen klokken 0730. bor på andre siden av oslo, så vi var ikke fremme før klokken 0830. 2 1/2 time før de går fra ballrenne til bookede tider. går så inn i proshopen for å levere dagsmedlemsskapet, og får beskjed om at det er fullt (!!) frem til klokken 11, og at med mindre jeg har lyst å spille 9 hullsbanen, så kan jeg bare reise hjem igjen. forklarte at jeg hadde reist langt, og ringt inn tidligere i uken og fått beskjed om at det bare var å møte opp så skulle vi få spille, men det var til ingen nytte. spurte også om det da kunne være mulig å få dagsmedlemskap for neste år siden banen stenget for vinteren i dag, men det kunne jeg heller ikke få.

så nå sitter jeg her...150 spenn fattigere i bensin og bompenger, og 1000 spenn fattigere for dagsmedlemsskapene jeg aldri kommer tli å få brukt. i og med at jeg aldri hadde trodd jeg ikke skulle få spilt i dag, så har jeg ikke booket tid på noen andre baner, og må da nøye meg med andre ting enn golf i dag.

det er en liten trøst i at pengene hvertfall ikke gikk til losby, men til barna på riksen, men akkurat nå så hjelper ikke det så veldig mye...

det hadde ikke kostet losby noe som helst å sagt til meg at jeg kunne fått et par dagsmedlemsskap for neste år i stedet, siden de stenger banen ekstra tidlig i år osv, og det hadde betydd mye for meg. dette var overhodet ikke et alternativ engang for den personen jeg snakket med...vet ikke om jeg er skuffet, lei meg eller sint nå.

mvh
vegard nerland

ernie

over 19 år siden

ernie

Jeg er medlem på Losby og syns dette var veldig trist å høre. Problemet er at det er så mange som booker en uke frem i tid, og så avbestiller de rett før de skal ut. Jeg ser nå at det er én ledig plass klokken 1220 og helt ledig klokken 1510 (men da rekker du nok neppe rundt). Det kommer sikkert flere av disse, dessverre.

Jeg syns absolutt de burde klart å få dere ut på banen mens det var ballrenne, ikke minst med tanke på den beskjeden du fikk over telefonen.

Vet ikke helt om jeg er skuffet, lei meg eller sint jeg heller, men dette syns jeg ikke var bra i det hele tatt.

Truls

over 19 år siden

Truls

Ring og forklar de hvordan du fikk tak i de billettene og spør om de kan overføres til neste år. De KAN ikke ha samvittighet til å si nei!

Jeg kan neste kjenne din skuffelse helt hit. Det er kjempfint vær og en ypperlig dag å spille golf på. Kanskje den siste?

Hadde det vært meg som sto der oppe med skjegget i postkassa, tror jeg helt sikkert jeg hadde en puttet ball i renna uansett. Det er alltid noen som ikke møter. Det samme gjelder med starttider.

Janec

over 19 år siden

Janec

Hei veggis!
Føler så inderlig med deg. Dette var skikkelig klønete av Losby!!!
Foreslår også at du tar det opp med Fjosok, kanskje han kan være til hjelp med å finne en løsning?
Synd det ikke ble noe golf på deg heller i dag, megavær jo.

Opp med hodet, dette var for dumt, Losby!

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Jeg har dessverre ikke mye jeg kan gjøre med disse billettene, da det var Miklagard og ikke Losby som ga dem til auksjonen. Synes det er synd at Losby ikke er mer smidige enn som så, men dessverre kan jeg ikke gjøre noe med det. Såfremt ikke Tore på Miklagard har noen forslag?

Cut-Håvard

over 19 år siden

Cut-Håvard

Det er også ganske latterlig at de stenger banen for sesongen allerede nå. Det er jo ikke lenge siden de hadde vintergreener på flere hull.

Bobby Peru

over 19 år siden

Bobby Peru

Er også medlem på Losby, og jeg må si at det er dårlig stil fra proshop :-(

Ring og snakk med en av klubbens adm.ansvarlige (http://www.losby.no/hektor/show.php?id=201); tror kanskje de er mer medgjørlige og vil la deg bytte inn billettene med tilsv. for 2007 - håper jeg.

(For noen år siden hadde klubben en svarteliste for medlemmer som booket tid men ikke dukket opp, vet ikke om det fortsatt er tilfelle?)

veggiss

over 19 år siden

veggiss

I og med at det er Mikla som har gitt bort billettene, og ikke Losby, så ser jeg om det kommer noen innspill fra Tore, før jeg evt. tar kontakt med noen på Losby.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

veggiss: Jeg har snakka med Tore på Miklagard nå, han ringte meg da han så innlegget ditt og syntes også det var dumt at du ikke fikk brukt Losby-billettene du hadde kjøpt. Da Losby er stengt så kunne han ikke gi deg billetter der, men hvis du er interessert i å spille Miklagard i høst (meget gode forhold) så gir han deg to billetter gratis der. Send meg en e-post hvis det er et interessant plaster på såret, så sørger jeg for at du får disse :)

mvh Fjosok

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Fjosok,
til å være arrogant, så er du jammen snill da........... :O)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Yngve: Hysj! Nå må du ikke ødelegge det dårlige ryktet jeg har bygget opp her da! Det er tross alt det som skaper alle disse saklige og veloverveide reaksjonene jeg kan le av. Ikke bare er de flinke til å spille golf men de er jo jaggu meg menneskekjennere hele gjengen også ;)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Døh, det ødelegger du jo fint selv med å hjelpe til med billetter å sånt da..... d0mmen...

