Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gledespredere??

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Hei.

Er det noen som har lyst til å fortelle om noe hyggelig, morsomt eller noe annet (nytt eller uvanlig), som dere tror det vil være morsomt for andre debattanter å lese??

Henke

over 19 år siden

Henke

Jeg fortelle deg noe morsomt og hyggelig.

Noen kompiser og jeg har begynt å spille golf i år. Som ferskinger er naturlig nok iveren stor, og denne helgen har det gått litt over styr. Vi har spilt 18 hull både igår og idag (lørdag) under voldsomt varierende forhold. Igår regnet det vannrett hele runden, og forskjellen på vannhinder og tilfeldig vann var vanskelig å definere (heldigvis stakk det opp gule staker her og der). I tillegg til hulluftede greener og rektig så hårete bane generelt. Idag sluttet det å regne på hull fire, men allerede på hull seks ble vi nesten drept av lynnedslag. Vi ventet til lynet ga seg, og gikk videre i regnet.

Resultatet var to mistede baller PÅ FAIRWAY igår, to til idag, våte klær og sko, mye banning, nesten knekk av køller, men...

...min kompis spilte seg idag fra hcp 24 til 22,4. Med dykkemaske kunne han plukket enda fler poeng.

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Takk Henke!

Nok en del som kjenner seg igjen :-)

Var på golftur selv på Lørdag, aldri vært så våt før, på en golfbane. Slo en ball i et vannhinder - trodde den lå så grunt at jeg kunne ta den opp med hånda.

Overbalanse, rett i pytten og siden jeg likevel lå der som en tosk, plukket jeg minst 20 baller til. Kjipt å stå på parkeringsplassen å kle av seg helt inn til bokseren, for å bytte til en illeluktende, men tørr kjeledress. Det var bare et par biler og ingen folk der, så det gikk bra :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her