Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gutta godt igang på CT

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Ser med glede at både herr Kaensche og herr Larsen har åpnet bra i Madrid og begge ligger i øyeblikket -5 og T2 etter 15 spilte hull!!

Tør vi håpe på fremskutte plasseringer i helgen?

Indek Satten

over 19 år siden

Indek Satten

Kult. Hvor er livescoring?

Bønnings

over 19 år siden

Bønnings

http://scores.europeantour.com/default.sps?pagegid={7991C900-B8A2-4C34-B856-343079885E16}&redirectorid=leaderboard&eventid=2006762&ieventno=2006762&infosid=2

704

over 19 år siden

704

Skulle ikke mer til enn at jeg gikk inn for å se, så ble det jaggu en bogie på Larsen og dobbel på Kaensche. Men fortsatt bra runder...

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Ser at PK har åpnet noe bedre enn JAL (-2 mot +2) på andrerunden. Mulig det som skjer på K-Club er mer spennende - men jeg pleier alltid å følge med der det er nordbaggar med!!

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Det var bedre ja...-3 på de 6 siste nå av JAL. -1 etter 15 altså.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

66 av Kaensche i dag, en plass opp i morgen.. og vips på Europatouren i neste år.
Håpe håpe at han har hatt sin dårlige runde i turneringen(72 i går)

Og 704.... Du får ikke lov til å følge med i morgen!

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

En liten sprekk i dag gitt. 704...Har du sett for mye på leaderboarden i dag?

704

over 19 år siden

704

Nei, i dag tar jeg ikke skylden. Hørte om det fra Ramnis når jeg så på WGC fra the Grove i ettermiddag. Det var jo synd at Kaensche ikke klarte å holde oppe spillet fra i går.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her