Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

St Able Ford din baneguide og kreftsaken

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Hei St Able Ford, Sjefen i dalen har lyst til å støtte mere opp om barna på riksen. Kan du sende meg en mail slik at jeg kan fortelle hva han hadde i tankene?

Bruk brevsymbolet som står øverst til høyre i alle poster jeg skriver.

Simen Fulland

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Har sendt deg en mail, men den er av en eller annen grunn avvist...
"Your message has encountered delivery problems
to the following recipient(s):
...............
Delivery failed
551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing
No recipients were successfully delivered to."

Simen Fulland

over 19 år siden

Simen Fulland

Hei igjen mr Able Ford:-). Har sendt deg mail, kommer denne ikke frem. kontakt meg på mob 47 28 20 99

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Til de som måtte lure på hva dette handler om kan jeg opplyse følgende:
Den rause baneverten Nils Thomas Fearnley, har ønsket å selge "baneguiden" også i fortsettelsen (inntil en proff blir ferdig...),- til inntekt for vårt gode formål. Simen og jeg har derfor forbedret den noe, bl.a har vi tatt vekk vår deltakerliste (samt utvidet de gode (?) rådene fra Simen...). Og vi har selvsagt ikke lagt skjul på opprinnelsen til denne spontanaksjonen... nemlig 2006-utgaven av Scangolf Discutational Open.
Den vil nå i fortsettelsen bli solgt for MINIMUM 50,- til inntekt for innsamlingen som Fjosok så prisverdig tok initiativ til...
Og inntekten går fortsatt UAVKORTET til kreftsyke barn på Riskhospitalet.
Så får vi bare håpe det blir lenge til en proff guide blir laget ;-)
All honnør til den generøse Fearnley!
(De første 100 ex sendes oppover i morgen!!)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Fantastisk jobb Mr St Able Ford. Skal sørge for at de blir lett tilgjengelig i shoppen og at det blir gode rutiner for salg ,innsamling osv.

Og alle rådene mine er gode ,spør herr Folkedal han ble nr 3 i turneringen med 33 poeng med 5,0 i HCP.

Gunder derimot valgte stadig vekk å putte ballen utenfor koppen ,enda jeg hele tiden rådet ham til å putte den oppi.

Sånn kan de gå om man ikke hører på lokalkunskapen...........

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg prøvde på alle hull å smekke den i koppen. Men greenen var ikke i vater, så jeg bomma. Helt fjernt med skeive greener!

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Helvete heller, nå må vi bygge om alle sammen slik at de blir flate..Huff a meg dette blir dyrt:-)

Vent litt, Gunder kan ikke du heller bare stå litt skjevt slik at du utjevner helningen. Da blir jo alt i vater igjen og puttenen vil gå oppi?

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Det blir for komplisert for mitt enkle hode :) Dere må nok lage helt flate greener ja.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

He He:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her