Me Rotary
Hei, igjen og takk for svar fra alle.
Links: Jeg klarte ikke å finne artikkelen i aftenbladet, desverre. Det stod kun, noe som ofte skjer, denne siden kan ikke vises. Jeg får prøve igjen eller få "dataeksperten" i familien til å hjelpe meg. Takk likevel selvfølgelig!!
Passulf:Grønnmo var lettere å finne. Der kunne jeg lese om en 85 år gammel dame som hadde tatt sitt grønne kort. Ut fra artikkelen kunne jeg og lese at hun var tennisspiller som Leif Ajaxon.
Billedet var flott, kvinnen så 15 år yngre ut en sin egentige alder. Tennis er jo også krevende sport, så det er kanskje en "ungdomskilde",
(vel ikke noe nytt) å drive med sport.
Fint og godt å lese om mennesker, som henne i hennes alder virkelig har helse og initiativ til å begynne med en ny sport som krever endel energi.( Selv om jeg bare er "barnet" i forhold til henne, syntes jeg det var tøft nok å begynne med golf - men har ikke angret en dag:-).
Har ikke klart å finne artikkelen om Leif Ajaxon - men skal prøve igjen. Tøff type?!
Hvis det er Grønmo golfbane som vises i bakgrunnen av T.A.N. ser den jo flott ut. Gleder meg til å få anledning til å besøke så mange klubber som mulig i norge.
Er jeg like heldig som disse menneskene, har jeg veeeldig mange år igjen med muligheter for å få sett mer en de banene som ligger nærmest til.
God (golf) helg til dere alle sammen!! :-)