Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hakadal Gk - layout/strategi (forts.)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Kommer hjem etter å ha holdt teori kurs oppi dalen , klar til å diskutere videre med Fjosok med flere om blinde hull og lignende.

Nederst står det plutselig "diskusjonen avsluttet"

Var det noen som hadde vært slemme med noen siden i morges eller hva var grunnen til at tråden ble stoppet?

Også jeg som hadde den fete argumentasjonsrekken klar......

Moderator

over 19 år siden

Moderator

Du kan bare fortsette her. (Headingen er forandret, som du ser)

[Link til forrige tråd, der temaet startet]

Jostein

over 19 år siden

Jostein

Jeg synes de grønne golfbanene er finest!

Det holder nå, gutter.

Sorry - partybooper - me

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Kult:-) Fjosok skrev bl.a i denne tråden :

"Det er veldig mye blindt i Hakadal, og jeg opplevde flere ganger at gode slag ble straffet mens dårlige kom jeg bedre ut av."

og

"Hull 1, 5, 6, 8, (9), 10, 13,15, 17 og 18 har blinde eller delvis blinde utslag."

Til dette er følgende å si :

Hull 1 fra hvit blindt om du slår over 300m på utslaget,men lander du i fairway ligger du i fairway når du kommer frem til ballen

Hull 5 ,nei i følge fjosoks egen definisjon. Man ser kanten på greenen foran og flagget på kaka.

Hull 6, havner ballen i et lite området i fairway foran vannhinderet ser en ikke ballen, men hullet blir neppe blindt av den grunn

Hull 8 igjen et område etter fairway bunkerene hvor du ikke ser ballen om du slår 250+ fra hvit i carry. Hullet er rett frem med bare fairway i dette omtalte området. Neppe et blindt hull.

Hull 9 har du alt gitt deg på.. Finnes ikke blindt

Hull 10 , du ser ballen sprette om du slår over kanten og treffer fairway, du ser også flagget fra tee og ballspretten ved slag rett mot dette. Slår du alt for langt og går i vannet godt til venstre for greenen vil du ikke se dette før du kommer opp. Det vannet er blindt fra tee, men slår du dit har du enten valgt feil verktøy eller slått et meget skjevt slag.

Hull 13 et område på høyre side av fairway hvor du ikke ser ballen når den lander. Hele hullets fremre del og venstre del samt green ses fra tee. Ikke et blindt hull for meg.

Hull 15 blindt om du går over eller til venstre for bunkerene på utslaget, du ser heller ikke flagget fra tee,så der er vi delvis enige.

Hull 17, med carry over 240 ser du ikke landingen, men der er bare fairway og snill rough om du har riktig retning, så ballen er man aldri i tvil om er i spill eller ikke.

Hull 18, skal du gå over høyre kant av vannet er det blindt utslag, så her er vi delvis enig. Den synlige delen er den fornuftige delen, slår en mot fairway her vil en ligge på mellom 150 og 120 igjen. Du må gjerne ta frekkere linje for å komme nærmere,men med mindre du kan drive greenen hva er poenget?

Da jeg skrev opp de hullene jeg mente var blinde på Mikla var det etter de samme kriterier du tydeligvis bruker på Hakadal. Da er isåfall disse hullene blinde på din hjemmebane. De blir ikke noe dårligere av den grunn, jeg liker de fleste av dem meget godt :

"Hull 2 blindt utslag
hull 5 blindt utslag
hull 6 blindt utslag til green ser flagget
hull 8 blindt innspill til green ser flagget
hull 9 blindt innspill til green ser flagget
hull 10 blindt utslag
hull 11 blindt inspill til green ,ser flagget noen steder og noen steder ikke
hull 15 blindt område før greenen
hull 17 blind innspill til greenen"

Senere har du moderert ditt syn på blinde hull slik at et innspill ikke er blindt om en ser front av green og flagget.
Du mente at hull 5 i Hakadal (par3) med elevert green var blindt selv om du ser både greenkant og flagg fra tee.

