Mats Ø.
Jeg og bror min satt oss godt ned i sofa'n litt over 10.00 på søndags morra og planta trynet i tv-skjermen for å få med oss finalen på Ryder Cup, og vi kommer aldri til å angre på at vi ga opp sjansen for å spille golf den dagen, for makan til golfspill har jeg ikke sett på.. tja.. jeg tror ikke jeg har sett det. Leveranse på leveranse, sinnsvakt lange putter, two Hio's iløpet av helga, nærspill som ville fått de fleste utfordrere til å riste lett i leggen.
Vi satt og ropte og jalla hull etter hull i seks timer. Det var helt sinnsykt!
Også vant Europa da. Knallbra saker. *poppe champagne*
Hvem fikk med seg finalen på søndag? Og hva synes dere? Jeg synes nå personlig at beste spiller på søndag må da gå til Cink, selvom USA tapte. Makan til putting har jeg sjeldent sett. Han havnet på en solid -7. hvis jeg ikke tar helt feil. Garcia fighta bra, men Cink var nådeløs uansett hvor han slo fra.
Commence discussion!
Vi satt og ropte og jalla hull etter hull i seks timer. Det var helt sinnsykt!
Også vant Europa da. Knallbra saker. *poppe champagne*
Hvem fikk med seg finalen på søndag? Og hva synes dere? Jeg synes nå personlig at beste spiller på søndag må da gå til Cink, selvom USA tapte. Makan til putting har jeg sjeldent sett. Han havnet på en solid -7. hvis jeg ikke tar helt feil. Garcia fighta bra, men Cink var nådeløs uansett hvor han slo fra.
Commence discussion!