Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norge er det landet med flest blinde

10 Hcp

over 19 år siden

10 Hcp

Det er dritt farlig å spille golf i Norge.
Alle er jo blinde,har spilt en del baner i år en ting går igjen dere (vi) er dårlige til å ta nedslagsmerker på green.
Vestfold er den som jeg synes det var verst på, Kongsberg en god Nr.2 er reparerer jeg ca i snitt 3 pr.hull hvis jeg spiller søndag ettermiddag.
Er det slik overalt?

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Er redd det er sånn mange steder ja, Miklagard er vel et hederlig unntak. Det som er dumt er at det ikke skyldes synsforstyrrelser...

Awaw

over 19 år siden

Awaw

Reperer aldri andres nedslagsmerker!

Synderne kommer jo alltid til ferdig reparerte greener så, "sånt tøv med å reparere sine egne merker er tydeligvis ikke nødvendig"
"Det er det jo andre som gjør"

Jeg har i hvertfall sluttet å gjøre sånt. Ble møkklei av å reparere flust med merker hver gang jeg kom til en green

JohnnyBirdie

over 19 år siden

JohnnyBirdie

har jeg greengaffelen fremme ser jeg meg selvfølgelig rundt etter andre.

Gjorde gruppen som gikk fremfor meg oppmerksom på at det nesten på alle greene var nedslagsmerker de ikke hadde tatt (2 som jeg observerte selv bla.)

Fikk bare til svar at når de betalte masse i greenfee gadd de ikke reparere etter seg

Maverick

over 19 år siden

Maverick

De burde hatt green-gaffelen i to'ern og en pegg i urinrøret!!

Nattevaken

over 19 år siden

Nattevaken

De har øyne, men ser ikke, stjel lommebøkene og stapp et billigjern inn i det ene øret, den kommer ut i andre uten motstand...grrrr

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her