Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

HJELP! BORRE ELLER VESTFOLD GK..?

Slice

over 19 år siden

Slice

Skal spille en runde denne uka,men klarer ikke velge hvilken.
Noen som kan hjelpe meg,og helst legge med en begrunnelse.
Har vært på nettet og de ser jo meget gode ut begge to.
Er de spesielt vanskelige? Ser man får tildelt en fin porsjon slag på slopen.

Mvh

Får

over 19 år siden

Får

Nøtterøy!

Slice

over 19 år siden

Slice

Spilte på Nøtterøy for et par uker siden,kjempefin bane.Faktisk den beste jeg har spilt på med stor konkurranse med Miklagard.
Men har lyst til å prøve en ny denne uka..

Får

over 19 år siden

Får

Ok. Helt enig i dine ord om Nøtterøy. I valget melom Borre og Vestfold er nok den siste et godt valg nå.

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Borre er nok en mer "spennende" og utfordrende bane enn Vestfold. Men Borre har hullpipelufta sine greener siste uke,og dressa. Så puttingen er ingen stor fornøyelse for tiden,men retter seg nok i løpet av uka. I den forbindelse er dagsgreenfee 300,-.

Slice

over 19 år siden

Slice

Takker for svar! Flere som har erfaringer med disse banene? Tar i mot alle erfaringer med takk.

Mvh

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Velg Borre om du vil ha en naturopplevelse, men om det er fokus på putting bør du velge Vestfold, greener på Borre ble pipelufta forrige uke, i går var de bare hopp&sprett.

Struck

over 19 år siden

Struck

Vel, du vil sansynligvis ikke ha noen positiv opplevelse av noen av dem for øyeblikket.
Hvorfor? - Dårlig drenering!!!
I dette været som er nå om dagen, så ville jeg dratt noe lengre sør til Larvik, der er forholdene særdeles bra, selv om de har luftet og dresset noen av greenene i det siste, men banen tåler MYE vann.

Dersom det ikke er noe alternativ, så er nok Vestfold den som er minst utsatt for overvann, etter min erfaring, mens layouten på Borre er bedre enn på Vestfold.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her