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Yngve: det skal ikke du snakke høyt om, "du er å blir små dum" selv.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

pøh....

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Yngve og Fjosok skjerpings.

Alle her vet da at det er jeg som er dummest......:-)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

jo, men nå valgte vi å ekskludere deg denne gangen da.........
føler du deg utenfor?

:O)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Jeg er så jævlig emosjonel nå som sesongen går mot slutten. Så ja jeg føkte meg utenfor...snufs hikst snufs....

Bedre nå...:-)

Janec

over 19 år siden

Janec

Bra jobbet til Fjosok og Miklagard/Tore. NOEN sitter med æren i behold.
Skal definitivt ta en runde på Mikla i høst etter denne løsningen.
God runde Yngve.

Lille My

over 19 år siden

Lille My

Kjære Veggis, håper du er fornøyd med å få spille på Miklagaard i stedet.

Fjosk gjorde i hvertfall sitt beste vil jeg tro, så får du bare slikke sårene å ta kjøreutgitene på egen kappe.(eller sende reiseregning til Losby)

Føler med deg, om du ikke får lyst til å spille på Losby på år og dager etter slik slett behandling, mistet lysten på å spille der selv, nå :-( skjerpings Losby!!, dette var noe av det dårligste jeg har hørt om på lenge.....

veggis: Håper du og din kone får det kjempefint på mikla i stedet, som styrket sin brukervennlighet på en så grei måte :-)

Janec

over 19 år siden

Janec

Sorry, jeg mente veggis med kone......

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Æres den som æres bør, det var Tore som ringte meg og ville løse saken, jeg bare formidler beskjeder. Vil nødig gjøre noe som sår tvil omkring mitt arrogante og smådumme vesen.

veggiss

over 19 år siden

veggiss

har sendt deg en mail fjosok!! må bare si takk for hjelpen både til deg, og ikke minst tore på miklagard!

gleder meg til å spille norges BESTE bane igjen ;)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

veggiss:
rettelse:

VERDENS BESTE BANE!!!!!!!

prøv å huske det til neste gang er du snill...

Uppard

over 19 år siden

Uppard

Hei Vegard Nerland.

På vegne av oss alle på Losby beklager jeg at du har fått en så dårlig inntrykk av stedet. Vi skal hele tiden ha kunden i fokus og som du fremlegger opplevelsen kan jeg forstår din frustrasjon. Hvis du vil ringe til meg på 920 25 905 så vil jeg ordne en fin kompensasjon for deg som plaster på såret.

Jeg ser frem til å høre fra deg

MVH

John Uppard

Janec

over 19 år siden

Janec

Bra John
og veggiss---det or'ner seg for snille gutter.....

???

over 19 år siden

???

"Jeg har snakka med Tore på Miklagard nå, han ringte meg da han så innlegget ditt og syntes også det var dumt at du ikke fikk brukt Losby-billettene du hadde kjøpt. Da Losby er stengt så kunne han ikke gi deg billetter der, men hvis du er interessert i å spille Miklagard i høst (meget gode forhold) så gir han deg to billetter gratis der. "

"På vegne av oss alle på Losby beklager jeg at du har fått en så dårlig inntrykk av stedet. Vi skal hele tiden ha kunden i fokus og som du fremlegger opplevelsen kan jeg forstår din frustrasjon. Hvis du vil ringe til meg på 920 25 905 så vil jeg ordne en fin kompensasjon for deg som plaster på såret.

Jeg ser frem til å høre fra deg

John Uppard"

Ledelsen på Losby og Miklagard oppfører seg som løpegutter for debatantene på Scangolf.

Det er mange som har kjøpt greenfee som har 2006 pålydende, som ikke får brukt billettene i år - Gjelder det samme for dem?

Truls

over 19 år siden

Truls

Du har vel kanskje ikke fulgt med på hvor billettene kom fra? Billettene ble kjøpt for å støtte et glimrende initiativ og inntektene gikk til et godt formål. Klart de bør få "særbehandling"!

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Noen klager på dårlig service, og nå er det jaggu meg noen som klager på GOD service også.... HJEEEELP!!!

b

over 19 år siden

b

Du må jo forstå Fjosok at ingen, ingen gjør noe bare for å gi god service - det har ??? (litt av ett navn da) forstått.....:)

veggiss

over 19 år siden

veggiss

john uppard: tar kontakt med deg på mandag jeg!

fjosok: klar for i morgen?

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Jeg er klar, vær forberedt på en bane som er klargjort for vinter, og en spillepartner som burde tatt juleferie :)

veggiss

over 19 år siden

veggiss

:D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her