veggiss
ringte inn på tirsdag for å booke tid i dag, men fikk beskjed om at det var fullt, og at det var ballrenne frem til klokken 11 som var eneste mulighet. fikk beskjed om at det ikke skulle være noe problem å møte opp på morgenen og spille, da det ikke var så mye folk da.
kryper ut av sengen klokken 0700 i dag tidlig, og kjører av gårde sammen med fruen klokken 0730. bor på andre siden av oslo, så vi var ikke fremme før klokken 0830. 2 1/2 time før de går fra ballrenne til bookede tider. går så inn i proshopen for å levere dagsmedlemsskapet, og får beskjed om at det er fullt (!!) frem til klokken 11, og at med mindre jeg har lyst å spille 9 hullsbanen, så kan jeg bare reise hjem igjen. forklarte at jeg hadde reist langt, og ringt inn tidligere i uken og fått beskjed om at det bare var å møte opp så skulle vi få spille, men det var til ingen nytte. spurte også om det da kunne være mulig å få dagsmedlemskap for neste år siden banen stenget for vinteren i dag, men det kunne jeg heller ikke få.
så nå sitter jeg her...150 spenn fattigere i bensin og bompenger, og 1000 spenn fattigere for dagsmedlemsskapene jeg aldri kommer tli å få brukt. i og med at jeg aldri hadde trodd jeg ikke skulle få spilt i dag, så har jeg ikke booket tid på noen andre baner, og må da nøye meg med andre ting enn golf i dag.
det er en liten trøst i at pengene hvertfall ikke gikk til losby, men til barna på riksen, men akkurat nå så hjelper ikke det så veldig mye...
det hadde ikke kostet losby noe som helst å sagt til meg at jeg kunne fått et par dagsmedlemsskap for neste år i stedet, siden de stenger banen ekstra tidlig i år osv, og det hadde betydd mye for meg. dette var overhodet ikke et alternativ engang for den personen jeg snakket med...vet ikke om jeg er skuffet, lei meg eller sint nå.
mvh
vegard nerland