Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

RYDERCUP

RyderCup

over 18 år siden

RyderCup

bare jeg som gleder meg til rydercup imorra eller??!?!

Skal opp 9 for å se sendingen..

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hva jobber egentlig folk med på dette forumet? Folk går 100+ golfrunder i året og kan sitte å se på tv hele dagen? Er det bare trygdesnyltere her inne eller???

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Man trenger da ikke være trygdesnylter selv om man har mulighet til å spille mye golf,eller se på tv. Jeg vurderte å ta fri i morra,og gjerne tilbringe tid ved tv`n. Det hadde det vært verd,men nøyer meg med lørdag og søndag. Ganske mange jobber skift og har mye fri f.eks,pensjonister som ikke jobber osv. Er vel ikke vits å dra alle over en kam da vel??

Og svar på innlegget,JA..jeg gleder meg enormt til Ryder cup

jochus|

over 18 år siden

jochus|

her er link til morgendagens pairings, blir morro...kom igjen europa:-)
http://www.rydercup.com/2006/usa/

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Er jo bare missunnelig selvfølgelig, skulle jo selv ønske at jeg kunne spillt golf på hverdagene etter jeg er ferdig å studere, men det kan jeg jo ikke da jeg etter all sannsynlighet vil havnet i en man-fre 8-18 jobb. Er bare nysjerrig på hva folk jobber med som gir de anledning til så mye fri på formiddagen på ukedagene.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Jeg har rike foreldre, så jeg trenger ikke jobbe. Gunder er pensjonist. Yngve er fysisk på jobb, men gjør ikke en dritt. Det samme gjelder Hull 15. Andre?

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Jeg har tatt meg en feriedag i morgen! Trallala! Det blir både golf i praksis og på TV.

Truls

over 18 år siden

Truls

Er min egen sjef, så jeg slipper å finne opp dårlige unnskyldninger for å ta meg fri etter kl. 1400. Sesongen er langt fra over! ;-)

snappy

over 18 år siden

snappy

Til Solskinnsgolfer:

Jeg spilte/trente ca.30 timer i uken da jeg gikk på universitetet. Så hvorfor vente til du er ferdig å studere??

Nå har jeg 8-16 jobb eller 10-18 om du vil. Det bestemmer jeg selv. Skal faktisk ha pro time klokken 08.00 i morgen..

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg kan bekrefte det Krutt sier. nå har han fått skiene sine, så han trenger ikke være snill med meg lengre....

Jeg har ingen nytteverdi hos kundene mine. jeg løper bare rundt og ser viktig ut, og så fakturerer jeg med lusekam som penn.

Noen som trenger konsulent?

704

over 18 år siden

704

Nå begynner det bli moro. Europa opp i 3 av matchene og all square i den siste. Lenge igjen selvsagt, men viktig med en god start :o)

otto

over 18 år siden

otto

hvordan går det??

704

over 18 år siden

704

Europa opp i to matcher, én all square og USA opp i én

Slik

over 18 år siden

Slik

http://www.rydercup.com/2006/europe/scoring/

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

Jeg sitter her hjemme nå og slapper av mens jeg koser meg med en kopp kaffe og en stor deilig porsjon heit Ryder Cup. Mye knallbra golf i dag.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Herlig å se at sutreleppa til Tiger er på plass allerede :-)
Kom igjen, Europa!

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Tipper Thomas Bjørn sitter hjemme og føler seg sånn passe dum nå...

pedro

over 18 år siden

pedro

er det noe som vet om det sendes ryder cup live på internett?? har nemlig ikke sportn eller noe av de andre kanalene som sender ryder cup!

jepp

over 18 år siden

jepp

det sendes på internett.

pedro

over 18 år siden

pedro

ja, men hvor??

over 18 år siden

internett?

pedro

over 18 år siden

pedro

jeg vet at det sendes på internett?? men vet du om en side?? har sjekke de fleste sidene.... nærmeste jeg kom var sky sport, men de sendte bare til irland og england....

Ok, skal slutte å tulle...

over 18 år siden

Ok, skal slutte å tulle...

http://www.rydercup.com/2006/europe/multimedia/video/videos/live_1.asx

Denne funket igår, men nå sender de fotball(amerikansk)

Jeg vet at du kan finne noe på tvu.com, eller www.viidoo.com. Der sender ihvertfall nbc eller no ryder cup!

OK?

okidoki

over 18 år siden

okidoki

ja, NBC sender, men de sender litt forskutt,,, altså noen timer forsinket i forhold til LIVE, sikkert fordi disse feite USA-folkene ikke gidder å stå opp 05 for å se Ryder cup....

pedro

over 18 år siden

pedro

Takk! har selv vært på nbc sin hjemmeside... der hadde de en live ryder cup stream, men den var nede når jeg skulle sjekke nå.

:)

over 18 år siden

:)

tror det enkleste kan være å gå inn på www.viidoo.com, og så velge NBC der.

Bønn

over 18 år siden

Bønn

12.15 norsk tid: Montgomerie (Europa) mot Toms (USA)

12.27: Garcia (Europa) mot Cink (USA)

12.39: Casey (Europa) mot Furyk (USA)

12.51: Karlsson (Europa) mot Woods (USA)

13.03: Donald (Europa) mot Campbell (USA)

13.15: McGinley (Europa) mot Henry (USA)

13.27: Clarke (Europa) mot Johnson (USA)

13.39: Stenson (Europa) mot Taylor (USA)

13.51: Howell (Europa) mot Wetterich (USA)

14.03: Olazábal (Europa) mot Mickelson (USA)

14.15: Westwood (Europa) mot DiMarco (USA)

14.27: Harrington (Europa) mot Verplank (USA)

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Grisebank av USA og pottesur Tiger. Perfekt søndag :-)

Ove

over 18 år siden

Ove

Hadde vært interessant å vite hva Thomas Bjørn tenker akkurat nå:-) Lee Westwood gjorde ikke akkurat en svak innsats

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her