Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Beskytt Olaf mot ham selv

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Under hensyntagen til ytringsfriheten, men samtidig med hensyn til Olaf personlig bør han nå stenges ute fra alle diskusjonsforum. Det er jo helt klart for alle at denne stakkars mannen oppi skogen nå har behov for hjelp, hjelp til å beskytte seg mot seg selv. Pressens etiske rett og plikt er å la alle si det de mener, men samtidig ligger det også en plikt til å verne enkeltmennesker mot seg selv. Når en ser denne selvdestruktive skribentens innlegg, er det på tide å sette inn hjelpetiltak.

Jeg vil gjerne få presisere at dette er helt og holdent ærlig ment, og ikke noe forsøk på å trakkasere. Om ikke det lar seg gjøre å utestenge ham, vil jeg be om at ingen bryr seg om å svare på hans innlegg.

Jeg ber om at ikke denne tråden fortsettes med å slenge dritt, la mannen være i fred.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Børje,

Jeg er enig med deg. Og det har vel aldri skjedd før. Jeg ønskr ikke å sensurere Olaf, men kanskje vi kunne la ham stå litt uimotsagt...

Kalle

over 21 år siden

Kalle

Han har jo venner da...

http://www.perogveronica.no/isoler.htm

Dommer

over 21 år siden

Dommer

Som bandydommer ville gitt 10 minutters utvining til begge to, både BP og OER. OER har fått sin andre, og vil få direkte rødt kort neste gang, mens BP også bør ta en pause.

Mola

over 21 år siden

Mola

Jeg er ikke bandydommer, men er enig. Børje; det er lite aktverdig å gni ansiktet til OER så grundig ned i dritten som du gjør her. Det er sikkert fristende for deg, men du bør ha karakter nok til å motstå. Dette var too much, BP

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Mola, du har forsåvidt rett, men jeg tror faktisk at BP denne gang ikke handlet i vond vilje.

Mola

over 21 år siden

Mola

Historien er full av eksempler på at hensikten var den beste, men effekten den verste. Jeg er enig i at OER har bedrevet mye tull her på forumet, men man henviser ikke til ytringsfriheten for å begrunne en utestengelse fra et debattforum. Akkurat det var en pussig variant, samtidig som karakteristikkene nå tar svært subjektive former (stakkars selvdestruktive mannen oppi skogen). Utover det vil jeg ellers berømme BP for en hyggelig og forsonende tone her på forumet :)

tintin

over 21 år siden

tintin

"Stakkars man oppi skogen". Hvis du skal fremstå som seriøs BP så hold deg unna sånne barnslige fraser.

Mola har selvfølgelig helt rett i poengene sine.

Og hvis dere synes så synd på OER, slutt å bruk energi på å skrive mot-innlegg hele tiden.

Joje

over 21 år siden

Joje

Jeg synes BPs innlegg er patroniserende og helt unødvendig. Jeg kjenner ikke OER, men kan ikke på noen måte se at han trenger "beskyttelse mot seg selv". Mange av OERs innlegg er gode, noen er kanskje litt merkelige, men so what?

For meg virker det heller som om det sitter noen få her inne på forumet som tolker OERs innlegg negativt, uansett hva han skriver.

Jeg synes Roalkvam er med på å gjøre dette forumet levende, og ville savnet ham hvis han sluttet å skrive her.

Stå på, Roalkvam!

Jibbe

over 21 år siden

Jibbe

OER skriver til tider mye sprøyt, men han er med på
å sprite opp forumet.

Go Olaf!!!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Hyggelig at Olaf får støtte. Men Jibbe, hvis han skriver mye sprøyt og samtidig spriter opp forumet - så har du plassert i ham en slags landsbytulling rolle - det er jo heller ikke så hyggelig....

Avviker

over 21 år siden

Avviker

Alle land og organisasjoner har en særing i sine rekker som aldri kommer på riktig bølgelengde. En person som vet bedre og tror mer på egne vurderinger selv om ALLE andre er imot og INGEN er enige.

