Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ryder Cup 2006. Vi skreik i seks timer.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Jeg og bror min satt oss godt ned i sofa'n litt over 10.00 på søndags morra og planta trynet i tv-skjermen for å få med oss finalen på Ryder Cup, og vi kommer aldri til å angre på at vi ga opp sjansen for å spille golf den dagen, for makan til golfspill har jeg ikke sett på.. tja.. jeg tror ikke jeg har sett det. Leveranse på leveranse, sinnsvakt lange putter, two Hio's iløpet av helga, nærspill som ville fått de fleste utfordrere til å riste lett i leggen.

Vi satt og ropte og jalla hull etter hull i seks timer. Det var helt sinnsykt!

Også vant Europa da. Knallbra saker. *poppe champagne*

Hvem fikk med seg finalen på søndag? Og hva synes dere? Jeg synes nå personlig at beste spiller på søndag må da gå til Cink, selvom USA tapte. Makan til putting har jeg sjeldent sett. Han havnet på en solid -7. hvis jeg ikke tar helt feil. Garcia fighta bra, men Cink var nådeløs uansett hvor han slo fra.

Commence discussion!

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Hvorfor satt dere i sofaen fra 10.00? Sendingen startet 1210 og da startet spillet også :-) og hvis dere da ropte i seks timer så fikk dere knapt med dere slutten ?

Du roter fælt nå Mats :-), men jeg er nig med deg - det var sykt moro. Sure amerikanere, en evigsmilende McGinley og mye suverent spill. Cink hadde vel knapt en to-pøtt hele dagen, selv når Garcia chippet i koppen så senket han fra 10 meter.....

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Ja, dæng. Det var kanskje lørdag'n som hadde 10.00 som start-tid.. præhææ. :P

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Var ute og spillte 9 hull før det startet kl.1210,benket meg i sofa ja og fikk med meg hele herligheten. Det var noe av det mest fantastiske jeg har sett innen golf,selv om spenningen ang seieren var avgjort for lenge siden. Er enig i at matchen mellom Cink og Garcia var helt utrolig,den beste av alle matchene den dagen. Europeerne var helt overlegne,i spill,humør og team spirit.

Gleder meg allerede til neste gang

vel

over 19 år siden

vel

hva var så spesielt med den matchen? Cink knuste garcia that's it...
Monty vs toms var jo den eneste med noe spenning i.

Roky Erickson

over 19 år siden

Roky Erickson

Og jeg spilte matchplayfinale fra kl 12.00 - bra timing... : /
vant gjorde jeg og - weeee. Fikk med Clarcke's pint of Guinness da.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her