Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

J. Lindeberg bukse - hvem har?

Chris

over 19 år siden

Chris

Lyst på en Lindeberg Skerryn bukse. Men de lokale shoppene er utsolgt (Evje og Mørk). Noen som har peil på gode shopper som har disse?

hrG

over 19 år siden

hrG

Jeg vet at det går an shoppe på hjemmisen til Lindeberg... Sjekket der?

Chris

over 19 år siden

Chris

Det går an, men er litt usikker på størrelsen. Og prisene var ikke spesielt bra der heller, billigere på Dormy.
Hadde vært knall å funnet den på salg et eller annet sted, så kunne jeg kjøpt fler..

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Miklagard har disse på tilbud

22

over 19 år siden

22

Haga har bra utvalg!

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

Når Mikla har tilbud så koster de bare dobbelt så mye som andre steder :-) Losby har masse Lindeberg. Det var 30% avslag i august, mulig de har det enda?

b.h.g

over 19 år siden

b.h.g

tror du kan få oppimot 40 prosent avslag på disse homo-buksene på Mikla nå i høst.

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Lindberg. Fjortisbukser, homobukser, whatever...
Så lenge man føler seg ok i buksene er alt lov!!

Chris

over 19 år siden

Chris

Det krever sin mann å se bra ut i de buksene, der sliter tydeligvis b.h.g..

Haga er utsolgt, får sjekke Losby eller Tatler. Takker for svar.

Lille my

over 19 år siden

Lille my

Chris, du skriver "at det krever sin mann for å se bra ut i de buksene"

Da jeg liker fine klær, lurer jeg på om de bare er for menn, eller om jeg kun kan kjøpe slike bukser i gave til min kjære medspiller.?

Han er egentlig en "standardmann", litt over 1.80,80 kg, men eier ikke det som for noens øyne er en flott "stram strutterompe"

Lyst å glede både ham og meg selv med en ny flott bukse, hvis mulig.

Nic N.Arme: Tror du jeg bør kjøpe fra Haga,prismessig??

(bor for det meste i utkantstrøk, uten det helt store vareutvalget på pro-en)

Lille my

over 19 år siden

Lille my

rettelse: kan jeg kjøpe til meg selv også, unisex eller damestørrelser??

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

Lille My; Aner ikke hva prisen er på Haga. Står heller ikke noe om at det er salg på Lindeberg på hjemmesida til Losby lenger...
Kan jo sjekke pris på Mikla for deg siden jeg skal dit på søndag :-)
Ellers har PEAK noen fine og noe rimeligere bukser på Losby.

10 Hcp

over 19 år siden

10 Hcp

Kjøpte fritidsbukse fra CK (calvin Klein) i fjor høst, er uten tvil den beste golfbuksen jeg har hatt.
Fås i butikker som selger CK koster Ca 1000 Lapp jeg vtaket Peak buksene mine etter jeg kjøpte CK.
BØR PRØVES.

Kevin

over 19 år siden

Kevin

iflg hjemmesiden til Asker så er det stort salg i proshop,bla på Lindeberg klær.

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Det står også at Garry slutter i Asker.
Det synes jeg er dumt da han som person er en fin fyr og hans proshop alltid har mye forskjellig utstyr. Jeg ønsker Garry lykke til videre og håper ikke dette er noe Asker har satt i gang for å tjene mer penger til klubben. Har dessverre de siste årene sett proer slutte pga press fra klubben og dårligere muligheter for å tjene penger. Bør med andre ord være mulig å gjøre gode kjøp der nå.

Chris

over 19 år siden

Chris

@Tarzan - Hva har dèt at Garry slutter i Asker å gjøre med spørsmålet i tråden her??? Sikkert synd for de som kjenner han men..

@Lille my - De finnes i tommestørrelser (32/34/36 osv) og er vel forholdsvis rette og smale i modellen og ingen typisk unisex modell.

Dormyonline.se har de til 999,-

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

@Chris
Det betyr en masse. Han vill selge ut alt i butikken og det betyr at Man kan kjøpe en Lindeberg Skerryn bukse til ca 50% tror jeg det stod på hjemmesiden. Kan være et smart sted å shoppe nå om man vil kjøpe billig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her