Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor lenge holder "din" bane åpent ?

Oktobergolferen

over 19 år siden

Oktobergolferen

Søndag 1 oktober gikk jeg en runde golf på østlandet i fantastisk vær !!
Av med genser og bukse - på med T-skjorte og shorts, strålende solskinn, 20 grader og flotte forhold ! 1 OKTOBER !!! BONUS !!!

Vet at været snur seg fort (bare se i dag), men må allikevel spørre:
Har dere vært borte i noe lignende ? Kan det bli spill ut oktober på østlandet ?

Trønder

over 19 år siden

Trønder

Ved Stiklestad Golfklubb sin bane i Verdal har det vært spill til et godt stykke ut i november de to siste årene. Flott å kunne spille så lenge utpå høsten, da vinteren blir kortere.

Bamse

over 19 år siden

Bamse

Midten av November de siste to årene på Miklagard. Noen bedre på innlandet? NOPE!!!

Totning

over 19 år siden

Totning

Banen på Toten stengte 21 november i fjor - rett nok var det tundra lignende forhold, men det var åpent.

hmmm

over 19 år siden

hmmm

Drøbak åpen til 8 oktober i fjor.Hvor lenge er avtalen gående medbanemannskapet i år?Burde være lov å håpe på en måned lenger med slik mild høst.........

Trippelbogey

over 19 år siden

Trippelbogey

Akkurat som det står nedpå Statoil'en nedi her: Alltid åpen!

TB

Lars

over 19 år siden

Lars

Losby stenger også østmork 9. oktober

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Spilte Miklagard 11 November og Tyrifjord 13 November i fjor.
jeg tror begge stengte dagen etter...

I hvertfall Tyri.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

I en klubb hørte jeg at de stenger om temperaturen går under 5varmegrader, fordi gresset da ikke vil gro.

Antar at Onsøy holder åpent langt ut i november.

Twiggy

over 19 år siden

Twiggy

Så lenge frosten holder seg unna, vil nok Nøtterøy også holde åpent til ut i November. Kun banen, ikke proshop tror jeg..

::_))

over 19 år siden

::_))

Evje stenger helgen 11-12. november - hvis ikke været gjør at de må stenge tidligere.

Struck

over 19 år siden

Struck

I Larvik har det vært åpent til langt ut i desember de site årene.
Sist vinter stengte de 1. helga i des og i 04 spilte jeg site runde 19.des! Så hvis høsten er "snill" så finns det muligheter frem mot jul der nede!

kvindøl

over 19 år siden

kvindøl

Det kommer an på været, hvor tid banen stenger.

Siden KV.dal er så langt sør, er mulighetene, (om en små) for å spille fram til jul.

Vi får håpe på en mild vinter i år siden våren var litt slem. Palmer over hele landet (ikke bli sint Erik_ , bare noen år)

th

over 19 år siden

th

Haga er åpen, ingen stenge dato. så her kan det spilles golf til jul.

ivan

over 19 år siden

ivan

Jeg hadde siste runde 14.01 i år på onsøy. Håper denne sesongen blir like lang!!!!!

Nick

over 19 år siden

Nick

Kopiert fra Hauger GK, hjemmesiden.

Banen vil bli holdt oppe så lenge værforholdene tilsier det. Front 9 vil bli stengt først, på grunn av planlagt arbeid, som inkluderer green på hull 8 og dreneringsarbeid på hull 7 og 9.

En ganske så diplomatisk uttalelse kanskje, så den kan stenge når som helst eller i desember, det kan forstås begge veier. Kjenner vi de rett stenges det så tidlig som mulig, sukk.

MA.JONES

over 19 år siden

MA.JONES

Never!!!!!

MA.JONES

over 19 år siden

MA.JONES

eeeeeee.....hhhh!!!! That came out wrong...

Er alltid åpen banene jeg er medlem på.. Men jeg tar vinterferie... Snart

Jæren

over 19 år siden

Jæren

Jæren Golfklubb har så å si sommergreener hele året :)

Pittulf

over 19 år siden

Pittulf

Jepp. Synd det aldri er sommer der :) :) :)

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Nick: Hauger har tidligere vært av de som har holdt åpent lengst i forhold til baner det er naturlig å sammenligne seg med. Ved frostnetter holdes det stengt frem til frosten har sluppet tak ut på dagen.

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Nei og nei - Hauger stenger front 9 etter spill søndag 15. Back 9 åpent inntil vider.

Struck

over 19 år siden

Struck

DØ!!!!!!!!

Nick: Hauger har tidligere vært av de som har holdt åpent lengst i forhold til baner det er naturlig å sammenligne seg med. Ved frostnetter holdes det stengt frem til frosten har sluppet tak ut på dagen

-------------------------

Baner som det er naturlig å sammenligne seg med!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

What the fu.....

Hva er det for et svar - når det gjelder åpningstid mener jeg!!

Det er det mest defensive og intetsigende svar jeg har lest inne på disse sidene noen gang!

For HAUGER sammenligner seg bare med baner som stenger FØR dem, derfor er de åpne lengst!!!!!!!!

704

over 19 år siden

704

Det er da vel et helt OK svar det? Helt greitt å sammenligne Hauger med baner som ligger i det området (innlandet, nord og øst for Oslo, f.eks. Losby, Miklagard, Østmarka, Oppegård osv.).

Hauger har jo tross alt litt andre forutsetninger for å holde åpent sammenlignet med baner langs Oslofjorden og på Vestlandet...

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Da har nok ikke du lest mange innlegg på denne siden...

Hauger har de siste årene holdt åpent lenger enn Losby og Miklagard. De er naturlige å sammenligne seg med da de ligger i samme område. Ser man på andre siden av byen, finner vi Asker, Bærum, Oslo og Haga. Hauger har vel holdt åpent lengere enn disse også. Skjønner?

Peder Vannklosett

over 19 år siden

Peder Vannklosett

Maverick: Når stengte Hauger de siste to årene?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

I fjor holdt de vel åpent til begynnelsen av november. Når jeg tenker meg om, så stengte de faktisk litt tidlig i 2004 - slutten av oktober og da, hvis jeg ikke husker feil holdt Mikla oppe til midt i november og Oslo med vintergreener til medio november.

Peder Vannklosett

over 19 år siden

Peder Vannklosett

"Hauger har de siste årene holdt åpent lenger enn Losby og Miklagard." Kanskje ikke helt rett dette da???

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Alle holder lengere oppe enn Losby...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her