Etter din definisjon var 6,8,9,11,15 og 17 blinde inspill på Mikla. Dette har du gått tilbake på ,så dermed er Blinde hull på Mikla nr :
2,4 og 5 etter din vurdering (igjen etter dine utsagn i start tråden)

Etter samme vurdering er følgende hull i Hakadal blinde fra backtee :
hull 1 ved slag over 300m
hull 8 lite området ved carry 250+
hull 15 over eller til venstre for fairway bunker
hull 17 carry 240+
hull 18 linje over høyre del av vannet og mot greenen.

15 og 18 er kun blinde om du velger å utfordre hullet , og skjebenen.

Min påstand er derfor 1:
at det ikke er flere blinde slag på Hakadal en på F.eks Mikla

2 : at med en like god baneguide som dere har med tilsvarende god avstandsmerking på banen ,ville du ikke gått i så mange "feller" som du gikk i på søndag:-)

;-)

over 19 år siden

;-)

Har nå vært og spilt Miklagard, og ville bare komme med mine vurderinger. De blinde utslagene du nevner på Miklagard stemmer ikke like mye fra svart tee, men fra gult så ville jeg også lagt til hull 4. Hull 5 er ikke blindt i den forstand at du lett kan få oversikten over hullet. Du ser det når du går fra 4.green bla.

I all beskjedenhet så er det nok litt mer enn en god baneguide som skiller Miklagard og Hakadal, men ikke at jeg tror at det var det du mente heller :)

Jeg er helt sikker på at medlemmene på Miklagard kommer til å få mange trivelige runder på banen sin, og etterhvert som dere lærer dere de hemmelige triksene (sikt på halen til det ekornet, treff den kulen så triller du dit osv) så blir dere nok umulig å ta på hjemmebane. Det virker også som dere har et hyggelig miljø der oppe, slik sett så minner det hele meg litt om Mjøsen (hvor jeg startet min karriere). Fjosok fremstår jo også som en virkelig trivelig, morsom og generøs kar, og dette er verdier ved en bane godt som noe! Dere skal ha lykke til der oppe!

Jeg skjønner at dere er glad i hjemmebanen deres og det er kjempebra! Lojale medlemmer er viktige for golfklubber i disse dager spesielt da flere klubber sliter med økonomien. Tror ikke jeg skal bruke mer tid på å analysere Miklagard ytterligere, det viktigste er jo tross alt at du som fortsatt skal spille der synes at banen er fin og morsom å spille :) Og som jeg har sagt tidligere så er det fine greener på backnine.

Bønnings

over 19 år siden

Bønnings

Hei ;-)
Ser du har kopiert inn teksten Fjosok skrev tidligere i debatten, men da om Hakadal...

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Fulland: Jeg har aldri vært enig i dine definisjoner av blinde INNSPILL. Jeg skrev blinde UTSLAG når jeg også ville legge til hull 4. Det er virkelig ikke noe poeng å diskutere hvis du ikke orker å legge en større etterettelighet for dagen.

Kan ikke huske å ha sett noe greenkant på hull 5 fra teested, kanskje fordi jeg er for kort, mulig jeg tar feil.

At jeg spilte dårlig på søndag har jeg aldri gitt banen skylden for, jeg vurderer baner ut i fra hvordan den er bygget og ikke hvordan jeg spiller den.

Du har alltid vært en ildsjel for Hakadal, helt fra før den åpnet. Som en kuriositet kan vi presentere noen av dine utsagn fra tidligere:

"Det blir en praktbane med 18 + 9 hull av samme klasse som Losby og Hauger."

"jeg mener Hakadal blir bedre enn Hauger"

"Ser du på banekartet vil du oppdage at Jeremy Pern (meget dyktig banearkitekt) har tegnet en flott bane. Brede fairways, blinde slag er ungått (du vil alltid se hvor ballen lander)"

"Banen vil bli topp norges klasse med mer en godt nok vedlikehold"

"Hakadal Golf vil lage en bane som blir av de beste i Norge..."

"Det bør være god landingsplass og ingen blinde utslag slik at flyt i spillet opprettholdes"

Jeg tviler ikke på at du står ved alle disse påstandene, jeg ville heller ikke bli forundret om du også stod ved denne påstanden også:

Om driving-rangen:
"Den blir 250m lang i oppoverbakke med over 40 utslag. Flesteparten under tak"

Hårsår i Hakadal ?

over 19 år siden

Hårsår i Hakadal ?

