Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

KJØP av avstandsmåler, hvem hva hvor?

Janec

over 19 år siden

Janec

Har fulgt nøye med på den andre tråden og kommet frem til å en slik gadget vil jeg også ha.
Litt morro må man unne seg.

Søer derfor i forumet om noen har erfaringer med slike ting, hvilke merker det er å foretrekke, priser og etc.
Er det også noen baner som har det, hvor det jan prøves?

Svar mottatts med gutteaktig glede.

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Jeg vil anbefale denne måleren og denne butikken: http://www.tgw.com/customer/category/product.jsp?SUBCATEGORY_ID=7293

Har handlet herfra flere ganger og fortsetter med det.
Det finnes muligens billigere målere på enkelte andre steder (ebay, edwinwatts, osv.), men det har jeg ikke sjekket.

Ut fra de reviews og sammenligninger jeg har lest om andre målere er denne fra Bushnell et godt hakk over alle andre. Om man vil ha slopevarianten som kalkulerer +/- meter for oppover-eller nedoverhelning blir nesten litt individuelt. Jeg har en kamerat som har slopeversjonen, og jeg synes den er litt unøyaktig. Gir mye mer utslag i nedoverhelning enn oppover...

Jeg skal hvertfall snart bestille meg en slik! :-)

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg vet jeg har hakk i plata, MEN, rockbottomgolf.com eller ebay. Ebay er som regel billigst.

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Ser at man på ebay kan spare ca $70 på en Bushnell 1500 rangefinder i forhold til "butikkpris". Hva en slik koster i Norge aner jeg ikke...
Kan ikke se at rockbottomgolf.com har Bushnell...

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Pinseeker 1500 Slope Ed. kan du få for ca 4500,- her på berget. Har kjøpt Tournament Ed. fra USA, m mva og frakt for 2800,- (USD328 + frakt) på eBay. Rockbottom har Pinseeker 1500 til 349,- (Accessories/All other gear). Ser på eBay for øyeblikket at TheGolfstore selger til 327.99 + frakt med "Bay it Now". Frakt er ca USD20. De sender samme dag og du har den sannsynligvis i hende i løpet av 4 buss.days. Klikk og kjøp!!!

1881

over 19 år siden

1881

Gå inn på www.nett4you.no
Han holder til i Sandvika , kjøpte der , billigere og raskere enn fra USA eller England

1881

over 19 år siden

1881

Forresten , leste at kun "vanlige "målere er tillatt , .
Slope edition er vistnok ikke lov å bruke , er usikker , gi gjerne tilbake melding

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

1881: Yardage Pro går for 239,99 + frakt på 14,99 til Norge fra Rockbottom, hvis man plusser på moms og bruker dagens dollarkurs på 6,595 så får man totalsum på 2102 kroner ferdig levert på døren hjemme etter 3-4 arbeidsdager. Det er en knapp tusing spart i forhold til nett4you. Man finner den sikkert også enda billigere på ebay.

Pinseeker 1500 slope går for 349,99 + frakt 14,99. Pluss moms blir da totalt 3009 kroner ferdig levert hjemme på døren. Det er nesten 1500 kroner billigere enn hos nett4you. Denne finnes sikkert også enda billigere på ebay.

Konklusjon: Det kan godt hende du får den raskere fra nett4you, men billigere får du den ikke. For de som er villige til å betale minimum 1000-1500 kroner ekstra for å vente et par dager ekstra så er det sikkert et godt tilbud, men jeg kjøper mitt fra over dammen.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Pinseeker 1500 slope er forøvrig også "tournament Edition", vet ikke om det er noe forskjell.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Apropos "must have" utstyr, dette er vel noe for norske høstkvelder?

http://store.rockbottomgolf.com/19glwglwbalcombo.html

:D

Toby

over 19 år siden

Toby

Tournament edition av Pinseeker 1500 er uten instrumentet som regner ut høydeforskjellen og hva det effektivt utgjør i lengde. Tournament edition er lov i handicap tellende runder og de fleste turneringer. Slope versjonen er IKKE tillatt å bruke i hcp-tellende runder.

1881

over 19 år siden

1881

Takk for opplysningene

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her