Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Innsamlingsaksjonen

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Det har nå gått over en uke siden auksjonen og fortsatt mangler penger fra noen personer. Kan de som vet at de ikke har betalt vennligst ta kontakt snarest? Jeg er ikke komfortabel med at det skal gå for lang tid før det skjer noe så jeg appellerer til den gode vilje.

mvh Fjosok

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

I påvente av siste innbetaling kan jeg nå opplyse om at aksjonen per i dag har samlet inn 27050 kroner + de hengende 1200 kronene som er ventet inn veldig snart! Dette takket være stor givervilje og enkelte som har gitt opp til det dobbelte av det avtalte vinnerbud.

Pengene går til "fond for kreftsyke barn" ved Rikshospitalet, der vil de bli brukt til livskvalitets-bedrende tiltak for barn. Leker, spill, CD-spiller og musikk til de som ligger på isolat osv.

Håper også å få en reportasje i norsk golf.

Takk for all givervilje!

veggiss

over 19 år siden

veggiss

nesten litt stolt jeg nå :)

Scangolfer

over 19 år siden

Scangolfer

Vi er også veldig stolt av Fjosok!

Janec

over 19 år siden

Janec

Bra jobbet av Fjosok og Gunder. Takk for orientering om prosjektet og takk for at jeg kunne delta i dette fine arrangenmentet.

Exerexes

over 19 år siden

Exerexes

Takker også Fjosok og Gunder. Fine mennesker, og god helg til dere og kjøpere fra langt ned i hjerterøttene. (håper selvsagt at alle har det godt)

Her visers uselvisk godhet, som så ofte mangler i hverdagen. Takk

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her