Neida. Hakadal kommer til å bli blant landets aller beste baner og vi gleder oss alle til den dagen Hakadal kommer øverst på alle rankingene. Da skal dere få se da!!!

Jeezuz.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Nå begynner fjosoken å komme i form, først du er ikke for kort:-)

Det var du som skrev at hull 5 i dalen var blindt ikke jeg. Dette hullet er ikke blindt, du ser greenkant og flagget fra alle teesteder.

Jeg tenkte slik : Mente du at hull 5 i dalen hadde blindt innspill, vel så var det jammen opptill flere slike "blinde" innspill hos dere også.
Lenger nede i tråden mente du som jeg at slike innspill ikke er blinde, ergo fjernet jeg hullet fra listen over blinde hull i Hakadal og fjernet dermed flere av hullene på Mikla fra blindt hull listen i samme slengen.

Så mine tidligere utsagn:

Ja det mener jeg forstatt, når hele anlegget er utbygget og den har fått satt seg. Litt tidlig enda. Merk verbet "blir" ikke "er"

"jeg mener Hakadal blir bedre enn Hauger"

Synes Hakadal er artigere å spille allerede nå, men bedre vil jeg ikke si før vår bane er ferdig med byggetrinn 3 og får full lengde.

"Banen vil bli topp norges klasse med mer en godt nok vedlikehold"

"Hakadal Golf vil lage en bane som blir av de beste i Norge..."

Igjen vent til anlegget er ferdig utbygget og får satt seg, da vil dette stemme etter mitt skjønn og forhåpentligvis for en objektiv besøkende også.

"Det bør være god landingsplass og ingen blinde utslag slik at flyt i spillet opprettholdes"

Det er god landingsplass, men som vi har debatert og prøvd i praksis er det områder på banen du ikke ser at ballen lander. Så ja vi har som dere blinde slag,men det kommer ann på hvor langt du slår og hvordan du velger å spille hullene.

Om driving-rangen:
"Den blir 250m lang i oppoverbakke med over 40 utslag. Flesteparten under tak"

Dette kommer, men vi har bare vært oppe i 1 år. Roma ble ikke bygget på en dag. Og ja rangen ble litt kortere. Det er ca 215 meter til skogen. Men du må slå oppover 10-15 høydemeter så den spiller lengre.

La meg til slutt bare nevne et av dine sitater om egen bane fra den siste tråden du lagde om Mikla :

"Kommer nå rett fra Miklagard som er i helt fantastisk stand! Hvis noen som har spilt der i helga påstår at det finnes en bedre golfbane i Norge så må jeg vennligst be dem om å gå og legge seg for da er det tydeligvis natta!"

Hørt om å kaste sten i glasshuss? :-)

Å ja, Mikla er i meget god stand nå ,og er en meget god golfbane og blant de beste i Norge.

Jeg mener at Hakadal når den er ferdig utbygget og får satt seg blir det samme, men med en viktig forskjell det er mye penere hos oss;-)

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

hehe ;)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Da er det bare en ting å si: NATTA ;)

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Herr Fulland:
Du mener den blir i samme klasse som Losby? Har du i det hele tatt vært på Losby? Sorry ass, men det er rimelig stor klasseforskjell på disse to banene. Hakadal framstår som en hjemmedesignet bane samemnlignet med Losby. By far!

God landingsplass? No way. Mange trange steder ja. Ikke at DET er negativt, men våkne opp da menneske.

Du kan komme å sammenligne banen din med de andre toppbanene i Norge når den er ferdig ok? Ikke sånn som den framstår i dag. Du har riiiiiiimelig langt igjen for å skal prøve å sammenligne deg med Nøtterøy, Miklagard, Losby, Hauger, Evje, Kragerø, Holtsmark ...

Og hva er dette glasshuset med at Miklagard er i særklasse i Norge? Gi oss eksempel på bare 1 bane i Norge med like bra layout + kvalitet på fairway og greener.

Jeg syns nå ikke det var penere oppe i dalen din enn f.eks på Miklagard, Evje, Nøtterøy. Det var så mye blinde greier at jeg ble bare irritert over at jeg aldri fikk se skikkelige golfhull :) Beklager. Men dere har langt igjen til å komme inn på topp 10 lista i Norge.

