Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva slår dere fra 200m

Giraffen

over 19 år siden

Giraffen

Hvilken kølle bruker dere på innspill fra 200m til midten av green når det er flatt og vindstille og flagget står midt på ?

doc

over 19 år siden

doc

en kølle

.

over 19 år siden

.

Driver!

TW

over 19 år siden

TW

SW

Even

over 19 år siden

Even

Kliner til med 3w alt jeg makter og håper på god rull og et mirakel.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

litt enig med Even, men avhengig av dagsform, så slår jeg heller en PW og en SW etterpå. 200 meter regner ikke jeg som innspill med min evne...... :O)

snappy

over 19 år siden

snappy

Alt ettersom det går nedover eller oppover det vet du. Men generelt sett slår jeg 3i på par 3 hull som er 200m. En hybrid dersom det er oppover.

jeg bruker

over 19 år siden

jeg bruker

3 jern..

Trippelbogey

over 19 år siden

Trippelbogey

5-wood + en liten chip med 7 jern.

Eventuelt en 3-wood hvis det er åpent og fint rundt hullet. Men litt ustabil med den kølla, så den kan gå litt både hit og dit.

TB

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Alt fra 5i til driver....

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg spiller enten 3W, eller i 87,4% av tilfellene ville jeg nok spilt et 6-7 jern, og en pent plassert LW etterpå

gamebreaker

over 19 år siden

gamebreaker

4i eller 3i

3

over 19 år siden

3

3wood

wahtever

over 19 år siden

wahtever

Kommer helt an på, er det flatt eller høydeforskjell, heller fairway etc. Ligger vanligvis rundt 180 med 4 i, og rundt 190 med 5w, så prøver sikkert å dra til med en av dem. Suger å slå 3w som lander langt over greenen. Og jeg er for dårlig til å beregne styrken i wood slagene mine, enten er det full pupp eller ingenting.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her