Her er noen eksempler:

Nord-Korea: Kim Il Sung
Russland. Vladimir Zhirinovskij
USA: George Bush
Irak: Saddam Hussein
Uganda: Idi Amin
Tyskland: Adolf Hitler
Jugoslavia: Slobodan Milosevic
Norge: Valgerd Svarstad Haugland
Hedmark: Olafffff

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til Avviker.
Når ble dette forumet et politisk forum?
Jeg tror at du har bommet på adressen.
Dette innlegget burde vært på samfunn/politikk.no.
Selv der ville du blitt varmet rundt ørene av dine røde venner.
Her har du ingenting å gjøre.
OER

Dingo

over 21 år siden

Dingo

Jeg vet ikke helt hvem som burde holde seg lengst borte fra dette forumet..........

Nils

over 21 år siden

Nils

Litt hissig stemning innpå forumet for tiden?
Alle skal liksom rakke ned på hverandre.
Golfsporten skal jo være en gentlemans-sport,
og ettikette er jo en av de viktigste tingene.
Drittslenging og tull hører ikke med.

Hvis dere har lyst til å rakke ned på noe,
så kan dere jo gå gjennom sidene til Smøla Golfklubb.
Der kan dere sikkert finne masse å klage på, og slenge dritt om.

www.smolagolfklubb.no

Hans Olav Husa

over 21 år siden

Hans Olav Husa

Jepp

Tror jeg trener litt på golf heller...

Husa

Sapere aude

over 21 år siden

Sapere aude

Nota bene Børje. Pares cum paribus facillime congreantur. Fiat justitia pereat mundus.

Vox populi

BP.

over 21 år siden

BP.

Jeg, BP., er ikke samme person som Børje Pedersen.
Venligst ikke bruk denne forkortelse når dere omtaler ham.

Takk.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Jeg Smilende Sam er eller var ikke medlem av SS. Vennligst ikke bruk denne forkortelsen. Dessuten vil jeg ikke siteres på nynorsk. BP er for meg British Petroleum.

Joje

over 21 år siden

Joje

Til BP og Smilande Sam.

Eg beklager så mykje all forvirringa kring desse begrepene, og lover at våren snart er attende. DÅ skal me alle slaise ballane rett ut i buskene åt høgre med eit glimt i auget og ein gapskratt på lur..:-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Jau Joje jammen ska me gjera det - men eg vil gjerna hukke ballane istadenfør sidan eg allereie er så ovduktig til å slaise...:-)

Joje

over 21 år siden

Joje

... og gråten tok dem begge (hulk:-)

Daffy Duck

over 21 år siden

Daffy Duck

Kvakk kvakk kvakk

Jei ær flinkere til å døffe ballen..............................

........man har fått en børdi en gang.

Daffy Duck

over 21 år siden

Daffy Duck

men

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Daffy, jeg blir rørt over ditt intellektuelle nivå

Daffy Duck

over 21 år siden

Daffy Duck

Kvakk kvakk
Tusen takk

Til orientering min kvakkQ er kvakkhundreogkvakki poeng

HM

over 21 år siden

HM

Børje henstilte vel om at tråden ikke skulle fortsette med å slenge dritt..

Det er vel greitt om enkelte slutter å skrive tull i denne tråden. Nivået er jo lavere enn den mest barnslige 13-åring klarer å komme med. Det finnes jo ikke noen form for humor i de siste innleggene heller.
Synd, for dette er et bra forum med stor frihet for de som ønsker å ha en grei, humoristisk men saklig diskusjon.

Thor Anders Hovland

over 21 år siden

Thor Anders Hovland

For en sinsykt usakelig diskusjon!
Er flaut at folk ikke kan oppføre seg...

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Hadde håpet at denne tråden var gått ut på dato nå, spesielt etter som tonen generelt sett er blitt triveligere på forumet. Jeg ba om at det ikke ble startet noe slenging her inne, og ønsker å fastholde det.

Om ikke det er så mye motstand mot det, vil jeg derfor be om at denne tråden nå er avsluttet.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Tiltrer Børje.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her