Hårsår i Hakadal ?

over 19 år siden

Hårsår i Hakadal ?

Vi har nemlig en 50-års plan vi!

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Natta selv fjosok og takk for artig og interesant diskusjon:-)

"Potetmann", Ja jeg har spilt Losby ,Hauger, Miklagaard og Evje. Har ikke fått med meg Nøtterøy og Holtsmark av de du nevnte enda.

Om samme klasse som Losby sa jeg opprinnelig :

Og :

"Ja det mener jeg fortsatt, når hele anlegget er utbygget og den har fått satt seg. Litt tidlig enda. Merk verbet "blir" ikke "er"

Glasshuss replikken var myntet på at Herr Fjosok i likhet med meg selv neppe kan karateriseres som objektive debattanter om egne annlegg. Til det er vi begge alt for farvet av av vi digger hjemmebanene våre.

Angående blinde hull ; les tråden der debatten startet. Tror Fjosok og jeg har vært igjennom det meste der.

Mener du det er mange trange hull i Hakadal trenger du i beste fall briller, eller flere protimer slik at du spiller litt mindre bredt:-)

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Nattasimen:
Da foreslår jeg du slutter å late som om dere har en av Norges beste baner, for det har dere slettes ikke. Jeg kan ikke se på en som topp 15 engang. At dere får 18+9 betyr ikke at det blir samme klasse som Losby. Losby's layout moser dere ned under torva. Treningsfassiliteter pluss den eminente 9-hullsbanen tviler jeg sterkt dere kan toppe.

Og hva er dette om objektivitet? Skjønner du ikke at vi som har under 3 i handicap synes du høres ut som en fjerning sånn som du snakker om layout, og nekter å forstå? Hva med å bare ta inn over deg at andre har litt mer peiling enn hva du klarer å overbevise oss om?

Anonym feiging II

over 19 år siden

Anonym feiging II

Nok nå, Fulland. Store ord gjør ikke en golfbane bedre enn den faktisk er. Er dere happy der oppe så er det flott. Men dere kommer ALDRI på noen topp 10-liste som er noenlunde seriøs ihvertfall.

Personlig tror jeg dere ville tjent mer på å holde en lavere profil. Absolutt alle jeg har snakket med har vært MEGET skuffet over banen, de fleste har faktisk ment at de fem mikkemus-hullene på back har vært best.

Den evindelige sammenlikningen med Miklagard, Losby og Hauger gjør at dere fremstår mer som en menighet enn en golfklubb.

Indek Satten

over 19 år siden

Indek Satten

Gøy at dette ble en Hakadal vs. Miklagard-diskusjon. Hva med å gjøre det litt mer fair og dra en Hakadal vs. Onsøy? Eller Hakadal vs. Grorud? Sistnevnte er like lang ;-)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Fulland: Dette er ikke en Miklagard kontra Hakadal-diskusjon. Du kan gjerne prøve å dekke deg bak at jeg ikke er objektiv vedr. Miklagard, men jeg er ikke subjektiv med tanke på Hakadal. Jeg kan gjerne finne andre baner å sammenligne Hakadal med som er litt mer relevante. (Tror forresten ikke at det var jeg som startet sammenligningen).

Jeg vil putte Hakadal i klasse med Skoger, Stjørdal og Mjøsen. Baner som jeg ikke har noe i mot å spille, men som jeg ikke spiller så lenge det finnes andre alternativer. Det er fortsatt morsomt å spille, men det er fordi golf i seg selv er gøy. I divisjonen over finner du, Tyrifjorden, Kongsberg, Hauger, Larvik, Sorknes og Evje. Enda en divisjon over finner du Losby, Holtsmark og Nøtterøy.

Det er dessverre færre baner under Hakadal enn over på min liste over baner. Og da holder jeg Miklagard utenfor listen. Du kan gjerne være uenig, men jeg tror at de fleste med hcp under 4,5 nok er enig med meg.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

OOOOOOOHHH det berømte jeg har bedre handicap en deg argumentet slenges ut igjen.

Vent litt ,i går fikk jeg 42 poeng og litt bedre handicap det vil si at i dag har jeg litt mer rett enn i går.............

