Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva synes du om...

Svamppo

over 19 år siden

Svamppo

nicket til innleggeren over?

Indek Satten

over 19 år siden

Indek Satten

Fantastisk bra!

epmor

over 19 år siden

epmor

Det var et fint nick, du kunne muligens stokket om på noen bokstaver men alt i alt fint;)

Oops

over 19 år siden

Oops

Tenkte du på ditt eget nick da epmor:-)?

epmor

over 19 år siden

epmor

Uff, det la jeg ikke merke til.. nei gud så flaut;)

Indek Satten

over 19 år siden

Indek Satten

Hvor langt har dere nicket?

Oops

over 19 år siden

Oops

12 meter

Daniel

over 19 år siden

Daniel

En gang nicket jeg i mål..... i basket... =)

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg er alltid naturlig skeptisk til folk med navn: "Daniel"...

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Nicket ditt får meg til å tenke på hår og bilvask - men jeg husker deg nok i vrimmelen av nic, så bruk det om, du liker svjampoo grøøøøøs

Front

over 19 år siden

Front

Skjerpings Me Rotary, du skal ikke kommentere trådstartes nick, men den foran deg, dvs. HrG.

Når jeg ser nicket "Me Rotary" ser jeg for meg en japaner som har gått seg bort i Herrelogen og ikke klarer å finne møterommet. På spørsmål fra en sikkerhetsvakt om hva han driver med, svarer han på sin enkle engelsk: "Me Rotary".

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Sorry at jeg ikke forstod "leken", elleres føler jeg meg truffet.

Front: Da ser jeg for meg en bestemt person, en som nok hadde kjeftet litt på meg på banen.

"Kom deg ut av skauen for å bruke unødvendig tid på å rote etter den kjipe ballen" - eller "Kan du ikke få ut fingen å slå til den ballen"

(Ellers tror jeg du har fin/god form for humor). God helg, håper du får spille golf!

Exerexes

over 19 år siden

Exerexes

Front: Du er han som gikk i fronten under 2. verdenskrig :-) mens jeg stakk halen mellom bena :-(

CallMeCrazy

over 19 år siden

CallMeCrazy

Exerexes - tenker på en del av navnet på en dianosaur..

MA.JONES

over 19 år siden

MA.JONES

Dette da??? LES det i et ord

CallMeCarazy

over 19 år siden

CallMeCarazy

Javel, du er fet, står i kjøleskapet mitt og datostemplinga har gått ut.

Søppelkasa neste stopp for meg - søppeldynga deretter, råtner blir gress som kanskje nic-et mitt får glede av?

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Da jeg var 18 var nicket til han over noe fjortis-jentene sa når de skulle si noe de synes var på kanten..... Callmecrazy men eg drakk to øl på lørdag lissom....

son of sam

over 19 år siden

son of sam

Smilende Sam:

Nicet ditt assossierer jeg med en blid, høflig og kanskje litt eldre korpulent type, av ypperste klasse :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her