Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Webmaster og humor

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Nick name diskusjonen ble stengt ned av Webmaster, trolig fordi at noen var forsøksvis morsomme... jeg flirte godt jeg...

Hvorfor har webmaster en tendens til å stenge tråder som kritiserer opplegget på siden her og/eller tekstreklamen som en del legger inn ? Mens æreskjelling av golfsiden.no, Miklagard og enkeltpersoner får lov til å flyte fritt ?

Moralen er - det er vanskelig å være redaktør....

Webmaster

over 21 år siden

Webmaster

Du refererer til en diskusjon som slettes ikke var en diskusjon, men en begynnelse på mobbing og skittkasting. Dette er et diskusjonsforum hvor temaene skal dreie seg om golf, kort og godt.

Neste gang kan du vel sende meg en e-mail med dine spørsmål og kommentarer i stedet for å sette meg i en gapestokk?

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Da må jeg konstatere at når dine handlinger diskuteres så er det gapestokk. I andre medier er det faktisk lov til å ytre seg når man er uenig i redaksjonelle handlinger.

Poenget er like fullt at man må velge en linje og holde seg til den. Jeg synes ikke linjen er konsekvent - det må jeg få lov til å si offentlig.

Hvis noen ble kastet skitt på så var det OER - og etter min ringe oppfatning burde han tåle en del når han ikke akkurat har unnlatt å kaste både det ene og det andre selv. Derfor mitt innlegg over.

Webmaster

over 21 år siden

Webmaster

Sikkert mange som hadde gledet seg til god underholdning videre i denne diskusjonen, men jeg skal la det ligge.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her