Lavt handicap gjør ikke deg eller andre automatisk til autoriteter på layout og banedesign.

Er du istand til å forestille deg alternativene hullets design/layout gir utifra forskjellige spilleres slaglengde, spillestyrke og spillestil? og ikke bare din egen?

Kan du svare ja på disse spørsmålene vil jeg høre på deg enten du har 0 eller 25 i handicap.

Til sist, du blir ikke mer og mer objektiv jo lavere handicap du opparbeider deg . Derimot får du mer erfaring.

Å blande sammen ferdighet og objektivitet er i beste fall og blande kortene grovt.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Hvis du igjen hadde lest hva som faktisk står, så står det bare at jeg tror at de fleste med handicap under 4,5 er enig med meg. Jeg sier ikke noe om at de har mer rett til å uttale seg, som jeg skrev tidligere så har alle samme uttale-rett. Men at jeg personlig nok hadde mer tiltro til en scratch-spiller enn en med 20 i hcp. Denne tråden har i hvert fall ikke fått meg til å endre mening om den saken!

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Og igjen baller Fulland seg inn fordi noen mobber hans høye handicap. Festlig. Jeg synes synd på han for as han må lære seg å spille golf på Hakadal.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Fjosok : har aldri ment at du er subjektiv med tanke på Hakadal, du har spilt banen 2 ganger og jeg respekterer dine meninger selv om jeg er uenig:-)

Jeg har aldri ment at dette er en Hakadal vs Mikla diskusjon på kvalitet. Jeg brukte Fjosoks hjemmebane for å illustrere at det ikke var flere såkalte blinde slag hos oss enn hos dem.

Sist : Hakadal er ikke ferdig utbygget. Om 5 år når alt er ferdig og banen har satt seg kan vi ta vurderingen om hvem som er best,flottest kulest osv osv.

Anonyme feiginger bør best forbigås i stillhet:-)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Fjosok, replikken om handicap var myntet på "potetmannen" som kom med denne kommentaren :

"Og hva er dette om objektivitet? Skjønner du ikke at vi som har under 3 i handicap synes du høres ut som en fjerning sånn som du snakker om layout, og nekter å forstå? Hva med å bare ta inn over deg at andre har litt mer peiling enn hva du klarer å overbevise oss om?"

Den var ikke myntet på deg. Var bare tilfeldig at mitt svar kom rett etter ditt:-)

Verdensmester

over 19 år siden

Verdensmester

Men Fjosok da! Du har så lavt hcp og så utrolig god greie på alt kan da ikke seriøst mene at Losby er berdre enn Evje? ...og i samme klasse som Nøtterøy? Nei nå!

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Jeg forstår bare ikke hvorfor du bråker så mye om dette. Jeg forstår heller ikke hvordan du kan være uenig i at designet og layouten ikke er helt hundre. Det forstår jeg bare ikke. Er det samme som å si at du er uenig i at en Mercedes SLK er av bedre kvalitet enn en Skoda Octavia. Selv om fabrikken har tenkt at Skodaen skal være dritbra om 5 år.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Verdensmester: Det var en divisjons-inndeling tatt på sparket. Mange baner som skulle vært med, og innbyrdes ranking har jeg ikke gjort. Vurderer nok Losby som under Nøtterøy og Holtsmark, men ikke bak Evje.

doc

over 19 år siden

doc

Fjosok, hvor mange slag gikk du Hauger på sist? Veldig fin bane om dagen, verdt et besøk! Artig å høre scoren din etterpå. Jeg sliter med å komme under 100 der..

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

"potetmann" Jeg har spilt min hjemmebane mye slik du sikkert har spilt din.

Det jeg liker godt med Hakadals layout/design spesielt fra backtee, er :

Jeg blir stilt ovenfor flere valg på utslaget angående spillestrategi på alle par 4 og par 5 hull da jeg er langtslående.

Dvs at jeg kan tøffe meg og eventuelt få juling ved et dårlig utslag og stor belønning ved god treff, eller spille safe.
Spiller jeg safe gir hullene meg andre vanskligheter på slag nr 2.

Jeg må bruke hodet å tenke strategi før utslag og også på innspill om utslaget gikk dårligere en tenkt.
Det er for meg god layout/design.

