Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SMS under TV-sendinger på SportN

Todd H.

over 19 år siden

Todd H.

Er der flere av dere som begynner å bli lei av å høre Ramnefjell sine svar på mer eller mindre innholdsløse SMS-spørsmål? Det meste av det er jo helt håpløst. Nå må vel dette snart ta slutt. Eller tjener SportN så mye penger på dette at de bare lar det fortsette. I tilfelle kan ikke de som sender inn slutte snart. Jeg er LEI!

Heia Sverige

over 19 år siden

Heia Sverige

Jeg hører nesten bare på den svenske reporteren når jeg ser golf på TV.
AR er flink nok han, men han sitter bare der og jatter, og maser på at folk skal sende sms til 5kr pr melding.
Svenskene derimot har ofte med seg ekspertkommentatorer i studio. Og i motsetning til AR (og OPW) så har svenskene mange bekjentskaper og historier og fortelle (om) fordi de har eller har hatt en inside tilhørighet til toppgolfmiljøet, mens AR og Norge bare har stått på utsiden, og i beste fall oversetter det som den amerikanske kommentatoren sier.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Jeg syns AR er en glimrende kommentator, men det har nok tatt litt vel av på sms-fronten i det siste. Mulig det er kanalen som pålegger ham dette, hva vet jeg?
Han får også en solid bredside av journalist Morten Pedersen (som for øvrig er en stor idiot) i dagens papirutgave av Dagbladet.

Luna

over 19 år siden

Luna

Glimrende og glimrende. Han er desverre den beste vi har

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Neppe AR som har valgt SMS biten. Tror problemet nesten er at han er for samvittighetsfull eller bekymret for å bli kritisert av publikum for ikke å svare nok.

Jeg synes AR gjør en god jobb. Han har sin stil, som har sine sider, men han skjønner spillet og mye av det rundt og det gjør at han stort sett er en god guide.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Men Asbjørn pøtter jo fra bønker'n!

Tomas

over 19 år siden

Tomas

Han fikk spørsmål ang hvilken ball man spilte på når man spiller lag.
Spørsmålet kom mange ganger men det var kun svada tilbake. I stede for å svare på seriøse spørsmål fortalte han bare om de dumme han fikk. Den andre komentatoer svarte ikke på noen og det var like bra synes jeg

Craz-E

over 19 år siden

Craz-E

Jeg har sendt inn flere sms`er, og synes det er like festlig hver gang...Hehe

Å få han til å svare på helt håpløse spørsmål øker(kanskje bare for min del)underholdningsverdien en hel del! :)

Craz-I-TU

over 19 år siden

Craz-I-TU

Støtter Craz-E.. Må tilbake til kvitt eller dobbelt med Knut Bjørnsen for å finne tilsvarende underholdning. Når det koster å sende sms, forventer man valuta for pengene.. Standard-spm jeg har lagret som mal på min Nokia, går rett til topps hver gang :). Kan ikke skjønne hva denne mannen har i mot MULLIGANS!

Flipper

over 19 år siden

Flipper

Legg merke til kommentar i gårsdagens Dagbladet.

Sånn circa:

En bønn til SportN. Hvis kommentator Asbjørn Ramnefjell må svare på en zillion tekstmeldinger som i beste fall handler om ingenting, gi mannen et chatteprogram. Maken til tull skal man lete lenge etter.
Vi vil se golf, ikke høre vissvass.

Herlig

Craz-E

over 19 år siden

Craz-E

Men det går jo an å se golf samtidig som man hører vissvass.. Hehe

Synes all den dumme kommenteringa til Asbjørn gir golf på tv en helt ny dimensjon jeg! Han er jo tørr-vittig da. Bare innrømm det alle sammen; dere liker Ramnefjell litt!!

G.H.B

over 19 år siden

G.H.B

Han er flink, kan masse om golf, og har en humor som nok bommer på mange.... :D Men den treffer noen også, iogmed at det finnes noen(en god del faktisk) her i landet som liker litt tørrvittig humor.
Jeg har hørt MYE på svenske-kanalen,hvor Zakke har regjert, men nå må jeg si at jeg faktisk reverterer til enten norsk eller engelsk kommentatorer igjen. Zakke prater i ett UENDELIG kjør om ting utenfor banen, OM banen, utenfor verden, OM verden, osvosv, mens spillerene slår sine gode og dårlig slag! Det finnes uansett en eller annen historie å fortelle om et ellerannet, ANNET enn golfen man ser på tv!!

Så, KEEP it up AB. Du har en annen måte å kommentere på. og det er HELT greit!
:D
G.H.B

SvenskeFan

over 19 år siden

SvenskeFan

Det er nettopp det som er bra med zakke, han prater og forteller som en foss. Man sitter igjen med masse ny kunnskap etter å ha hørt på han, mens AR bare forteller det vi alle ser på skjermen likevel (kjekt for blinde seere!!!) og jatter om hvor teite folk er som bruker mulligan og dropper der ballen gikk ut OB osv. Tomt snakk = forurensende støy

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Er enig med G.H.B., Zakke kan rett og slett bli for slitsom å høre på.

Og de som lurer på hvilken "ny kunnskap" SvenskeFan sitter igjen med, så kan de andre finne en grei oppsummering her:

http://www.golfnyheter.com/jokes/zackes.htm

Happy reading! :-)

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Herlig!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her