Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Aronsen på St. Anne

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Morsomt å se at Christian Aronsen spiller bra i England. - 10 og 3.plass etter andre dag! Hyggelig kar som slår ballen på en måte som gjør at noen og enhver kanskje bør være forsiktigere med å kalle seg "langtslående"...
Lykke til videre!

704

over 19 år siden

704

Ja, han vet å få ballen av gårde den karen der. Moro å se at det er flere deler av spillet som sitter også. Går rett til andre runde dette hvis han fortsetter sånn noen lunde de neste to dagene.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg glemmer aldri etter Fjosoks kommentarer etter å ha spilt med Chr Aronsen. Fjosok slår ikke akkurat veldig kort, men han uttalte:

"Christian Aronsen slår rett og slett dumt langt! Jeg lå 70-80-90 m bak når jeg hadde gode treffer"

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Men, nå har jo Fjosok 847 i hcp også da.

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Er 847 mer eller mindre enn "mye"?
Bare lurte...
;-)

Passauf

over 19 år siden

Passauf

Go Aron! Dritkult at det løsner for gutten.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Stableford:
er de frekk?
847 er jo MYE mer enn bare mye!!!!

mye er ca. 13....

:O)

simon

over 19 år siden

simon

Bra aron!
Stå på videre. flere spiller som heier på deg her hjemme=)

Kabelknut

over 19 år siden

Kabelknut

Thorp spilte seg opp også, hadde vært kult med 3-4 nordmenn på Europatouren, men det er vel for mye for langt. Blir vel maks 1...

ok

over 19 år siden

ok

bare en . tror det blir 3 jeg da .

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Ny 68-runde på Marius. Ligger nå på T6 og bør ikke ha problemer med å gå videre.

Peder Vannklosett

over 19 år siden

Peder Vannklosett

Aronsen er fortsatt med han også. 3. runden på rad under 70 og 6. plass så langt. Helt greit for en som er missfornøyd med runden :o)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her