Hvilke kriteier legger du til grunn ved vurdering av design/layout?
Det er jo litt interesant med tanke på dine vurderinger.

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Fulland: nå snakker jeg om at stort sett så har lavhandicappere bedre peiling på banedesign enn høyhandicappere. Dette kommer du deg ikke utenom selv om du skriker og gnåler. Du kan mye mindre layout og design på baner enn Fjosok. Det er veldig åpenbart når jeg ser hvordan dere to argumenterer. Jeg sier ikke at så snart du har fått litt lavere handicap, at du blir smartere over natten. Du mente nok å spøke der ja, men du må da forstå hva jeg mener. Hvis ikke, ja da skjønner jeg jo at du er så ignorant som du først virket.

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Fulland: helt enig med deg. Er du sikker på at du har spilt Hakadal?

704

over 19 år siden

704

Simen, holder dere åpent til frosten (evt. snøen) kommer, eller stenger dere en gitt dato uansett? Jeg må jo få spilt den banen og få litt klarhet i hva dere krangler om :o)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

"Potetmann" denne setningen er vi enige om :

"nå snakker jeg om at stort sett så har lavhandicappere bedre peiling på banedesign enn høyhandicappere."

Kan jeg mye mindre om layout /design enn Fjosok? Ingen anelse.

Jeg spør igjen : Hvilke kriterier legger du Mr "potetmann" til grunn ved vurderingen av et golfhulls design/layout for å avgjøre om det er bra eller dårlig?

Potetmann

over 19 år siden

Potetmann

Notiser:
- Forskjellige spillestrategier
- Risk & reward
- Krav til å kunne forme slag
- At terrenget straffer feilplasserte slag, og belønner gode
- Greener designet med kløkt (Holtsmark og Miklagard er gode eksempler)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Dæven er dere nødt til å svare akkurat når jeg skriver :-)

"Potetmann" da legger vi til grunn samme kriterier om jeg forstår deg rett. Og ja jeg har spilt Hakadal utallige ganger.

En bane må som kjent spilles noen ganger før en får med seg strategien som passer eget spill best. Etter mitt skjønn gir par 4 og 5 hullene meg forskjellige valg etter de kriteriene jeg satte opp. Derfor digger jeg Hakadal.

Når der er sagt digger jeg også, mikla losby,hauger, larvik, evje,sorknes,borre og mange flere. Men borte bra og hjemme best, slik sikkert mange andre føler det ovenfor sine hjemmebaner.

"704" blir nok åpen ut oktober, som alltid væravhengig på høsten.

704

over 19 år siden

704

Simen, dere må oppdatere nettsidene:

"Vi har allerede begynt å bygge de neste ni hull (hull 1-9 av den 18 hulls banen) og planlegger å åpne de i juli/august 2006."

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

"704" jeg er klar over det, og skal minne rette vedkommende om dette .Igjen he he

Disse hullene åpnet i august.

MOrsomt

over 19 år siden

MOrsomt

Hører det sies her at om 5 år så er banen så mye bedre!!!

De er noe som heter at man "kan ikke lage jomfru ut av gammal hore"

De hullene som er der kan umulig bli bedre! Hullene er ferdige. Det eneste som kan bli bedre er spille-flaten....

Er lay-outen dårlig, så er den dårlig..... Blir ikke bedre med åra den vet du... ;-)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

hehehe...... denne diskusjonen kommer det til å bli mye enigehet i etterhvert... det er jeg helt sikker på..... NOT!

Som utenforstående, så ser jeg at forutsetningene for uttalelsene mellom Simen og Simer er totalt forskjellige.

Simen snakker om design og layout, mens Simen snakker om kvalitet og merking.

setter man disse 4 komponentene sammen, så får du Kingsbarns Golfclub uten for St. Andrews i Skottland.... VERDENS BESTE GOLFBANE!

Men, det er livsfarlig å nevne den banen her inne, for da kommer Krutt, Hull 15 og Gunder, og sikkert flere, og mobber meg masse, så det tør jeg ikke.
Nei, best å la være å skrive noe som helst. jeg tror jeg trykker på "back" tasten jeg..... Ooops, det var svar tasten gitt...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her