Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nick Name

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Det er en ting jeg har lurt på.
Med det systemet som er her idag, så er det mulig for samme person å opptre under forskjellige nickname. Det betyr i realiteten at en person skriver et innlegg med et nickname, og svarer med et annet.
Eller en bruker svarer i en tråd med et nickname, og sender et støtteinnlegg under et annet nickname.
Eller en bruker slakter et innlegg, for så under et annet nickname, støtte den som slaktet innlegget.
Jeg påstår ikke at så skjer her, men mulighetene er fullt til stede med det system det kjøres etter. Jeg regner med at webmaster kommer til å endre opplegget sitt her for å få en mer kontrollert debatt. E-mailadresse bør være obligatorisk post, og merkes som dette. Nickname er OK, men det bør registreres i databasen. Protestene mot et slikt system vil nok være sterke.
mvh
OER

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

"Dei tenkjar på så mykje!" Ta medesinene dine!
OER

Olaf Syteslakje Roalkvam

over 21 år siden

Olaf Syteslakje Roalkvam

På seg sjølv kjennar man dei andre......

Trysil-Knut

over 21 år siden

Trysil-Knut

Det fine med nickname, er jo at man faktisk kan skrive mer eller mindre velfunderte innlegg eller kommentarer, uten å risikere å ødelegge sitt (forhåpentligvis) gode navn og rykte. Som dette, for eksempel.

Men hvis jeg vil utdype noe jeg synes er viktig, da bruker jeg mitt riktige navn.

Jeg tror denne muligheten er nødvendig for at debattforumet skal være leseverdig og spennende. Ulempen er selvfølgelig at det kan misbrukes, som OER beskriver ovenfor.

Men ingen ting er perfekt. Personlig er jeg temmelig sikker på at OER ville tjent på å gjøre det på samme måten :-)

Olaf E.Roaldkvam

over 21 år siden

Olaf E.Roaldkvam

Skal me ikke få letta alle få lov tel å snakke her nå a...

Man kan faktisk lure på om ikke det er en sleip og uinteligent tulling som har startet denne strengen i Olaf E. Roalkvams navn ?

Webmaster

over 21 år siden

Webmaster

Nå må dere slutte å tøyse.

Jeg kan røpe her og nå at forumet vil bli forandret i løpet av noen uker.

Denne tråden stenges herved.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her