Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor made -Rosso monza corza

Slice

over 19 år siden

Slice

Noen som har erfaring med denne putteren..?

anonym

over 19 år siden

anonym

om den ikke funker for Henrik, hvordan skal den funke for deg LOL

Yngve

over 19 år siden

Yngve

jeg har den, ble veldig fort kompis med den putteren, selv om jeg generellt putter som ei ku.
Den har en fantastisk følelse, ser bra ut, og er balansert, så man slipper å tenke på kompensering for vekt.
jeg testet både vanlig og centershaft, men falt pladask for centershaft utgaven.
den har et fint design, som er ganske nøytralt når du ser den ovenfra. ergo, så blir det lite optiske forstyrrelser.

senterskaftet gjør at man får en litt annen linje, men for min del så gikk det fort å vende seg til dette. Jeg dro de fleste puttene ut til høyre, og med Centershaften så gjør jeg ikke det lengre.....

Anbefales på det varmeste :)

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg har en annen av monza putterene, er veldig fornøyd.

Slice

over 19 år siden

Slice

Takker for svar,hvor er det best/billigst å skaffe seg en..?

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Ebay, uten tvil.

Mulig jålehandicapper

over 19 år siden

Mulig jålehandicapper

Fikk nylig tak i en Pilot-putter fra Bernt som jeg nå har brukt i 3 turneringer. I første turneringen brukte jeg den som den var, og hadde 41 putter. Så fikk jeg tilpasset lie-vinkelen, og i de to siste turneringene hadde jeg hhv 26 og 27 putter. Den sørget for årets hittil eneste eagle og er bare helt vanvittig bra. Prøv den før du kjøper ny putter.

Javel

over 19 år siden

Javel

..og hvor kan man prøve OG kjøpe den?

Mulig jålehandicapper

over 19 år siden

Mulig jålehandicapper

Bernt, dette svarer vel du (eller Gunder) på....

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Hei.
Kom akkurat hjem fra fabrikken i Asia og de første køllene har vi i november. Det blir mest sannsynlig et kick off på Fornebu helt i begynnelsen av desember, håper mange herfra stiller til testing, info og salg.
Dette opplegget blir senere annonsert rundt omkring. Blir muligens TV-opptak i tillegg.

Bernt

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her